Eilinen oli kyllä sellainen pohjanoteeraus taas...
Oppiläksy: älä ole kontaktissa, vältät turhat pahat olot sillä
Koko päivä meni vähän perseelleen,paitsi aamu,koska olin klo 8.30 altaassa jo! Riemukkaana olin ottanut jumppavälineitä uimavalvojien kopista ja siellä sitten temmelsin sen tunnin niiden kanssa,olisin kauemminkin,mutta tuli sitten yksi vesiliikuntaryhmä siihen,enkä halunnut mennä enää +30 asteisen veden jälkeen jäädyttämään itseäni isoon altaaseen... brrrr...
Ipanan kevätjuhlat oli eilen :)
Draamalta ei vältytty,koska hän oli jo valmiiksi niin ylikierroksilla tiedosta että isä tulee,ja aikansa juhlaesiinnyttyään,alkoi sitten pelleillä ja riehaantua.Olin onneksi siihen mennessä jo itse rauhoittunut ja siedin olla samalla penkkirivillä herran kanssa ,hah.
Muksu lähti siitä sitten isän luokse ja näemme taas maanantaina klo15 kun haen päiväkodista :D
Minun ihana Ipana,niin viisas ja niin herkkä.
Illalla pysyttelin hereillä ihan tippumispisteeseen saakka.Jalat olivat ihan turvoksissa,vaikka olin pitänyt niitä vaaterissa jo hyvän aikaa,joten päätin kääbtyä sängyssä nurinpäin,jalat päädyn päälle nostettuina,kädet sivuille levitettyinä ,ja pyytäen
Auttakaa minua,mun korkeimmaksi parhaaksi!
Ja ennen kuin tämä hiljainen pyyntö oli saatettu loppuun,itku alkoi pursuta minusta ulos.
Minulle kerrottiin hellästi että surun ulos pusertaminen on nyt pakollista,ja että tässä samalla hoidetaan minua muutenkin ja valmistellaan vastaanottamaan uutta.
Nukuin hyvin ja näin levollista unta hyvin rauhallisesta ja lempeästä ihmisestä,joka oli huvittunut minun villistä puolesta ja osasi suhtautua minuun sillä tavalla kuin tarvin,siis tarvin!
Minä pieni lapsi,tarvin "aikuista" joka ymmärtää minun leikkisyyden ja villiyden ja impulsiivisuuden :D
Tänään perjantaina 13.päivä, ollut kyllä hyvä päivä tähän saakka!!!
-hyvin nukutun yön jälkeen hyvä aamu
-M3 kouluun
-pankkiin viemään muksujen possurahat
-ONNISTUNEITA ostoksia Prismasta,mm
VALON SOTURIN KÄSIKIRJA
mitä oon haaveillut jo kauan
Ja kengät.KENGÄT!! Minulle!! Tavallisesta kaupasta!!
Wuhuu maailman moneskohan ihme
Sitten pikaisesti kodin kautta,söin,ja lähdin hierontaan.
Voe taivas millanen hieronta,krrrrrr.Kädet oli ihan pikkusen kippeet,enkä ees itse tiennyt tätä ennekö hieroja kopas mua :)
Nyt sitten suunnitellaan
lapsivapaan vkl ohjelmaa.
Toivottavasti tämä tästä jatkuu näin hyvänä fiilarina
Oppiläksy: älä ole kontaktissa, vältät turhat pahat olot sillä
Koko päivä meni vähän perseelleen,paitsi aamu,koska olin klo 8.30 altaassa jo! Riemukkaana olin ottanut jumppavälineitä uimavalvojien kopista ja siellä sitten temmelsin sen tunnin niiden kanssa,olisin kauemminkin,mutta tuli sitten yksi vesiliikuntaryhmä siihen,enkä halunnut mennä enää +30 asteisen veden jälkeen jäädyttämään itseäni isoon altaaseen... brrrr...
Ipanan kevätjuhlat oli eilen :)
Draamalta ei vältytty,koska hän oli jo valmiiksi niin ylikierroksilla tiedosta että isä tulee,ja aikansa juhlaesiinnyttyään,alkoi sitten pelleillä ja riehaantua.Olin onneksi siihen mennessä jo itse rauhoittunut ja siedin olla samalla penkkirivillä herran kanssa ,hah.
Muksu lähti siitä sitten isän luokse ja näemme taas maanantaina klo15 kun haen päiväkodista :D
Minun ihana Ipana,niin viisas ja niin herkkä.
Illalla pysyttelin hereillä ihan tippumispisteeseen saakka.Jalat olivat ihan turvoksissa,vaikka olin pitänyt niitä vaaterissa jo hyvän aikaa,joten päätin kääbtyä sängyssä nurinpäin,jalat päädyn päälle nostettuina,kädet sivuille levitettyinä ,ja pyytäen
Auttakaa minua,mun korkeimmaksi parhaaksi!
Ja ennen kuin tämä hiljainen pyyntö oli saatettu loppuun,itku alkoi pursuta minusta ulos.
Minulle kerrottiin hellästi että surun ulos pusertaminen on nyt pakollista,ja että tässä samalla hoidetaan minua muutenkin ja valmistellaan vastaanottamaan uutta.
Nukuin hyvin ja näin levollista unta hyvin rauhallisesta ja lempeästä ihmisestä,joka oli huvittunut minun villistä puolesta ja osasi suhtautua minuun sillä tavalla kuin tarvin,siis tarvin!
Minä pieni lapsi,tarvin "aikuista" joka ymmärtää minun leikkisyyden ja villiyden ja impulsiivisuuden :D
Tänään perjantaina 13.päivä, ollut kyllä hyvä päivä tähän saakka!!!
-hyvin nukutun yön jälkeen hyvä aamu
-M3 kouluun
-pankkiin viemään muksujen possurahat
-ONNISTUNEITA ostoksia Prismasta,mm
VALON SOTURIN KÄSIKIRJA
mitä oon haaveillut jo kauan
Ja kengät.KENGÄT!! Minulle!! Tavallisesta kaupasta!!
Wuhuu maailman moneskohan ihme
Sitten pikaisesti kodin kautta,söin,ja lähdin hierontaan.
Voe taivas millanen hieronta,krrrrrr.Kädet oli ihan pikkusen kippeet,enkä ees itse tiennyt tätä ennekö hieroja kopas mua :)
Nyt sitten suunnitellaan
lapsivapaan vkl ohjelmaa.
Toivottavasti tämä tästä jatkuu näin hyvänä fiilarina
Kommentit
Lähetä kommentti