Eilen aamulla pähkättiin mitä tehdään, vaihtoehtoja oli jopa niinkin paljon kuin 3, ja sekös minuu riepoi.. lopulta päädyttiin lähtemään Turkuun, ja ajatuksena oli, että yövymme tyttären luona.
No ensimäinen etappi oli Urjalan makeistukku. Muut osti karkkia, minä ostin protetiinijuoman :)
Vaihdettiin istumajärjestystä autossa niin,että Ipanan istuin oli keskipaikalla, ja Vienolle ja Milolle jäi sitten hajurakoa enemmän, siitä oli hiukan aiheutunut ongelmaa sinne Urjalaan saakka.Daniel istui kontissa yksinään, ja nukkui :)
Seuraava etappi oli Raision Ikea, jossa pääasiana oli ruokailu, mutta Samuel ja Daniel halusivat leikkipaikka Smålandiin, joten me muut menimme sitten kiertämään alakerran, ja ulos pääsimme kokonaisen 13 euron ostosten jälkeen ;)
Seuraava etappi otettiin Seikkailupuistosta, jonka tienoilla menimme Ärrältä hakemaan kahvia, koska minua alkoi kahvituttaa :) Iltapäiväkahvit teki terää,todellakin!! Päätettiin siinä sitten kumminkin vaihtaa järjestystä, koska todettiin että ilma suosii meitä juuri nyt, eli menimmekin maauimalaan siitä sitten. OI ETTÄ me kaikki rakastuttiin siihen paikkaan, ihanat ulkoaltaat yhdistettynä ulkoilmaan ja auringonpaisteeseen. Minä olin altaassa yhtämittaa 2 tuntia,niin että lopussa alkoi jo kämmenpohjissa tuntua kloorin vaikutus. Uin ja vesijuoksin ja jumppasin- sain taatusti hyvän treenin!!! Daniel,Milo ja Vieno olivat paljon siinä isossa altaassa ja hyppivät päädystä- tuolla kun se altaaseen hyppiminen oli sallittua,toisin kuin uimahalleissa, ja mies ja Samuel olivat lastenaltaassa, jossa oli liukumäkiäkin viihdykkeenä. Olimme me yhdessäkin kaikki siellä altaassa, mies heitteli muksuja vedessä ja minäkin sain ensimäisen tanssin rakkaani kanssa, vesivalssia. Menin miehen syliin ja tanssittiin niin ettei minun tassut maata koskeneet (tietenkään!!) :) Oli kyl aika hellää <3
Uinnin jälkeen menimme sitten sinne Seikkailupuistoon, jossa emme ehtineet kauaa olla,koska muksut menivät suihkulähteeseen vaatteet päällä!!!!!!!!!!!! Ja koskapa ilta siinä alkoi kuitenkin auringon paisteesta huolimatta viiletä, niin piti sitten lähteä autolle vaihtamaan kuivaa päälle, ja lähdimme ajelemaan Prismaan, jossa vanhin tyttäreni on töissä. Käytiin siellä ostoksilla,tytär meitä palveli tiskillä,ja saatiin ilta-ajan vuoksi jo alennusta salaateista ja ihanat kana-pekoni-cesar- salaatit ostettiin miehen kanssa eväiksi. Vieno ja Daniel pääsivät jutskaamaan pihassa olleille Poliiseille, harmi kun eivät olleet tv- poliiseja :D
Siitä sitten kotiinpäin lähdettiin,ja ilman pysähdyksiä ajeltiin,(eikun tankattiinhan me) klo 23 oltiin kotipihassa, suurinosa ipanoista oli torkkunut jo matkalla. Suoraan petiin vaan kaikki kellahdettiin,ja oikea valinta oli sittenkin ajaa kotiin, oma sänky nukkua, oma koti herätä. Ihkuu!
Sunnuntaita olemme viettäneet rauhassa puuhastellen kaikkea jännää, mies mm. tekee juuri kebabia uunissa, ja teimme "Toilet Bombeja" siis wc puhdistukseen, soodaa ja sitruunahappoa ja eteeristä öljyä... Pesukone sai sitruunahappo käsittelyn, samoin kuin kahvinkeitinkin. Kohta pääsen pesemään eilisen pyykit, eli 6 pyyhettä ja kasa märkää vaatetta... mutta kyllä oli niin kiva reissu, kaikki nauttivat ja lapset käyttäytyivät uskomattoman kivasti. Mahtavaa! Kannatti lähteä, vaikka minulla olikin aamulla lötkö fiilis ja jos olisin sitä kuunnellut ja harannut vastaan, ei oltais tuota kivaa reissua saatu kokea.
Väsyttää tänäänkin, ja on lötkö olo, onneksi ei ole mitään suuria ponnistuksia tiedossa, muuta kuin uusinta reissu Ikeaan, hakemaan Milolle se koulupöytä huoneeseen,mutta se nyt on ihan piece of nakki.
Ihana viikonloppu.Oi että oon onnellinen että me välillä repästään, ja päästään tällaisille superkivoille reissuille.
No ensimäinen etappi oli Urjalan makeistukku. Muut osti karkkia, minä ostin protetiinijuoman :)
Vaihdettiin istumajärjestystä autossa niin,että Ipanan istuin oli keskipaikalla, ja Vienolle ja Milolle jäi sitten hajurakoa enemmän, siitä oli hiukan aiheutunut ongelmaa sinne Urjalaan saakka.Daniel istui kontissa yksinään, ja nukkui :)
Seuraava etappi oli Raision Ikea, jossa pääasiana oli ruokailu, mutta Samuel ja Daniel halusivat leikkipaikka Smålandiin, joten me muut menimme sitten kiertämään alakerran, ja ulos pääsimme kokonaisen 13 euron ostosten jälkeen ;)
Seuraava etappi otettiin Seikkailupuistosta, jonka tienoilla menimme Ärrältä hakemaan kahvia, koska minua alkoi kahvituttaa :) Iltapäiväkahvit teki terää,todellakin!! Päätettiin siinä sitten kumminkin vaihtaa järjestystä, koska todettiin että ilma suosii meitä juuri nyt, eli menimmekin maauimalaan siitä sitten. OI ETTÄ me kaikki rakastuttiin siihen paikkaan, ihanat ulkoaltaat yhdistettynä ulkoilmaan ja auringonpaisteeseen. Minä olin altaassa yhtämittaa 2 tuntia,niin että lopussa alkoi jo kämmenpohjissa tuntua kloorin vaikutus. Uin ja vesijuoksin ja jumppasin- sain taatusti hyvän treenin!!! Daniel,Milo ja Vieno olivat paljon siinä isossa altaassa ja hyppivät päädystä- tuolla kun se altaaseen hyppiminen oli sallittua,toisin kuin uimahalleissa, ja mies ja Samuel olivat lastenaltaassa, jossa oli liukumäkiäkin viihdykkeenä. Olimme me yhdessäkin kaikki siellä altaassa, mies heitteli muksuja vedessä ja minäkin sain ensimäisen tanssin rakkaani kanssa, vesivalssia. Menin miehen syliin ja tanssittiin niin ettei minun tassut maata koskeneet (tietenkään!!) :) Oli kyl aika hellää <3
Uinnin jälkeen menimme sitten sinne Seikkailupuistoon, jossa emme ehtineet kauaa olla,koska muksut menivät suihkulähteeseen vaatteet päällä!!!!!!!!!!!! Ja koskapa ilta siinä alkoi kuitenkin auringon paisteesta huolimatta viiletä, niin piti sitten lähteä autolle vaihtamaan kuivaa päälle, ja lähdimme ajelemaan Prismaan, jossa vanhin tyttäreni on töissä. Käytiin siellä ostoksilla,tytär meitä palveli tiskillä,ja saatiin ilta-ajan vuoksi jo alennusta salaateista ja ihanat kana-pekoni-cesar- salaatit ostettiin miehen kanssa eväiksi. Vieno ja Daniel pääsivät jutskaamaan pihassa olleille Poliiseille, harmi kun eivät olleet tv- poliiseja :D
Siitä sitten kotiinpäin lähdettiin,ja ilman pysähdyksiä ajeltiin,(eikun tankattiinhan me) klo 23 oltiin kotipihassa, suurinosa ipanoista oli torkkunut jo matkalla. Suoraan petiin vaan kaikki kellahdettiin,ja oikea valinta oli sittenkin ajaa kotiin, oma sänky nukkua, oma koti herätä. Ihkuu!
Sunnuntaita olemme viettäneet rauhassa puuhastellen kaikkea jännää, mies mm. tekee juuri kebabia uunissa, ja teimme "Toilet Bombeja" siis wc puhdistukseen, soodaa ja sitruunahappoa ja eteeristä öljyä... Pesukone sai sitruunahappo käsittelyn, samoin kuin kahvinkeitinkin. Kohta pääsen pesemään eilisen pyykit, eli 6 pyyhettä ja kasa märkää vaatetta... mutta kyllä oli niin kiva reissu, kaikki nauttivat ja lapset käyttäytyivät uskomattoman kivasti. Mahtavaa! Kannatti lähteä, vaikka minulla olikin aamulla lötkö fiilis ja jos olisin sitä kuunnellut ja harannut vastaan, ei oltais tuota kivaa reissua saatu kokea.
Väsyttää tänäänkin, ja on lötkö olo, onneksi ei ole mitään suuria ponnistuksia tiedossa, muuta kuin uusinta reissu Ikeaan, hakemaan Milolle se koulupöytä huoneeseen,mutta se nyt on ihan piece of nakki.
Ihana viikonloppu.Oi että oon onnellinen että me välillä repästään, ja päästään tällaisille superkivoille reissuille.
Kommentit
Lähetä kommentti