Siirry pääsisältöön

Elämä ottaa, Elämä antaa...

Elämä on kummallinen. 
Se antaa sinulle parhaimmat huiput,se antaa sinulle syvimmät rotkot. 
Se ojentaa sinulle myös käden jos haluat siihen tarttua,se antaa lohdutusta jos haluat kuulla.

Nyt hengitän pienin henkäyksin tätä kipua ulos. 
Ei ole kiire, jokainen hetki kirkastuu tärkeäksi. 
Tärkeää on vain se,että jokainen rotkonpohja muuttuu yhdeksi timantiksi elämänketjussasi.
Voimia. 
Voimia...
************************************************************************************************************************

Tämän päivityksen sai lukea Facekaverini. Se herätti tietenkin paljon kysymysmerkkejä ihmisissä.
Minun onnelliset tilapäivitykset, ja yhtäkkiä siellä lukeekin näin.

Minulla on luja suhde onneeni, onnellisuuteeni. Vaikka emme ole aina samaa mieltä elämän kanssa siitä, mikä olisi hyvä juttu juuri tässä hetkessä, ja se tietenkin tuottaa myös murhetta, pidän onnellisuudestani kiinni.Pidän rakkaudestani kiinni. Olen viimein oppinut, miten hengittää elämää ,niin että se roihahtaa vain valtavammin palamaan, luoden lämpöä ja hyvää tunnelmaa kaikille. 

Meille ei tule yhdeksättä lasta, vielä. Mutta hän tulee vielä, ihan varmasti.
Me emme ole elämän kanssa siitä eriä mieltä, vaikka minun puolestani se pieni olisi voinut nytkin jaksaa elää. Mutta elämä lupaa, hän tulee vielä. Kaikki faktat yhteenlaskettuna, jos katsot sitä vain maallisin silmin, näyttää huonolle. Riskilaskelmat hälyttävät paniikissa, minua varoitellaan, enää ei ehkä kukaan yritä estellä, koska se on huomattu - minä elän omaa elämää. 

Edessä on vaikea viikko.Keskiviikkona minusta pumpataan ulos ne rakennusaineet, jotka hän ehti sinne pesäkseen rakentaa. Se on tuttua minulle, olen kokenut tämän ennenkin. 
Mutta elämä on kummallista. Sinulla oli oma tahto, sinä päätit ettet vielä tule. Tunsin ,että suunnitelmat muuttuivat, energioihin sekosi joku tytön henki.Mutta me jäämme odottamaan, ilolla. 
Ja luottamuksella. 

Silti oloni on onnellinen.
Minulla on aviomies jota rakastan, minulla on tässä perhe ja koti, kissa saa kohta vauvoja, ja tupaan tulee uudenlaista elämää sitä kautta. 

kaikki järjestyy, ei mitään hätää. 

Rakkaus Voima Viisaus, olkoon kanssani, kuten myös teidän kanssanne! 


Niin pienen hetken kuljit mukanani. 

Kommentit