Konkreettisesti
:)
Ja sen seurauksena toiminnallisestikin.
Olen tässä jo jonkun viikon tunnustellut oloani ja fiiliksiäni ruokailun suhteen, sekä liikunnan suhteen, ja miettinyt kuinka alkaisi kääntämään ruokavaliotaan reilusti kasvispainotteiseksi.
Eläimen syöminen ajatuksena on kuvottanut jo hyvän tovin,mutta totuttu ruokavalio on niin lihavetoinen, että sen muuttaminen on tuntunut työläälle.
Tänään kumminkin sain sellaisen motivaattorin tähän ruokailuun ja muutenkin terveelliseen elämään, että otin asian nyt ihan oikeasti ajatukseen, ja vien tätä kohti konkretiaa nyt suuremmalla voimalla kuin koskaan, ja koska päättäväisyys on nyt nousussa, uskon, että tämä tästä alkaa luonnistua.
Samalla funtsin tuota mun liikuntajuttua. Olen nyt saanut hinattua tota vesiliikuntaa niin,että saan sen kaksi treeniä viikossa.Siitä aion pitää kiinni vastaisuudessakin. Takapihalla terassilla on mun vanhempien tuoma Crosstrainer, jolla voisi harjoitella.Enhän minä sillä jaksa kauaa tehdä, mutta kun vähästäkin alkaisi.Se ei vaatisi kummempia säätöjä,senkun menisi terassille polkemaan! Siitä voisi tehdä siis sen kolmannen liikuntasuoritteen viikkoa nähden.
Näillä eväillä kun menisi ja ottaisi niskalenkin takas ruokavalioon,niin jo vain luulisi mamman pysyvän kunnossa ja tuki- ja liikuntaelinten terveyden aina vain kohenevassa iskussa :)
Tykkään!!!!
Ensinnäkin ikä on tietenkin yksi pointti tässä. Ihan jo oman itsenikin takia, mutta tässä tilanteessa erityisen tärkeää nyt huolehtia omasta kunnosta, että pysyy mahdollisimman terveenä ja hyvinvoivana. Mietityttää hiukan tuo mun Marevan-hoitoni nyt, koska veren hyytymistekijät reagoi noihin vihannesten K-vitamiiniin vähän "huonosti",eli siis tökköönnyttää verta. Pitäisi syödä mieluummin reilusti kuin vähän, mutta tiettyjä juttuja kohtuudella. Että otappa tästä sitten selvää :D
Tästä sunnuntaista tulikin aika jännä päivä ;)
:)
Ja sen seurauksena toiminnallisestikin.
Olen tässä jo jonkun viikon tunnustellut oloani ja fiiliksiäni ruokailun suhteen, sekä liikunnan suhteen, ja miettinyt kuinka alkaisi kääntämään ruokavaliotaan reilusti kasvispainotteiseksi.
Eläimen syöminen ajatuksena on kuvottanut jo hyvän tovin,mutta totuttu ruokavalio on niin lihavetoinen, että sen muuttaminen on tuntunut työläälle.
Tänään kumminkin sain sellaisen motivaattorin tähän ruokailuun ja muutenkin terveelliseen elämään, että otin asian nyt ihan oikeasti ajatukseen, ja vien tätä kohti konkretiaa nyt suuremmalla voimalla kuin koskaan, ja koska päättäväisyys on nyt nousussa, uskon, että tämä tästä alkaa luonnistua.
Samalla funtsin tuota mun liikuntajuttua. Olen nyt saanut hinattua tota vesiliikuntaa niin,että saan sen kaksi treeniä viikossa.Siitä aion pitää kiinni vastaisuudessakin. Takapihalla terassilla on mun vanhempien tuoma Crosstrainer, jolla voisi harjoitella.Enhän minä sillä jaksa kauaa tehdä, mutta kun vähästäkin alkaisi.Se ei vaatisi kummempia säätöjä,senkun menisi terassille polkemaan! Siitä voisi tehdä siis sen kolmannen liikuntasuoritteen viikkoa nähden.
Näillä eväillä kun menisi ja ottaisi niskalenkin takas ruokavalioon,niin jo vain luulisi mamman pysyvän kunnossa ja tuki- ja liikuntaelinten terveyden aina vain kohenevassa iskussa :)
Tykkään!!!!
Ensinnäkin ikä on tietenkin yksi pointti tässä. Ihan jo oman itsenikin takia, mutta tässä tilanteessa erityisen tärkeää nyt huolehtia omasta kunnosta, että pysyy mahdollisimman terveenä ja hyvinvoivana. Mietityttää hiukan tuo mun Marevan-hoitoni nyt, koska veren hyytymistekijät reagoi noihin vihannesten K-vitamiiniin vähän "huonosti",eli siis tökköönnyttää verta. Pitäisi syödä mieluummin reilusti kuin vähän, mutta tiettyjä juttuja kohtuudella. Että otappa tästä sitten selvää :D
Tästä sunnuntaista tulikin aika jännä päivä ;)

Kommentit
Lähetä kommentti