Mutta kas,alkuun ihmetys.Minun NIIN piti eilennä aamulla kirjoittaa,kun oli aivan mahtava aurinkoinen aamu.Mulle kävi niin,että heräsin muutammaa minuuttii vaille 5, mutta koska unenpöpperössä katsoin että kello on 7, niin jäin hereille. Sitten noin puoli kuuden aikaan tajuan että ei hyvänen aika!!!!, mutten enää viihti mennä takaisin petiin. Sittenhän se meni päiväuniksi (13-15) mutta hyvin nukutti illallakin menevän päivän päätteeksi.
Tänä aamuna SATAA!
Ihmeellistä,eikö, tänä kesänähän ei oo juurikaan satanu ;)
Illalla jo alkoi, päivä oli kaunis ja puistoonkin ehdittiin aurinkosäällä.
Tänään sataa. Pari vuosikymmentä sitten en kyllä muista millainen sää oli, kun edellisenä päivänä menin sairaalaan vatsakivuissa. Kyllähän se SITÄ jo oli, mutta siittä seuraavana aamuna lääkärikierrolla kiva lääkäri sitten totesi että johan tuota on haudottu 41+1, niin vois olla aika käskiä pois. Ja niin käskettiin pikavauhdilla, ei menny ku 2,5 tuntii tipan laitosta,kun tuo mustahiuksinen Lumikki oli sylissä, ja äiti ei ehtinyt oikeen ees mukaan koko hommaan kun se oli jo ohi. Eipähän jäänyt traumoja siitä :) Nyt mietitään, että lähdetäänkö me huomenna käymään Turggusessa tervehtimässä synttärisankaria.
Eilen yritin kikkakakkosta,jolla saisi tämän epämiellyttävän hennavärin pois hiuksista. Oranssi,niin, mutta ei ole nyt kumminkaan enään oikeen miunmaunmukkaan,vaikka itsehän laaitoin. Noo eipä juuri näytä auttaneen kikkakakkoset, joten haudotaan seuraavia juonia. Mies ja kuopus lähtevät mummoloimaan tänään, minä voisin mennä vesijuoksemaan, ja hiukaan klooria ja saunaa näyttää letille ;)
(muutama tunti myöhemmin)
Nyt lähti mies ja muksu.Minä jäin kotiin tappelemaan loppujen kanssa siivoamisesta.
Lapset T7 T9 ja T11 ovat vastuussa yhdessä, yhdestä huoneesta, jossa neiti T9 pääasiassa sotkee huoneen levittämällä vaatteensa ja kamansa, ja sitten kieltäytymällä siivoamaan niitä. Vallankin T11:stä se haittaa kauhesti, koska hän on kokenut oman valaistumisensa siivoilun osalta.
Niin että
KUINKA HEMMETIN VAIKEAA ON SIIVOTA 1 HUONE?????????????????????????????
jUMANKAUDE,OIKEASTI!
He käyttävät mieluummin energiansa tappeluun ja huutamiseen ja toistensa häiritsemiseen, kuin se,että huoneen siivoaminen veisi oikeasti max. 30 minuuttia.
30 MINUUTTIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mutta nytkin aikaa on käytetty jo reilu tunti, ja voi sitä jollotuksen ja vollotuksen määrää, minkä nämä korva-parat joutuu kestämään.
Eikö ne voi olla hiljaa?
Voikun jaksaisin aina tehdä sen mistä haaveilen. Antaa tunti päivittäin siivousaikaa huoneelle ja tunnin jälkeen kerätä kaikki lattialla olevat vaatteet ja roinat aka. lelut ym. kertakaikkiaan sinne samaan pussiin kaikki. Ja pussi varastoon. Missäköhän kohtaa he alkais kaivata vaatteitaan taikka tavaroitaan?
Tai suoraan sanoen voisin palkata jonkun karsimaan tuota roinaa, mutta kuka tekisi sen, kun en minäkään osaa niitä lajitella,että mikä nyt on tärkeää kamaa vielä ja mikä ei.Ja kun sitä roinaa josta tyttö ei suostu luopumaan tunnesyistä, on paljon. On posliinikippoo ja koristetta, on ällöttäviä pussukoita joilla ei ole mitään järkevää tekoa.
Huh huh. Tämä on ikuisuuskysymys meillä.
MITEN MUUT OVAT RATKAISSEET TÄLLAISEN ONGELMAN??????????
Haluaisin tietää.
Pakko siirtyä iloisempaan tekemiseen, ettei mene päivä tästä pilalle.
Yksi iloinen juttu on kyllä se,että olen saanut melkein kaiken pyykin pois tästä keittiön/ tuvan alueelta, ja keittiön siivouskin on jo 95% valmis.
Tästä tulee varmasti hyvä päivä, auringosta viis ;)
Tuonnäköistä eilen aamulla!
Ihmeellistä,eikö, tänä kesänähän ei oo juurikaan satanu ;)
Illalla jo alkoi, päivä oli kaunis ja puistoonkin ehdittiin aurinkosäällä.
Tänään sataa. Pari vuosikymmentä sitten en kyllä muista millainen sää oli, kun edellisenä päivänä menin sairaalaan vatsakivuissa. Kyllähän se SITÄ jo oli, mutta siittä seuraavana aamuna lääkärikierrolla kiva lääkäri sitten totesi että johan tuota on haudottu 41+1, niin vois olla aika käskiä pois. Ja niin käskettiin pikavauhdilla, ei menny ku 2,5 tuntii tipan laitosta,kun tuo mustahiuksinen Lumikki oli sylissä, ja äiti ei ehtinyt oikeen ees mukaan koko hommaan kun se oli jo ohi. Eipähän jäänyt traumoja siitä :) Nyt mietitään, että lähdetäänkö me huomenna käymään Turggusessa tervehtimässä synttärisankaria.
Eilen yritin kikkakakkosta,jolla saisi tämän epämiellyttävän hennavärin pois hiuksista. Oranssi,niin, mutta ei ole nyt kumminkaan enään oikeen miunmaunmukkaan,vaikka itsehän laaitoin. Noo eipä juuri näytä auttaneen kikkakakkoset, joten haudotaan seuraavia juonia. Mies ja kuopus lähtevät mummoloimaan tänään, minä voisin mennä vesijuoksemaan, ja hiukaan klooria ja saunaa näyttää letille ;)
(muutama tunti myöhemmin)
Nyt lähti mies ja muksu.Minä jäin kotiin tappelemaan loppujen kanssa siivoamisesta.
Lapset T7 T9 ja T11 ovat vastuussa yhdessä, yhdestä huoneesta, jossa neiti T9 pääasiassa sotkee huoneen levittämällä vaatteensa ja kamansa, ja sitten kieltäytymällä siivoamaan niitä. Vallankin T11:stä se haittaa kauhesti, koska hän on kokenut oman valaistumisensa siivoilun osalta.
Niin että
KUINKA HEMMETIN VAIKEAA ON SIIVOTA 1 HUONE?????????????????????????????
jUMANKAUDE,OIKEASTI!
He käyttävät mieluummin energiansa tappeluun ja huutamiseen ja toistensa häiritsemiseen, kuin se,että huoneen siivoaminen veisi oikeasti max. 30 minuuttia.
30 MINUUTTIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mutta nytkin aikaa on käytetty jo reilu tunti, ja voi sitä jollotuksen ja vollotuksen määrää, minkä nämä korva-parat joutuu kestämään.
Eikö ne voi olla hiljaa?
Voikun jaksaisin aina tehdä sen mistä haaveilen. Antaa tunti päivittäin siivousaikaa huoneelle ja tunnin jälkeen kerätä kaikki lattialla olevat vaatteet ja roinat aka. lelut ym. kertakaikkiaan sinne samaan pussiin kaikki. Ja pussi varastoon. Missäköhän kohtaa he alkais kaivata vaatteitaan taikka tavaroitaan?
Tai suoraan sanoen voisin palkata jonkun karsimaan tuota roinaa, mutta kuka tekisi sen, kun en minäkään osaa niitä lajitella,että mikä nyt on tärkeää kamaa vielä ja mikä ei.Ja kun sitä roinaa josta tyttö ei suostu luopumaan tunnesyistä, on paljon. On posliinikippoo ja koristetta, on ällöttäviä pussukoita joilla ei ole mitään järkevää tekoa.
Huh huh. Tämä on ikuisuuskysymys meillä.
MITEN MUUT OVAT RATKAISSEET TÄLLAISEN ONGELMAN??????????
Haluaisin tietää.
Pakko siirtyä iloisempaan tekemiseen, ettei mene päivä tästä pilalle.
Yksi iloinen juttu on kyllä se,että olen saanut melkein kaiken pyykin pois tästä keittiön/ tuvan alueelta, ja keittiön siivouskin on jo 95% valmis.
Tästä tulee varmasti hyvä päivä, auringosta viis ;)

Kommentit
Lähetä kommentti