Huh heijaa millanen viikonloppu.
Mies oli töissä la ja su,aamusta iltaan.Prkl.Me homehduttiin kotona KOKO viikonloppu,koska autossa ei ollut tarvikumeja alla,koska ei ollut ehtinyt niitä laittaa...Renkaat oli säilytyksessä kaverin firmalla,ja siinäkin oli oma kikkailunsa,että saivat sovittua ajan,milloin voi mennä.Räyh.Me ei siis kertakaikkiaan tehty mitään muutakuin oltu himassa.
Siinä oli toki se hyvä puoli,että tuli tehtyy ihen peevelisti hommia,niitähän toki aika piisaa.
Tuli pikkunen kiiru hakee topat esiin.No se oli helppo nakki,koska olimme niiden suhteen olleet viisaita,ja hankkiessamme eteiskalusteen,ostimme myös isot säilytyslatikot ylimmälle hyllylle,jonne mahtui kaikkien toppavaatteet.Tää oli oikeesti niin jees,että! No mutta,hauskaa kyllä,kenkiä ei löytynyt.No luojalle jälleen kerran kiitos sattuman kaupoista,että olin ostanut kahdelle pienimmälle kirppikseltä Kuomat jo pari kk sitten,ja ne olivat tuossa pyörineet siitä lähtien,joten jalkaan vaan.
Etupihalla oli laatikko jossa oli kenkiä- lumien tullessa sanoin likalle 9v,että käyppä kurkkaa,siel pitäis olla sulle kengät.OLI,kiitos tästäkin.Ja poitsulle löytyi melkeen kenkätelineestä goretexit,joten asia bueno.Ainoastaan Teinieinille emme löytäneet hänen viime talven kenkiä,ja siitä on tosi pahoillaan.Joutuu nyt käyttämään vanhoja vanhoja kolpottimia,joissa jopa reikä :( kun niitä viime talven ihania "Uggeja" ei löydy! Uskomatonta todellakin,mutta niin tyypillistä meidän huushollissa.
Mainittakon nyt tässä,että kevätpipot ja sormikkaat on varastoitu rappujen alle laatikkoon.Siellä rappujen alle on saatu piiloon oikeesti aika hauskasti...10 laatikkoa!!! WAU.Niissä on odottavia vaatteitakin,mutta myös sellaista säilöttävää,joka kuuluisi ikeasti vaatehuoneeseen- jota meillä ei siis ole.
Viikonloppu on siis kulunut näiden hommien merkeissä.
Ipana päässyt pelmuamaan lumeen,ja nauttinut siitä.Tänään erityisesti,kun sisarukset tulivat isilästä tosi aikaisin,jo klo 11,koska heidänkin isi oli joutunut lumihommiin,niinkuni meidänkin isi.Mutta hyvin meni sunnuntai kumminkin täällä.
Ylityöputkensa jälkeen (duunissa siis ensin noin 9-16) meni vaihtamaan kahteen autoon ne renkaat.Tämän jälkeen ei paljon muuta ollutkaan kuin suihku ja paapi-paapi.
Minä sitten yritin pitää penskat hiljaisina,että hän sais nukahdettuu.
Uuden systeemin mukaan toimin,tosin yksin,kun ukko oli tosiaan mennyt nukkuman,eikä ollut Ipanaa laittamassa.
Ekaluokan villikko ekana petiin.Piti vielä huudella siskoa auttamaan,kun puuttuikin lakana hänen parveltaan,ja minä en sinne voi mennä.Oikeastaan tosi hyvin meni nukkumaan,onneksi sillä on ihan hyvät unenlahjat ja taito rauhoittua nukkumaan yksin,kun ei ole sitä häiriöö.
Sitten me muut oltiin olkkarissa.Muksut luki Ankkoja ja 3. luokkalainen luki Mauri Kunnaksen kirjaa Ipanalle,kunnes hoksasin että ehkä voisin jo viedä sen alas nukkumaan,ja niin myö mentiin.Iltatoimet ja muut,ja 15 minuuttia,niin Ipanakin oli peitelty ja pääsin viimein viettämään ansaittua omaa aikaa!
Jumantsuga.
Olen vaan niin poikki ettei tässä muuta kuin koristaan.
Runko huutaa hoosiannaa mutta mieli glooriaa :)
Jotten voiton puolella ollaan
Ei oo valittamista
Vois ehkä jotain ohjelmaa katsoa,jos jaksaa.Haukottaa.Toivottavasti näkis ees kivempaa unta ku viime yönä- siinä mun auto räjäytettiin kun minä ja likka oltii siel sisällä,ja sitten me paettiin henkemme eestä.
Mistähän tommonenkin tuli?
Mies oli töissä la ja su,aamusta iltaan.Prkl.Me homehduttiin kotona KOKO viikonloppu,koska autossa ei ollut tarvikumeja alla,koska ei ollut ehtinyt niitä laittaa...Renkaat oli säilytyksessä kaverin firmalla,ja siinäkin oli oma kikkailunsa,että saivat sovittua ajan,milloin voi mennä.Räyh.Me ei siis kertakaikkiaan tehty mitään muutakuin oltu himassa.
Siinä oli toki se hyvä puoli,että tuli tehtyy ihen peevelisti hommia,niitähän toki aika piisaa.
Tuli pikkunen kiiru hakee topat esiin.No se oli helppo nakki,koska olimme niiden suhteen olleet viisaita,ja hankkiessamme eteiskalusteen,ostimme myös isot säilytyslatikot ylimmälle hyllylle,jonne mahtui kaikkien toppavaatteet.Tää oli oikeesti niin jees,että! No mutta,hauskaa kyllä,kenkiä ei löytynyt.No luojalle jälleen kerran kiitos sattuman kaupoista,että olin ostanut kahdelle pienimmälle kirppikseltä Kuomat jo pari kk sitten,ja ne olivat tuossa pyörineet siitä lähtien,joten jalkaan vaan.
Etupihalla oli laatikko jossa oli kenkiä- lumien tullessa sanoin likalle 9v,että käyppä kurkkaa,siel pitäis olla sulle kengät.OLI,kiitos tästäkin.Ja poitsulle löytyi melkeen kenkätelineestä goretexit,joten asia bueno.Ainoastaan Teinieinille emme löytäneet hänen viime talven kenkiä,ja siitä on tosi pahoillaan.Joutuu nyt käyttämään vanhoja vanhoja kolpottimia,joissa jopa reikä :( kun niitä viime talven ihania "Uggeja" ei löydy! Uskomatonta todellakin,mutta niin tyypillistä meidän huushollissa.
Mainittakon nyt tässä,että kevätpipot ja sormikkaat on varastoitu rappujen alle laatikkoon.Siellä rappujen alle on saatu piiloon oikeesti aika hauskasti...10 laatikkoa!!! WAU.Niissä on odottavia vaatteitakin,mutta myös sellaista säilöttävää,joka kuuluisi ikeasti vaatehuoneeseen- jota meillä ei siis ole.
Viikonloppu on siis kulunut näiden hommien merkeissä.
Ipana päässyt pelmuamaan lumeen,ja nauttinut siitä.Tänään erityisesti,kun sisarukset tulivat isilästä tosi aikaisin,jo klo 11,koska heidänkin isi oli joutunut lumihommiin,niinkuni meidänkin isi.Mutta hyvin meni sunnuntai kumminkin täällä.
Ylityöputkensa jälkeen (duunissa siis ensin noin 9-16) meni vaihtamaan kahteen autoon ne renkaat.Tämän jälkeen ei paljon muuta ollutkaan kuin suihku ja paapi-paapi.
Minä sitten yritin pitää penskat hiljaisina,että hän sais nukahdettuu.
Uuden systeemin mukaan toimin,tosin yksin,kun ukko oli tosiaan mennyt nukkuman,eikä ollut Ipanaa laittamassa.
Ekaluokan villikko ekana petiin.Piti vielä huudella siskoa auttamaan,kun puuttuikin lakana hänen parveltaan,ja minä en sinne voi mennä.Oikeastaan tosi hyvin meni nukkumaan,onneksi sillä on ihan hyvät unenlahjat ja taito rauhoittua nukkumaan yksin,kun ei ole sitä häiriöö.
Sitten me muut oltiin olkkarissa.Muksut luki Ankkoja ja 3. luokkalainen luki Mauri Kunnaksen kirjaa Ipanalle,kunnes hoksasin että ehkä voisin jo viedä sen alas nukkumaan,ja niin myö mentiin.Iltatoimet ja muut,ja 15 minuuttia,niin Ipanakin oli peitelty ja pääsin viimein viettämään ansaittua omaa aikaa!
Jumantsuga.
Olen vaan niin poikki ettei tässä muuta kuin koristaan.
Runko huutaa hoosiannaa mutta mieli glooriaa :)
Jotten voiton puolella ollaan
Ei oo valittamista
Vois ehkä jotain ohjelmaa katsoa,jos jaksaa.Haukottaa.Toivottavasti näkis ees kivempaa unta ku viime yönä- siinä mun auto räjäytettiin kun minä ja likka oltii siel sisällä,ja sitten me paettiin henkemme eestä.
Mistähän tommonenkin tuli?
Kommentit
Lähetä kommentti