..kuulla jälestäpäin,kuinka on petetty.
Kusetettu ja manipuloitu.
Meni tämäkin päivä puoliksi penkin alle,kun hirveä pahanolon pyyhkäisy veti minut tainnoksiin.
Aamulla annoin naisen raivoni laulaa,ja lopputuloksestahan ei exä tykännyt.
Silmä silmästä,sanoisin.Eikä tässä vielä kaikki ;)
Hän ei laskenut sen varaan,että toimisin kuin nurkkaan ahdistettu eläin. Voi voi sentään.
Minulla on nut tuskia,ja minulla on lupa näyttää ne.
Hetkeksi hymynväre huulille,mukavan ihmisen viestejä,niistä sai hetkeksi voimaa.
Jaksoin lähteä kirjastoon tulostamaan papereita,koska oma tulostin ei halunnut toimia.
Pojille lupasin jäätelöt jos reissu menee hyvin.Ei mennyt.Itkun kanssa lopulta kaupasta pois ja kotiin.
Tunti telkkaria,ja iltatoimille.Saas nähdä miten Ipana käy nukkumaan,eilen kello oli lie 22 kun nukahti sohvalle viereen, makkariin ei jäänyt ei sitten millään.
Ollaan vähän ulapalla kaikki,tai minä ja Ipana ainakin.
Mutta nyt en jauha tästä enää.
Nyt olen vellonut tässä paskassa jo riittävän kauan,ja jätän tämän nyt taakseni.
Mä ymmärrän,että voi tulla pahoja mieliä edelleen,mutta toivon että ne aina vaan vähenee.Ja toivon että saisin sit aikanaan positiivisia kokemuksia paljon,jotka toisi takaisin uskon ja luottamuksen.
Kusetettu ja manipuloitu.
Meni tämäkin päivä puoliksi penkin alle,kun hirveä pahanolon pyyhkäisy veti minut tainnoksiin.
Aamulla annoin naisen raivoni laulaa,ja lopputuloksestahan ei exä tykännyt.
Silmä silmästä,sanoisin.Eikä tässä vielä kaikki ;)
Hän ei laskenut sen varaan,että toimisin kuin nurkkaan ahdistettu eläin. Voi voi sentään.
Minulla on nut tuskia,ja minulla on lupa näyttää ne.
Hetkeksi hymynväre huulille,mukavan ihmisen viestejä,niistä sai hetkeksi voimaa.
Jaksoin lähteä kirjastoon tulostamaan papereita,koska oma tulostin ei halunnut toimia.
Pojille lupasin jäätelöt jos reissu menee hyvin.Ei mennyt.Itkun kanssa lopulta kaupasta pois ja kotiin.
Tunti telkkaria,ja iltatoimille.Saas nähdä miten Ipana käy nukkumaan,eilen kello oli lie 22 kun nukahti sohvalle viereen, makkariin ei jäänyt ei sitten millään.
Ollaan vähän ulapalla kaikki,tai minä ja Ipana ainakin.
Mutta nyt en jauha tästä enää.
Nyt olen vellonut tässä paskassa jo riittävän kauan,ja jätän tämän nyt taakseni.
Mä ymmärrän,että voi tulla pahoja mieliä edelleen,mutta toivon että ne aina vaan vähenee.Ja toivon että saisin sit aikanaan positiivisia kokemuksia paljon,jotka toisi takaisin uskon ja luottamuksen.
Kommentit
Lähetä kommentti