Istun täällä sohvan nurkassa siis hymy suupielissä kareillen.
Ihmistenilmoilla käyminen tekee tosiaankin hyvää,vaikkei se olisi kuin astmakontrollia Ipanan kanssa ja ihana,rento,onnistunut lounasruokailu kivassa ravintolassa viidennessä kerroksessa Ipanan kanssa,siis parhaan lounasseuran ever!
Vähän meinasi hermo kilahdella kyllä tuossa kun koululaiset tulivat kotiin,ja se sama hulabaloo+ tappelu alkoi.Tyhmiä touhuttiin ihan urakalla ja sitä rataa.ZEN-olot oli historiaa kylläkin.
-Onneksi fiilis palasi mukavasti tässä illan mittaan,kun sain rauhassa katsoa Kaunarit ,juoda kahvia soffan nurkassa ja kaunareiden jälkeen rauhassa datailla.Kyllä sitä ihminen kummasti elpyy tällaisesta.
Eksyin sitten taas miettimään kodinjuttuja ja kipaisin Toriin kurkkaamaan,olisiko siellä Ipanalle ajattelemaani Ikean Kura-sänkyä myynnissä.No olihan siellä!! Nyt vielä tuumailen,raaskinko ostaa,tai tarvitaanko edes vielä...
Ukko ja isoin kölvi rassasivat yhtä tietokonen koteloa jonka ukko raahasi töistä.Sillä on kiva tapa tuoda sieltä milloin mitäkin kotiin.Kone on ollut ns.palvelin,iso kotelo,sinne mahtuu uutta palikkaa sisään.Oli hyvä huomata että ukkokin relasi hyvin,kun sai tössöttää mieluista puuhaa.
Minusta sen sijaan oli kiva olla myös rauhassa ;)
Mietin että viikonloppuna voisi käydä Ikeassa,voisikohan päästä leffaankin pitkästä aikaa,ehkä?
Ihanaa,huomenna on jo torstai JA sitten perjantai JA kolme ipanaa menee isilään.Tekee hyvää saada taas pari päivää hermolepoa tästä härdellistä.
Perhetyön tyypit voisivat keksiä jotain kivoja kikkoja joilla saisi ryhtiä tähän perheeseen ...keksisköhän ne?????
Toivotaan!!!
Mutta juu,vaihteeksi hyvällä mielellä saan tätä iltaa elellä ,on todella friskaava kokemus :)
See you!
ai niin ps.



Ihmistenilmoilla käyminen tekee tosiaankin hyvää,vaikkei se olisi kuin astmakontrollia Ipanan kanssa ja ihana,rento,onnistunut lounasruokailu kivassa ravintolassa viidennessä kerroksessa Ipanan kanssa,siis parhaan lounasseuran ever!
Vähän meinasi hermo kilahdella kyllä tuossa kun koululaiset tulivat kotiin,ja se sama hulabaloo+ tappelu alkoi.Tyhmiä touhuttiin ihan urakalla ja sitä rataa.ZEN-olot oli historiaa kylläkin.
-Onneksi fiilis palasi mukavasti tässä illan mittaan,kun sain rauhassa katsoa Kaunarit ,juoda kahvia soffan nurkassa ja kaunareiden jälkeen rauhassa datailla.Kyllä sitä ihminen kummasti elpyy tällaisesta.
Eksyin sitten taas miettimään kodinjuttuja ja kipaisin Toriin kurkkaamaan,olisiko siellä Ipanalle ajattelemaani Ikean Kura-sänkyä myynnissä.No olihan siellä!! Nyt vielä tuumailen,raaskinko ostaa,tai tarvitaanko edes vielä...
Ukko ja isoin kölvi rassasivat yhtä tietokonen koteloa jonka ukko raahasi töistä.Sillä on kiva tapa tuoda sieltä milloin mitäkin kotiin.Kone on ollut ns.palvelin,iso kotelo,sinne mahtuu uutta palikkaa sisään.Oli hyvä huomata että ukkokin relasi hyvin,kun sai tössöttää mieluista puuhaa.
Minusta sen sijaan oli kiva olla myös rauhassa ;)
Mietin että viikonloppuna voisi käydä Ikeassa,voisikohan päästä leffaankin pitkästä aikaa,ehkä?
Ihanaa,huomenna on jo torstai JA sitten perjantai JA kolme ipanaa menee isilään.Tekee hyvää saada taas pari päivää hermolepoa tästä härdellistä.
Perhetyön tyypit voisivat keksiä jotain kivoja kikkoja joilla saisi ryhtiä tähän perheeseen ...keksisköhän ne?????
Toivotaan!!!
Mutta juu,vaihteeksi hyvällä mielellä saan tätä iltaa elellä ,on todella friskaava kokemus :)
See you!
ai niin ps.



Kommentit
Lähetä kommentti