Blogihiljaisuus.
Syynä se,että kirjoittaja saanut suuren ilon kärsiä komplikaatioista ja käydä päivystyksessä kunnes eilen päädyttiin osastohoitoon.
Nyt ravinnotta ja iltapäivällä ehkä ehtivät ottaa minut toimenpiteeseen joka tehdään humautuksessa.
Olo ollut suht huono koko viikonlopun,siis kuume sahasi eikä reagoinut riittävästi paracetamoliin ,ja niillä voimilla tässä nyt potkitaan neljättä päivää.
Eilen jouduin päivystyksessä lojua tajuttoman kauan.Piti käydä vain antibiootti tiputuksessa,joka aloitettiin lauantai-iltana. Olin syönyt klo9 lähteissä kotoa,osastolle pääsin klo 16 ja klo 17 sain ruokaa. Sitten iltapala eilen,ja taas ravinnotta- nyt siis ihan "tahalleen" .
Tämän päivän kun nyt vielä klaaraan,voisko se sitten jo loppua?
Viime viikolla maanantaina noin klo 11 kuulin huonot uutiset,ja nyt olen tässä. Ei olisi pitänyt kirjoittaa silloin "tulee raskas viikko" sillä ei siitä olisi tarvinut tulla,ja ilman kohtutulehdusta ei olisi tullutkaan.
Nyt täydet tsempit päälle että tänään saatetaan tämä episodi loppuun.
Päätös on tehty että tähän emme enää ala,emme ota enää riskiä minun elämän kustannuksella.
Juuri kävi "narkkari" juttelemassa ja lisää tippoja vaan tippumaan. Nyt laimeaa glukoosia ja kipulääkettä päänsärkyyn ja iltapäivällä operoidaan.
Palaan linjoille kun kerkiin!!
Sitten mulla onkin muutama muukin juttu kerrottavana ;)
Kommentit
Lähetä kommentti