Uutta blogia pukkaa, vanha palveli aikansa- kiitos kaikille kanssamatkaajille!
Mainospalat alkuun:
Tämä on siis minun kotiblogi, kaikkea perhejuttua ja omia höpinöitä.
Henkimaailmaa löytyy sitten Toivon Tähti- FB sivulta
sekä siihen viittaavasta Toivon Tähti/ Valon Lintu- blogista
TERVETULOA tutustumaan kumpaankin, mikäli aihe kiinnostaa.
Yhteydenottolomakkeella sekä blogista,että FB- sivulta, voi ottaa yhteyttä, ja tilata palveluja.
Olen siis pääasiassa kotiäiti. Kotona asuu aviomieheni ja kolmen kissan lisäksi alakoululaisia,yläkoululaisia sekä alle kouluikäinen.Maailmalle lennähtänyt kaksi jo aikuista lasta :)
Olen myös intuitiivinen auttaja, näkijä, henkimaailman puolestapuhuja. Semmoinen Outolintu, jonka elämää ei aina ymmärretä.
Hästäggejä joita voisi liittää tähän blogiin on vaikkapa
#munuainen #kystinenmunuainen #diabetes #LeidenVmutaatio #tukostaipumus #INR #Marevan #nepsy #suurperhe #uusperhe #sisustus #koti #Ikea
ja ja ja :D
Monen monta tarinaa löytyy näiden seinien sisältä :)
Harrastukseni liittyvät pitkälti tähän kotona touhuiluun. Toisinaan nautin pyykinpesustakin ihan hirveästi, ja useimmiten pidän kodinkin järjestyksessä. Onneksi minulla on näitä pikku apulaisia,jotka joskus jopa innostuvat auttamaan minua. Keittiön siivoaminen on jopa haluttu kotityö, oman huoneen siivoaminen on pahinta myrkkyä mitä maa päällään kantaa.
Kodin sisustamisen ja tuunaamisen lisäksi harrastan kirjoittamista, josta siis taidonnäyte myös TT:n blogi ja oma runosivusto, lueskelen myös tilanteiden niin salliessa kaikenlaisia kiinnostavia kirjoja, eniten kuitenkin lueskelen netissä selatessani kiinnostavia kirjoituksia,jotka useimmiten englanniksi on.
En ole mikään pullantuoksuinen äiti lapsimäärästä huolimatta. Olen oikeastaan äiti, jolla on paljon erityisherkkyyksiä, jotka haittaavat "normaalia" lapsiperhe-elämää, ja rasittavat minut äärimmilleni toisinaan. Oman rauhan ja hiljaisuuden saaminen tässä perheessä on harvinaista herkkua, taikka se, että voin uppoutua omaan maailmaani lepäämään, kun tämän maailman raskaat energiat alkavat painaa liikaa.
Erityisherkkyys on tietenkin siinäkin määrin ihan ymmärrettävää, että henkimaailmaa olisi ehkä vaikeampi tulkita, ellei olisi niin herkkä. Kaikessa on omat hyvät ja huonot puolensa.
Kuten elämässä yleensäkin.
Mikään ei ole sitä miltä näyttää :D
Sydämellisesti Tervetuloa mukaan matkallemme!
Mainospalat alkuun:
Tämä on siis minun kotiblogi, kaikkea perhejuttua ja omia höpinöitä.
Henkimaailmaa löytyy sitten Toivon Tähti- FB sivulta
sekä siihen viittaavasta Toivon Tähti/ Valon Lintu- blogista
TERVETULOA tutustumaan kumpaankin, mikäli aihe kiinnostaa.
Yhteydenottolomakkeella sekä blogista,että FB- sivulta, voi ottaa yhteyttä, ja tilata palveluja.
Olen siis pääasiassa kotiäiti. Kotona asuu aviomieheni ja kolmen kissan lisäksi alakoululaisia,yläkoululaisia sekä alle kouluikäinen.Maailmalle lennähtänyt kaksi jo aikuista lasta :)
Olen myös intuitiivinen auttaja, näkijä, henkimaailman puolestapuhuja. Semmoinen Outolintu, jonka elämää ei aina ymmärretä.
Hästäggejä joita voisi liittää tähän blogiin on vaikkapa
#munuainen #kystinenmunuainen #diabetes #LeidenVmutaatio #tukostaipumus #INR #Marevan #nepsy #suurperhe #uusperhe #sisustus #koti #Ikea
ja ja ja :D
Monen monta tarinaa löytyy näiden seinien sisältä :)
Harrastukseni liittyvät pitkälti tähän kotona touhuiluun. Toisinaan nautin pyykinpesustakin ihan hirveästi, ja useimmiten pidän kodinkin järjestyksessä. Onneksi minulla on näitä pikku apulaisia,jotka joskus jopa innostuvat auttamaan minua. Keittiön siivoaminen on jopa haluttu kotityö, oman huoneen siivoaminen on pahinta myrkkyä mitä maa päällään kantaa.
Kodin sisustamisen ja tuunaamisen lisäksi harrastan kirjoittamista, josta siis taidonnäyte myös TT:n blogi ja oma runosivusto, lueskelen myös tilanteiden niin salliessa kaikenlaisia kiinnostavia kirjoja, eniten kuitenkin lueskelen netissä selatessani kiinnostavia kirjoituksia,jotka useimmiten englanniksi on.
En ole mikään pullantuoksuinen äiti lapsimäärästä huolimatta. Olen oikeastaan äiti, jolla on paljon erityisherkkyyksiä, jotka haittaavat "normaalia" lapsiperhe-elämää, ja rasittavat minut äärimmilleni toisinaan. Oman rauhan ja hiljaisuuden saaminen tässä perheessä on harvinaista herkkua, taikka se, että voin uppoutua omaan maailmaani lepäämään, kun tämän maailman raskaat energiat alkavat painaa liikaa.
Erityisherkkyys on tietenkin siinäkin määrin ihan ymmärrettävää, että henkimaailmaa olisi ehkä vaikeampi tulkita, ellei olisi niin herkkä. Kaikessa on omat hyvät ja huonot puolensa.
Kuten elämässä yleensäkin.
Mikään ei ole sitä miltä näyttää :D
Sydämellisesti Tervetuloa mukaan matkallemme!

Kommentit
Lähetä kommentti