Annan anteeksi sinulle,vaikka en ymmärräkään.
Annan anteeksi,vaikka et edes pyydä.
Annan sinulle anteeksi,vaikka hajotit minun luottamuksen palasiksi,
ja annan anteeksi juuri siksi,että
sinä et tiedä mitä sinä teet.
Saat anteeksi.
-M-
Kiitos kokemuksista.
Oikeaa odotellessa :D
Voin sanoa,että viimeinkin olen oppimassa tätä,juuri nyt.
Ymmärrän,että vain minä voin suojella omaa rauhaani ja mieltäni,
ja itsekunnioitusta ja itsetuntoani
Tämän kuvan alle pakko kommentoida,että olen niin onnellinen,että olen jo aikaa sitten löytänyt Totuuden itsestäni.
Se totuus ei pala edes helvetin tulessa.
Se oli lupaus itselle totuudellisudesta,ja sen jälkeen elämä on ollut niin helppoa (siltä osin)
En ole välittänyt mitä minusta puhutaan tai ajatellaan,koska olen uskollinen,niin itselleni kuin myös niille asioille jotka ovat tärkeitä minulle.
(ja joo,yritän jaksaa loistaakkin vielä )
Luota vain häneen,joka näkee nämä kolme asiaa sinussa:
Surun hymyni takana
Rakkauden vihani takana ja
syyn hiljaisuuteeni.
Teen parhaani...






Kommentit
Lähetä kommentti