Kyllä nyt hautoo! Meillä on todella mielenkiintoinen fiilis sisätiloissa,koska alakerta on "puolikerta" ,eikä täällä ole kuin 1 ikkuna ja ulko-ovi,joten sellaista tuulettavaa läpivetoa ei oikein saa. Ylhäällä voisi pitää ikkunoita taikka takaovea auki, mutta kissat...jeps.
Tuli jo aamulla piipahdettua labrassa. Tuossa ajellessa keskustaanpäin, jossa on yksi kesäsulun aikaan auki oleva labra, ja olin aamulla kurkannut aukioloajan,ja huomioinut että matkaksi oli ilmoitettu 7,1 km, niin mietin kuinka helppoa tässä kaupunkialueella on kumminkin tuokin matka.
Labrassa pääsin todella nopeasti sisään, koska otin vuoronumeron jolla kuskataan kotona otettavia näytteitä,ja labrahoitaja otti sitten verikokeet samalla. Oli aika hyvä paketti.
Inr
pvk
kilppariarvo
maksakoe
ja pissasta krea ja albutamoli.
Keskiviikkona sitten lääkäriin kuulemaan lisää. Onkin jännittävä käynti, jotten kehuis :D
Mies palasi töihin tänään, sopivasti tämän helteen kynsiin. Voin vaan ennustaa, kuinka poikki on ekan työpäivän jälkeen muutenkin,ja tässä kuumuudessa. Itseltä meni ruokahalu eilen,ja iltaan mennessä olin syönyt vain jäisiä vadelmia. Asuntonäyttökeikalla (poijjaalle nääs) jäätiin leikkipuistoon,ja sinne ostettu eväs-wrappi upposi kyllä, mutta kauhean väsynyt olo (vaikka putosinkin takas petiin aamupäivällä pariksi tuntia) ja ihme huippaamista.Mua ei koskaan huippaa! Ja tänään vaikuttaisi olevan samanmoista, ajatuskin lämpimästä sopasta ällöttää :P
(jaa mulle tuli jo ekat labravastaukset!!)
Nyt on hiukset kasvaneet sen verran siitä viime kynimisestä,että alkaa taas näyttää ihmiselle.Hyi helevatti miten karseen näkööseksi sitä voi rumasti kynityn letin takia muuttuakin.Ei auttanu meikki ei mikkää, kun tollo tukka törrötti päässä.
Mutta se mikä on nyt ihan mahtavaa,on se,että kun 2kk sitten leikkautin hiukset taas lyhyiksi, niin niistä lähti kaikki värjäyksen rippeetkin. Ja se tyhmä henna- kokeilukin on onneksi lähtenyt ,eli mun hiukset on omat luonnollisen väriset ja nää on oikeasti aika hauskat! Hiuksissa on luonnostaan niin montaa eri sävyä,että niitä on ihan mahtava katsoa,ja ihastella luonnon ihmettä :) Eli jotenkin hyvä fiilis, kun on taas luonnontilassa hiustenkin kanssa, ja koko kroppa ja elämä kulkee hissuksiin kohti luonnontilaa. Siihen kuuluu monia eri juttuja ,ja iloitsen niistä kaikista, kun saan karsittua tätä materialistista kuormaa kaikkialta :)
Keskiviikkona jos tulokset ovat odotetut- suunnittelin jo laittavani Instaan pienen teaserin.
Hykerrelleen sitä mietin tässä
(ja nyt poksahti INR vastauskin 2,3 Jumalalle kiitos,se on HOITOTASOLLA!!!!!!!!!!!!!!)
Pienet ne on ihmisen ilot :)
Kuopus kärkkyy ulos leikkimään. Koska tupa on ollut pakko laittaa aurinkovarjostukseen eli sälekaihtimet kiinni,enkä voi vahtia ikkunasta hetkeäkään, niin mentävä tuonne nyt istuksimaan itsekin ulos. Hyvää tekee!!!
Piti varmaan kirjoittaa jostain järkevästäkin, mutta tästä taisi tulla tämän aamun palapeli-bloggaus :)
Tuli jo aamulla piipahdettua labrassa. Tuossa ajellessa keskustaanpäin, jossa on yksi kesäsulun aikaan auki oleva labra, ja olin aamulla kurkannut aukioloajan,ja huomioinut että matkaksi oli ilmoitettu 7,1 km, niin mietin kuinka helppoa tässä kaupunkialueella on kumminkin tuokin matka.
Labrassa pääsin todella nopeasti sisään, koska otin vuoronumeron jolla kuskataan kotona otettavia näytteitä,ja labrahoitaja otti sitten verikokeet samalla. Oli aika hyvä paketti.
Inr
pvk
kilppariarvo
maksakoe
ja pissasta krea ja albutamoli.
Keskiviikkona sitten lääkäriin kuulemaan lisää. Onkin jännittävä käynti, jotten kehuis :D
Mies palasi töihin tänään, sopivasti tämän helteen kynsiin. Voin vaan ennustaa, kuinka poikki on ekan työpäivän jälkeen muutenkin,ja tässä kuumuudessa. Itseltä meni ruokahalu eilen,ja iltaan mennessä olin syönyt vain jäisiä vadelmia. Asuntonäyttökeikalla (poijjaalle nääs) jäätiin leikkipuistoon,ja sinne ostettu eväs-wrappi upposi kyllä, mutta kauhean väsynyt olo (vaikka putosinkin takas petiin aamupäivällä pariksi tuntia) ja ihme huippaamista.Mua ei koskaan huippaa! Ja tänään vaikuttaisi olevan samanmoista, ajatuskin lämpimästä sopasta ällöttää :P
(jaa mulle tuli jo ekat labravastaukset!!)
Nyt on hiukset kasvaneet sen verran siitä viime kynimisestä,että alkaa taas näyttää ihmiselle.Hyi helevatti miten karseen näkööseksi sitä voi rumasti kynityn letin takia muuttuakin.Ei auttanu meikki ei mikkää, kun tollo tukka törrötti päässä.
Mutta se mikä on nyt ihan mahtavaa,on se,että kun 2kk sitten leikkautin hiukset taas lyhyiksi, niin niistä lähti kaikki värjäyksen rippeetkin. Ja se tyhmä henna- kokeilukin on onneksi lähtenyt ,eli mun hiukset on omat luonnollisen väriset ja nää on oikeasti aika hauskat! Hiuksissa on luonnostaan niin montaa eri sävyä,että niitä on ihan mahtava katsoa,ja ihastella luonnon ihmettä :) Eli jotenkin hyvä fiilis, kun on taas luonnontilassa hiustenkin kanssa, ja koko kroppa ja elämä kulkee hissuksiin kohti luonnontilaa. Siihen kuuluu monia eri juttuja ,ja iloitsen niistä kaikista, kun saan karsittua tätä materialistista kuormaa kaikkialta :)
Keskiviikkona jos tulokset ovat odotetut- suunnittelin jo laittavani Instaan pienen teaserin.
Hykerrelleen sitä mietin tässä
(ja nyt poksahti INR vastauskin 2,3 Jumalalle kiitos,se on HOITOTASOLLA!!!!!!!!!!!!!!)
Pienet ne on ihmisen ilot :)
Kuopus kärkkyy ulos leikkimään. Koska tupa on ollut pakko laittaa aurinkovarjostukseen eli sälekaihtimet kiinni,enkä voi vahtia ikkunasta hetkeäkään, niin mentävä tuonne nyt istuksimaan itsekin ulos. Hyvää tekee!!!
Piti varmaan kirjoittaa jostain järkevästäkin, mutta tästä taisi tulla tämän aamun palapeli-bloggaus :)
Kommentit
Lähetä kommentti