kerrassaan ihana päivä!
Ihana keli!
Ihana kesä!!
Ai että minä nautin kun saan kiireettömästi pötköttää auringossa, ja nauttia vaikkapa ihanasta kirjasta, kuten olen nyt viime aikoina nauttinut. Olen saanut rauhassa nauttia auringosta takapihalla, koska mies on edelleen lomalla, ja vahtii kuopusta.
Kävin tänään hieronnassa. Tämä hieroja on ihan mahdottoman taivana tyttö, juuri valmistuu CWA:sta ja alkaa pitää kotona vastaanottoa. Olen ihan koukussa häneen :D Osaa kertakaikkiaan niin hyvin hommansa.
Ennen hierontaa kipaisin toistaiseksi viimeistä kertaa diabeteshoitajan luona. Heh,terveysasemammehan on kiinni kesäsulun vuoksi ( ja tästä sainkin jo esimakua kun eilen jouduin selvittelemään perseelleen kirjoitettuja Marevan-ohjeitani sinne,MURRRRRRRRRRR) ja palloilin hämilläni hetken,kunnes tajusin vahtimestarilta kysyä että kääk miten pääsen tuonne kun hissi ei liiku. Hän tuli laittamaan hissin liikkeeseen, ja tavattuani hoitajan,hän kertoi ettei heitä ole kuin 3 aikuissaikkaria talossa,ja ovat lukkojen takana,koska muu toiminta on nollassa. No mutta perille pääsin.
Käynti oli loistava.Paino oli edelleen pudonnut ja sain vain kehuja kaikista arvoista- sokeriarvot kertakaikkiaan mallikkaat ja verenpaine hyvä. Ja toki paljon kehuja ruokavalion pitämisestä sekä varsinkin liikunnan ylläpitämisestä. Siitä olen itsekin ihan hirveän ylpeä, sohvaperunasta vesipedoksi, heh heh.
Kodin kautta tosiaan, mies ja kuopus mukaan ja he veivät minut sinne hierontaan ja menivät puistoon leikkimään siksi tunniksi. Kävelin sieltä iloisesti sitten puistolle, josta kohta lähdimmekin jo kauppaan, koska paahde oli huikea ja he olivat siellä olleet jo tunnin.
Kaupasta haimme lisää grillattavaa: kasviksia ja lohta. Mies ilmoitti että joudun tänään maistamaan täytettyä sientä, yleensä kieltäydyn sienistä koska inhoan niitä. Ei se hyvää ollut nytkään, mutta jäin henkiin :)
Sain siinä taas grillailla itseäni ja lukea kirjaa, oi mikä nautinto. Sitten he alkoivat lipua takapihalle grillaamaan ja isoimmat muksut toivat astioita ja juomia pihalle.Oli oikeen mukava ulkoruokailu taas, tykkään!
Kuopus kantoi trampalle kaikki sohvatyynyt ja viltit,ja nautinnollisesti kelli siellä omassa pesässään.Oli mukava katsella kun hän touhotti omia ideoitaan siellä, sellaista lapsen elämä pitäisi olla,että alituista tappelua sisarusten kanssa. Huomennahan ne sisarukset tulevat päiväksi kotiin,vain jatkaakseen reissuuaan perjantaina. On todella kivaa että heillä on tekemistä nyt kesällä. JA- kuopus kaipaa jo päiväkotiin!!!! Hän on kaksi päivää jo kysellyt milloin hän pääsee taas päiväkotiin. Lomailu alkaa siis riittää hänelle ;) Päiväkoti aukeaa 1.8, eli odotettavaa ei ole enää kuin 11 päivää.
Koululaisten aamukampa näyttää vielä 21 lomapäivää, siis tasan 3 viikkoa, ja sitten alkaa taas uusi luokka-aste neljällä lapsella :) Mahtavaa!
Kerrassaan hieno päivä ollut.
Minua aina ilahduttaa, kun saan itse viestejä, taikka saan välittää viestejä- kumpaakin saanut tehdä viime päivinä.
Toivon Tähti : Helpotus
Ihana keli!
Ihana kesä!!
Ai että minä nautin kun saan kiireettömästi pötköttää auringossa, ja nauttia vaikkapa ihanasta kirjasta, kuten olen nyt viime aikoina nauttinut. Olen saanut rauhassa nauttia auringosta takapihalla, koska mies on edelleen lomalla, ja vahtii kuopusta.
Kävin tänään hieronnassa. Tämä hieroja on ihan mahdottoman taivana tyttö, juuri valmistuu CWA:sta ja alkaa pitää kotona vastaanottoa. Olen ihan koukussa häneen :D Osaa kertakaikkiaan niin hyvin hommansa.
Ennen hierontaa kipaisin toistaiseksi viimeistä kertaa diabeteshoitajan luona. Heh,terveysasemammehan on kiinni kesäsulun vuoksi ( ja tästä sainkin jo esimakua kun eilen jouduin selvittelemään perseelleen kirjoitettuja Marevan-ohjeitani sinne,MURRRRRRRRRRR) ja palloilin hämilläni hetken,kunnes tajusin vahtimestarilta kysyä että kääk miten pääsen tuonne kun hissi ei liiku. Hän tuli laittamaan hissin liikkeeseen, ja tavattuani hoitajan,hän kertoi ettei heitä ole kuin 3 aikuissaikkaria talossa,ja ovat lukkojen takana,koska muu toiminta on nollassa. No mutta perille pääsin.
Käynti oli loistava.Paino oli edelleen pudonnut ja sain vain kehuja kaikista arvoista- sokeriarvot kertakaikkiaan mallikkaat ja verenpaine hyvä. Ja toki paljon kehuja ruokavalion pitämisestä sekä varsinkin liikunnan ylläpitämisestä. Siitä olen itsekin ihan hirveän ylpeä, sohvaperunasta vesipedoksi, heh heh.
Kodin kautta tosiaan, mies ja kuopus mukaan ja he veivät minut sinne hierontaan ja menivät puistoon leikkimään siksi tunniksi. Kävelin sieltä iloisesti sitten puistolle, josta kohta lähdimmekin jo kauppaan, koska paahde oli huikea ja he olivat siellä olleet jo tunnin.
Kaupasta haimme lisää grillattavaa: kasviksia ja lohta. Mies ilmoitti että joudun tänään maistamaan täytettyä sientä, yleensä kieltäydyn sienistä koska inhoan niitä. Ei se hyvää ollut nytkään, mutta jäin henkiin :)
Sain siinä taas grillailla itseäni ja lukea kirjaa, oi mikä nautinto. Sitten he alkoivat lipua takapihalle grillaamaan ja isoimmat muksut toivat astioita ja juomia pihalle.Oli oikeen mukava ulkoruokailu taas, tykkään!
Kuopus kantoi trampalle kaikki sohvatyynyt ja viltit,ja nautinnollisesti kelli siellä omassa pesässään.Oli mukava katsella kun hän touhotti omia ideoitaan siellä, sellaista lapsen elämä pitäisi olla,että alituista tappelua sisarusten kanssa. Huomennahan ne sisarukset tulevat päiväksi kotiin,vain jatkaakseen reissuuaan perjantaina. On todella kivaa että heillä on tekemistä nyt kesällä. JA- kuopus kaipaa jo päiväkotiin!!!! Hän on kaksi päivää jo kysellyt milloin hän pääsee taas päiväkotiin. Lomailu alkaa siis riittää hänelle ;) Päiväkoti aukeaa 1.8, eli odotettavaa ei ole enää kuin 11 päivää.
Koululaisten aamukampa näyttää vielä 21 lomapäivää, siis tasan 3 viikkoa, ja sitten alkaa taas uusi luokka-aste neljällä lapsella :) Mahtavaa!
Kerrassaan hieno päivä ollut.
Minua aina ilahduttaa, kun saan itse viestejä, taikka saan välittää viestejä- kumpaakin saanut tehdä viime päivinä.
Toivon Tähti : Helpotus

Kommentit
Lähetä kommentti