Kroppani virhelyönti on nyt korjattu,se episodi on nyt ohi.
Kaikenkaikkiaan homma meni ihan hyvin, ja hyvin pitkälle kiitos kuuluu minua hoitaneelle lempeälle ihmiselle sekä alussa huonekaverinani olleelle viehättävälle valoisalle Sirpa-nimiselle liki erakko-"mummolle" ,66v mittarissa, joka asuu täällä pirkanmaalla jossain metsän keskellä. Niin mainio ihminen ja kasvot loistivat valoa, vaikka diagnoosinsa olikin synkkä. Kertoi mahdollisesti rakentavansa talon taikka ostavansa, Sievistä, lapsuuden kotikunnasta, jossa joutuivat kotitalostaan luopumaan rautatien takia. Hän kyseli liikunko koskaan sielläpäin, ja sanoi että asemalta hänet löytää. En tiedä mitä tarkoitti ja olin niin hämmentynyt etten älynnyt kysyä tarkemmin. Mutta mukava kohtaaminen oli hänen kanssa ne muutamat tunnit samassa huoneessa. On tuo sairaala vaan jännä paikka!
Reissu alkoi 7.50 ja päättyi 21.45.
Tänään on sitten taas yhden uuden alun ensimäinen päivä, on myös Sky- kissamme 2v syntymäpäivä!
Mielenkiinnolla odotamme milloin Misu- kissamme synnyttää, laskujeni mukaan aikaa olisi ehkäpä viikko?
Kotona on iloinen sekamelska. Jokapaikassa,ainakin tässä tuvanpuolella, yläkerrasta en tiedä,kun en ole siellä käynyt kuin viimeksi toissapäivänä :) haha! Tässä nyt päänsärkyisenä ja toipilaana olen, enkä aio (ellei käy vahinko) siivoilla. No ehkä keittiönpuolta siistin, ehkä?
Apteekkiin pitäisi kipaista kumminkin, sitä varten pitää jaksaa pukea ja siistiytyä, mutta yhtään enempää en kyllä puuhaa. Tämä loppu viikko menee ihan selkeästi nyt vaan lepäillen.
Lauantaina sitten käydään katsomassa yhtä asuntoa :D
Mies oli hyvin pärjännyt täällä illan muksujen kanssa, eikä ollut edes rasittuneen oloinen kun haki minut illalla sairaalasta. Enemmän hän oli kärsinyt jännityksestä minun ollessa sairaalassa, ja taajaan kyseli kuulumisiani. Eihän minulla ollut muuta hätää kuin kerran vaan paineet laski 100/50 ja pariin kertaan sellainen tuskanhiki koko kropatte ja reipasta huippaamista ja pönttö sekaisin hetken. Mutta ne lääkkeet+ verenvuoto... olen tosi herkkä lääkkeille, ja nyt kun sain aika kasan erilaisia sekaisin, niin kyllähän se vaikuttaa ,normaalisti otan häthätään yhden panadolin kuukaudessa!!!
Mutta tästä eteenpäin, näin...
Kaikenkaikkiaan homma meni ihan hyvin, ja hyvin pitkälle kiitos kuuluu minua hoitaneelle lempeälle ihmiselle sekä alussa huonekaverinani olleelle viehättävälle valoisalle Sirpa-nimiselle liki erakko-"mummolle" ,66v mittarissa, joka asuu täällä pirkanmaalla jossain metsän keskellä. Niin mainio ihminen ja kasvot loistivat valoa, vaikka diagnoosinsa olikin synkkä. Kertoi mahdollisesti rakentavansa talon taikka ostavansa, Sievistä, lapsuuden kotikunnasta, jossa joutuivat kotitalostaan luopumaan rautatien takia. Hän kyseli liikunko koskaan sielläpäin, ja sanoi että asemalta hänet löytää. En tiedä mitä tarkoitti ja olin niin hämmentynyt etten älynnyt kysyä tarkemmin. Mutta mukava kohtaaminen oli hänen kanssa ne muutamat tunnit samassa huoneessa. On tuo sairaala vaan jännä paikka!
Reissu alkoi 7.50 ja päättyi 21.45.
Tänään on sitten taas yhden uuden alun ensimäinen päivä, on myös Sky- kissamme 2v syntymäpäivä!
Mielenkiinnolla odotamme milloin Misu- kissamme synnyttää, laskujeni mukaan aikaa olisi ehkäpä viikko?
Kotona on iloinen sekamelska. Jokapaikassa,ainakin tässä tuvanpuolella, yläkerrasta en tiedä,kun en ole siellä käynyt kuin viimeksi toissapäivänä :) haha! Tässä nyt päänsärkyisenä ja toipilaana olen, enkä aio (ellei käy vahinko) siivoilla. No ehkä keittiönpuolta siistin, ehkä?
Apteekkiin pitäisi kipaista kumminkin, sitä varten pitää jaksaa pukea ja siistiytyä, mutta yhtään enempää en kyllä puuhaa. Tämä loppu viikko menee ihan selkeästi nyt vaan lepäillen.
Lauantaina sitten käydään katsomassa yhtä asuntoa :D
Mies oli hyvin pärjännyt täällä illan muksujen kanssa, eikä ollut edes rasittuneen oloinen kun haki minut illalla sairaalasta. Enemmän hän oli kärsinyt jännityksestä minun ollessa sairaalassa, ja taajaan kyseli kuulumisiani. Eihän minulla ollut muuta hätää kuin kerran vaan paineet laski 100/50 ja pariin kertaan sellainen tuskanhiki koko kropatte ja reipasta huippaamista ja pönttö sekaisin hetken. Mutta ne lääkkeet+ verenvuoto... olen tosi herkkä lääkkeille, ja nyt kun sain aika kasan erilaisia sekaisin, niin kyllähän se vaikuttaa ,normaalisti otan häthätään yhden panadolin kuukaudessa!!!
Mutta tästä eteenpäin, näin...

Kommentit
Lähetä kommentti