Kesäloma.
Kuukausi jo vietetty lomaa, hurjan äkkiä mennyt aika tänä kesänä- en ymmärrä!
Lapset olleet siellä-täällä-tuolla, joko itsekseen, taikka yhdessä reissattu päivän-parin reissuja.
Viimeksi kävimme Tuurissa MiljoonaTivolissa.
Kevyt 12 tunnin reissu ajomatkoineen, olimme ihan poikki, vielä seuraavankin päivän! *nauraa*
Lapset laittoivat teltan takapihalle, koska perheen toinen, se nuorempi, tyttöpentu, innostui Kymppileirillä telttailusta, vaikka se oikeasti jännittikin hurjasti, koska telttaan oli päässyt muurahaisen ja hämyn lisäksi ymmärtääkseni etanakin.Herranjestas sentään!!!!! Citylapsi aivan kauhistui.Kotiin tultua vasta jännitys purkaantui, eikä meinannut uskaltaa omaan petiinkään mennä, jos siellä vaikka olisi tappaja-sammakko ollut taikka limainen etana.
Mutta kohti pelkoja,ja eilen omalla pihalla telttailua.
Yö loppui klo 5.45, koska ulkoasumuksesta oli tullut hiukan liian kosten *khih-hih* eli sade se telttailijoita hätyytti, muoviahan meillä ei tietenkään ollut teltan päälle.
Tämä päivä jatkunut sateisena ja koleana.Itse tein pikku reissun asioilleni aamulla, ja hyrrr kyllä tuli neuletakissa kylmä. Lapsetkaan eivät ole ulkona viihtyneet. Hyvä päivä ollut siis siivoilla rästihommia pois.
ElisaViihde tuli päivitettyä seuraavaksi 24 kuukaudeksi,josta ilosta saimme 6kk Elisa Viihde Aitio-palvelua ilmaiseksi- jee. Muksut tsekkasivat heti palvelun ilolla käyttöönsä.
Samalla tutkailin onko kännykkäliittymät ajantasalla, nykyäänhän kaikista tärkein juttu liittymässä on netti. Se pitää olla 4G! Puhelut ja viestit menee nettiä pitkin, ainakin kaikille niille, joilla on Whatsapp. Perheellä ainakin on.
Ei nuita isoja juuri tuvan puolella näy, kun ne huoneissaan möllöttää.Yksi lähti taas yökyliin, astetta iisimmät iltatoimet siis tiedossa, vaikka yökyläilijä ei mikään häirikkö olekaan. Kumminkin. Teltta on vielä märkä, eli sinne ei ole kukaan menemässä tänään. Saas nähdä millaisia nukkumiskuvioita nämä loput sitten tänään keksii????
Iltapalaksi on jotain hyvää, koska letun tuoksu tulee yläkertaan... lähden ehkä vakoilemaan,mikä on tuo hyvälle tuoksuva juttu tulilla ;)
Heissan tältä erää :)
Kuukausi jo vietetty lomaa, hurjan äkkiä mennyt aika tänä kesänä- en ymmärrä!
Lapset olleet siellä-täällä-tuolla, joko itsekseen, taikka yhdessä reissattu päivän-parin reissuja.
Viimeksi kävimme Tuurissa MiljoonaTivolissa.
Kevyt 12 tunnin reissu ajomatkoineen, olimme ihan poikki, vielä seuraavankin päivän! *nauraa*
Lapset laittoivat teltan takapihalle, koska perheen toinen, se nuorempi, tyttöpentu, innostui Kymppileirillä telttailusta, vaikka se oikeasti jännittikin hurjasti, koska telttaan oli päässyt muurahaisen ja hämyn lisäksi ymmärtääkseni etanakin.Herranjestas sentään!!!!! Citylapsi aivan kauhistui.Kotiin tultua vasta jännitys purkaantui, eikä meinannut uskaltaa omaan petiinkään mennä, jos siellä vaikka olisi tappaja-sammakko ollut taikka limainen etana.
Mutta kohti pelkoja,ja eilen omalla pihalla telttailua.
Yö loppui klo 5.45, koska ulkoasumuksesta oli tullut hiukan liian kosten *khih-hih* eli sade se telttailijoita hätyytti, muoviahan meillä ei tietenkään ollut teltan päälle.
Tämä päivä jatkunut sateisena ja koleana.Itse tein pikku reissun asioilleni aamulla, ja hyrrr kyllä tuli neuletakissa kylmä. Lapsetkaan eivät ole ulkona viihtyneet. Hyvä päivä ollut siis siivoilla rästihommia pois.
ElisaViihde tuli päivitettyä seuraavaksi 24 kuukaudeksi,josta ilosta saimme 6kk Elisa Viihde Aitio-palvelua ilmaiseksi- jee. Muksut tsekkasivat heti palvelun ilolla käyttöönsä.
Samalla tutkailin onko kännykkäliittymät ajantasalla, nykyäänhän kaikista tärkein juttu liittymässä on netti. Se pitää olla 4G! Puhelut ja viestit menee nettiä pitkin, ainakin kaikille niille, joilla on Whatsapp. Perheellä ainakin on.
Ei nuita isoja juuri tuvan puolella näy, kun ne huoneissaan möllöttää.Yksi lähti taas yökyliin, astetta iisimmät iltatoimet siis tiedossa, vaikka yökyläilijä ei mikään häirikkö olekaan. Kumminkin. Teltta on vielä märkä, eli sinne ei ole kukaan menemässä tänään. Saas nähdä millaisia nukkumiskuvioita nämä loput sitten tänään keksii????
Iltapalaksi on jotain hyvää, koska letun tuoksu tulee yläkertaan... lähden ehkä vakoilemaan,mikä on tuo hyvälle tuoksuva juttu tulilla ;)
Heissan tältä erää :)

Kommentit
Lähetä kommentti