Huhuu,asiat puksuttavat eteenpäin, kuin vanha ja varmatoiminen veturi. Ronskilla painollaan ja päättäväisyydellään se siirtää esteitä tieltään, pitäen visusti mielessä päämääränsä....
Asioita hoidettu eteenpäin.
Miehen irtisanoutuminen
Asunnon irtisanominen
ElisaViihteen muutostilaus
Infoja niin nykyisille kuin uudellekin koululle
Ipanalle kerhopaikan metsästystä
Näppituntumia niistä asioista, jotka pitää uudelle paikkakunnalle siirtää lasten mukana...
Muuttolaatikoita saadaan huomenna!!! Ja kun ne loppuu, haetaan Ikeasta lisää (siunattu olkoon Ikea, joka on nyt 10 minuutin ajomatkan päässä,ja muuton jälkeen tunnin...)
Sormet ja pää syyhyäisivät jo pakkaamaan ja lajittelemaan tavaroita, koska sitä työtä on paljon. Uskon kumminkin, että nyt klaaraan sen jo hyvin, onhan tässä jo kokemusta tullut, kröhöm ;)
Ystäville saa annettua lasten pieniä vaatteita, osa menee Hopelle.
Muutama huonekalu menee myyntiin, olettaisin näin.
Kyllä tässä sarkaa on, mutta onneksi on myös aikaa,onneksi on myös fiilistä ja energiaa :)
Olen ihan liekeissä, kun saan alkaa pakkaamaan. Se on ihanaa konkreettista työtä tämän Uuden Elämämme eteen.
Vaikka miehelle tuli surullinen olo kun irtisanoi itsensä,ja vaikka itselläkin on omalla tavallaan haikea fiilis, mutta meidän elämän piti nyt mennä näin, en osaa edelleenkään selittää kenellekään sitä, miksi nyt näin. Uskomme kuitenkin, että tämä on jollain lailla tarpeen,meille kaikille. Vaikka se ei juuri nyt sille tuntuisikaan.
Life Goes On!!
Inr oli eilen 2.0, joten luvan kanssa sai jättää Klexanet pois. Antibiootti loppui.Joten nyt jäi lääkkeet taas sille tolalle, mitä ne olikin ennen.Marevan todennäköisesti asettuu viimein asialliselle tasolle, koska nyt sain puhuttua täksi viikkoa vielä puolikkaalla buustatun annoksen- olin tuon 6pv mitä Marevania otin saadakseni inr 2.0, niin ottanut vain kerran 2 tabua, muutoin 2,5 tabua. Joten jatketaan sillä tämä vko,ja maanantaina taas kontrolloidaan. Tää lähtee nyt ihan jees menemään kyllä, tämäkin! Olen niin onnellinen ja tyytyväinen tästäkin asiasta. Olen vakaasti sitä mieltä, että olemme päässeet "Onniputkeen"- asiat sujuu hyvin kun mieli on avoin ja positiivinen, katse valoonpäin. Suupielet hymyssä.Miehen kanssa paljon halaamista ja pussaamista :) Istun illat hänen kainalossa ja se on maailman paras paikka. Lapset ovat rauhallisempia, hekin aistivat sen tunnelman mikä meillä on, rauha ja rakkaus. Ja on ollut kiva huomata itsestään, kuinka olen laskeutunut sellaiseen tyyneyteen, rauhaan ja onneen, joka on aitoa, ja kumpuaa sydämen hyvästä olosta. Nautin!!!
Nyt vielä tunnin tehotreeni kamojen kanssa, ja sitten Ipanaa hakemaan. Aurinko paistaa vaihteeksi, eilen taas oli niin kurjaa ja sateista.
- No se on syksy ny!
Asioita hoidettu eteenpäin.
Miehen irtisanoutuminen
Asunnon irtisanominen
ElisaViihteen muutostilaus
Infoja niin nykyisille kuin uudellekin koululle
Ipanalle kerhopaikan metsästystä
Näppituntumia niistä asioista, jotka pitää uudelle paikkakunnalle siirtää lasten mukana...
Muuttolaatikoita saadaan huomenna!!! Ja kun ne loppuu, haetaan Ikeasta lisää (siunattu olkoon Ikea, joka on nyt 10 minuutin ajomatkan päässä,ja muuton jälkeen tunnin...)
Sormet ja pää syyhyäisivät jo pakkaamaan ja lajittelemaan tavaroita, koska sitä työtä on paljon. Uskon kumminkin, että nyt klaaraan sen jo hyvin, onhan tässä jo kokemusta tullut, kröhöm ;)
Ystäville saa annettua lasten pieniä vaatteita, osa menee Hopelle.
Muutama huonekalu menee myyntiin, olettaisin näin.
Kyllä tässä sarkaa on, mutta onneksi on myös aikaa,onneksi on myös fiilistä ja energiaa :)
Olen ihan liekeissä, kun saan alkaa pakkaamaan. Se on ihanaa konkreettista työtä tämän Uuden Elämämme eteen.
Vaikka miehelle tuli surullinen olo kun irtisanoi itsensä,ja vaikka itselläkin on omalla tavallaan haikea fiilis, mutta meidän elämän piti nyt mennä näin, en osaa edelleenkään selittää kenellekään sitä, miksi nyt näin. Uskomme kuitenkin, että tämä on jollain lailla tarpeen,meille kaikille. Vaikka se ei juuri nyt sille tuntuisikaan.
Life Goes On!!
Nyt vielä tunnin tehotreeni kamojen kanssa, ja sitten Ipanaa hakemaan. Aurinko paistaa vaihteeksi, eilen taas oli niin kurjaa ja sateista.
- No se on syksy ny!

Kommentit
Lähetä kommentti