Tänään se poitsu pääsee sieltä Tsekeistä lähtemään kotiin.Vähänkö jännää nähdä häntä kuukauden jälkeen!!!Tavataan vasta huomenna,kunhan olen uimasta tullut.
Tänään ei ole tapahtunut juurikaan mitään kauhean kehittävää,aamupäivällä olin menossa jo uimaan,mutta halli aukesikin vasta klo 13. No sain ostettua sarjalipun 20 kerralle,työttömien luusereiden alennuksella,ja hintaan 68e. Olin tosi tyytyväinen että pulikoimiseni halpeni niin paljon :D
Sitten tulin kotiin ja vietinkin seuraavat 2 tuntia koneella kuunnellen musiikkia ja kirjoitellen,ehdimpä siinä muutamaa chattiakin hoidella,ja kertoa ystävälle yhdestä hauskasta jutusta, joka virittää mun aisteja taas aika reippaasti.Kas kun olen tässä fiilistellyt ja miettinyt,että hyvin tunteetonta menoa tässä,tokkopa enää tunne-elämä palautuukaan enkä osaa/uskalla/ halua enää yhtään tuntea mitään ,koska aina niistä vaan jotain sanomista tulee.Niin yllättäen se olikin sitten että pam, yksi juttu tulvi kertakaikkiaan tajuntaani,ja mielenkiinnolla jään odottamaan mitä se oikein ON!!! hih hih.
Ipanan haettua onkin ilta ollut yhtä hulabaloota,muksut kirmaa ulos sisään,yksi sinne toinen tänne...T5:n kanssa katsottiin mitä voidaan tehdä heidän huoneelle...kyllä on masentava esitys,koska T6 ei millään halua ymmärtää,että niiden vaatteiden ja kamojen paikka ei ole lattia.
Tänään ei ole tapahtunut juurikaan mitään kauhean kehittävää,aamupäivällä olin menossa jo uimaan,mutta halli aukesikin vasta klo 13. No sain ostettua sarjalipun 20 kerralle,työttömien luusereiden alennuksella,ja hintaan 68e. Olin tosi tyytyväinen että pulikoimiseni halpeni niin paljon :D
Sitten tulin kotiin ja vietinkin seuraavat 2 tuntia koneella kuunnellen musiikkia ja kirjoitellen,ehdimpä siinä muutamaa chattiakin hoidella,ja kertoa ystävälle yhdestä hauskasta jutusta, joka virittää mun aisteja taas aika reippaasti.Kas kun olen tässä fiilistellyt ja miettinyt,että hyvin tunteetonta menoa tässä,tokkopa enää tunne-elämä palautuukaan enkä osaa/uskalla/ halua enää yhtään tuntea mitään ,koska aina niistä vaan jotain sanomista tulee.Niin yllättäen se olikin sitten että pam, yksi juttu tulvi kertakaikkiaan tajuntaani,ja mielenkiinnolla jään odottamaan mitä se oikein ON!!! hih hih.
Ipanan haettua onkin ilta ollut yhtä hulabaloota,muksut kirmaa ulos sisään,yksi sinne toinen tänne...T5:n kanssa katsottiin mitä voidaan tehdä heidän huoneelle...kyllä on masentava esitys,koska T6 ei millään halua ymmärtää,että niiden vaatteiden ja kamojen paikka ei ole lattia.
Tästä se pitäisi riemu repiä.
Vastaukseksi saan huutoa,niskojen nakkelua jne,kun käsken siivoamaan kamppeensa.Tai sitten ei kertakaikkiaan tee mitään!!!
Uskomaton ihminen,kirjaimellisesti.
Eilen oli mulla kyllä rankka päivä.Kaikenlaiset ajatukset palloili päässä ja rasittivat ihan hirveästi.Mieli mustaakin mustempi,mutta ei toki niin musta mitä ollut monta kertaa.No ehkä eilisen väri olikin vaan harmaa.Mutta juonteensa ja oman värinsä siihen toi sitten nämä surun aallot,jotka tylyttivät minua voimallaan.
Mitäs tänään????
Siivoilujuttu siis.
Kevättä rinnassa lapsilla.
Maanantaina tuli Anttilan paaketti,josta kaivoin heti tietokoneen.Eilen nostin sieltä imurin pakkauksessaan tuohon keittiön lattialle,mutta ei sitä kukaan ole halunnut avata.Ja tänä aamuna T5 kaiveli vielä Moccamasterin varaosia sieltä :) Nyt on paketti tyhjä.
Pitkästä aikaa minäkin siis tilasin itselleni jotain,siis todella henkilökohtainenhan tuo imurikin tosiaan on ;)
Eli aika mitäänsanomaton päivä oli tänään.Toivottavasti illalla olisi jotain kivaa,voisi vaikka kirjoitella.Ja Valon Soturin kirja pitäisi saada,Maria laittoi minulle ihanan kuvan siitä kirjan yhdestä tekstistä,se oli nin voimakas minulle juuri tähän hetkeen.
Enhän minä muuta haluakkaan,kuin olla voimakas Valon Soturi ja toimittaa sitä tehtävääni täällä,ja suuri iloni ja onneni on kohdata niitä ihmisiä tällä matkalla,joiden kuuluukin tässä käydä.Ja kiitos tosiaan aviomies viimeiselle,tästä opetuksesta jonka vihdoin taisin oppia.Kunhan en anna kenellekään enää tunteitani,niin pysyn vahvana ja pidän rajani.Tai siis oikeammin,se kenelle tunteeni annan,on oltava, koska muuta en enää hyväksy, minua ja tunteitani kunnioittava ihminen,ja siihen pääsemiseen ei sitten enää puheet riitä.
Minä nauran paskaisesti sille,joka kysyy :etkö luota minuun?Etkö usko minua??
JUU EN,ennenkuin asia on minulle teoin todistettu.
Mutta mietin minä vain kovin sitä,miksi näin???
Minun ajatukseni ihmismaailmasta on ollut se,että minä tässä ,sinä siinä,ja kun me kommunikoimme,se on totuudellista.
Minä taidan muistaa sen ajan kun olen ollut muualla kuin maassa,koska siellä ei ollut muuta kuin totuudellisuutta,ja tässä maailmassa,se on aina minulle suuri hämmennyksen aihe,että tämä lihaisa olento,Ihminen-merkiltänsä,on niin vaalheellinen.
Vain ne jotka hehkuvat samaa valoa,heihin voi luottaa.
Joten oppiläksyni onkin erotella ihmismaailmasta enemmän ja tarkemmin totuutta,ja etsiä ja hakeutua muiden valonkantajien keskuuteen.
Huomenna uimaan,perjantaina hierontaan ja JOS Mr. ex pitää lupauksensa,niin Ipanakin lähtee hänen luo vkl,jolloin minä sekä T4 suuntaamme sitikan kohti Turkua T2:n kotiin ;)
Että semmoisia suunnitelmia.
Ja taas jos A8 jää kotiin vkl,niin sitten varmaan vaan keksitään jotain muuta kivaa?
Suunnitelmia on hyvä aina olla.
BAI.
ps. jakoon tännekin omaa hengen tuotetta:
Anna siipien piiskata ilmaa
anna sielusi liitää korkealle
Ei mikään maan tomu Sinua pitele
vaan nouset toiveidesi lailla
niin ylös kuin tahdot
Kuin Tahdot..
Joten Tahdo!!!
.

Kommentit
Lähetä kommentti