Kävimme sitten Kansainvälisillä markkinoilla Keskustorilla. Siellä oli paljon eri maista ruokia ja myyjiä jos jonkinmoisii. Bongattiin heti kun torialueelle mentiin, niin liike, jonka vuoksi sinne pääasiassa menimme : Kelttikorut.com
Meinasin että ostan itselle kaulakorun, mutta siinä kävinkin niin,että mies sai sormuksen, ja kuopus ensimäisen kaulakorunsa, kelttiristin, jonka siis itse sai valita.Olisi ollut kissaa ja pöllöäkin ja muita, mutta risti tuli.
Sitten kävimme Vanhassa Kirkossa,joka on siinä keskustorilla. Muksu kävi saarnastuolissakin kokeilemassa, ja kävi alttarilla polvistumassa. Sit haluttiinkin jo pois :) Kirkko oli tsekattu. Mutta mentävähän se oli ovea kolistelee, kun lapsi itse pyytää,että mennään kirkkoon.
Makujaisia ostimme ihania hedelmiä ja kuivattuja hedelmiä, niitä siinä suihkulähteellä syötiin, ihania!!!
Kotimatkalla itsekin melkeen nukahdin autoon, menin jatkamaan torkkumisia takapihalle aurinkoon, ja sinne sit nukahdin.
Päivällinen syötiin terassilla auringon kuumottaessa, oli oikeen kivaa.
Minä en osannut päättää sitä kaulakorua paikan päällä, mutta nyt sivustoa selatessa päätin,ja tilaan sen verkkokaupan kautta.
Ihana kaulakoru!
Ihanaa lauantain jatkoo ja huomista pyhää, ja toivotaan että kauniit ja lämpimät kelit jatkuisi :)
Meinasin että ostan itselle kaulakorun, mutta siinä kävinkin niin,että mies sai sormuksen, ja kuopus ensimäisen kaulakorunsa, kelttiristin, jonka siis itse sai valita.Olisi ollut kissaa ja pöllöäkin ja muita, mutta risti tuli.
Sitten kävimme Vanhassa Kirkossa,joka on siinä keskustorilla. Muksu kävi saarnastuolissakin kokeilemassa, ja kävi alttarilla polvistumassa. Sit haluttiinkin jo pois :) Kirkko oli tsekattu. Mutta mentävähän se oli ovea kolistelee, kun lapsi itse pyytää,että mennään kirkkoon.
Makujaisia ostimme ihania hedelmiä ja kuivattuja hedelmiä, niitä siinä suihkulähteellä syötiin, ihania!!!
Kotimatkalla itsekin melkeen nukahdin autoon, menin jatkamaan torkkumisia takapihalle aurinkoon, ja sinne sit nukahdin.
Päivällinen syötiin terassilla auringon kuumottaessa, oli oikeen kivaa.
Minä en osannut päättää sitä kaulakorua paikan päällä, mutta nyt sivustoa selatessa päätin,ja tilaan sen verkkokaupan kautta.
Ihana kaulakoru!
Ihanaa lauantain jatkoo ja huomista pyhää, ja toivotaan että kauniit ja lämpimät kelit jatkuisi :)

Kommentit
Lähetä kommentti