Oho.
Eipä pitänyt näin kauaa lomailla blogista,vaikka lomaa olikin viime viikko,lapsilla ainakin.
Vietettiin kyllä oikeastaan ihan kiva loma,ma-ke reissuiltiin ja tapasin ihan törkeän pitkästä aikaa kahta ihanaa ihmistä,ja ihanaa oli huomata että kyllä ne sydämet sykki edelleen samaan tahtiin,vaikka aikaa olikin kulunut :)
Keskiviikko iltana palattiin kotiin ja perjantaihin saakka olikin hulinaa,kunnes taas osa tenavista meni isiviikonlopulle.Me loput sitten taidettiin tuhlata puolen kuun rahat kahdessa päivässä?
Uusi viikko valkeni visiitillä psykiatrisen sh:n luona.Minusta alkaa enenevässä määrin tuntua sille,että mun diagnoosi on vain "liian raskas elämä" "paljon kuormitusta menneisyydessä" "liian vaativa" jne.Mutta niin,eipä se haittaa,en minä oo dignoosin nälkäinen,kivempihan se olis olla jaksava ja kestävä ja iloinen ja siis terve.Mutta tällä hetkellä en ole enää Äiti-Iloinen,mikä olen ollut aina numero seiskaan saakka.Lapsi seiskaan siis.Olisi pitänyt ymmärtää lopettaa,koska 7 on ollut aina mulle jotenkin lempiluku,heh heh.Kahdeksan oli jo vähän liikaa ;) Mutta juu,jutellaan nyt parin vko välein,ellei taas tule peruutuksia.Se on ihan kivaa,jutella.Hän ei tuomitse,hän ei sano että kyllä sun nyt pitää ja sinusta kiinni ja tee itse itsesi hyväksi nyt tämä ja tämä...Huh miten sainkaan siitä tarpeekseni.Parempi ettei edes mieti,niin alkaa hermoa korventaa.
Eilen viimeinkin tein taas hiukan kotona juttuja.Haluisitko tehdä vaimosi iloiseksi- kysymys tuotti toivotun lopputuloksen,ja mies purki ylimääräisen sängyn joka pakattiin meidän sängyn alle,kuinkas muutenkaan.Sängyn paikalle raahasin olkkarista senkin,ja käänsin olkkarin ruokailuryhmän taas toiseen asentoon- johan se on joulusta saakka noin ollutkin!On taas vähän vaihtelua.
Tänään on minunkin kyllä poistuttava uudelleenkin torpasta,koska "pakko" käydä kirppiksellä uudelleen-eilen siis käytiin-koska jäi vaivaamaan yksi lamppu. Ja jos se ei ole siellä enään,niin sitten se ei ollut minulle tarkoitettu.Sitten viimeinkin jos pääsisi Mustiin ja Mirriin hakemaan uutta hiekkaa :) Nuo roikaleet taisivat kyllästyä tuohon ekopellettiin,koskapa tuo paakkuuntuva on käyttöasteeltaan extrasuosittua.
Jaa-a,toivottavasti loppupv menee yhtä kivasti,ainakin on mukava noste tässä päivässä.
Hyvää alkanutta viikkoa,kuulumisiin!
Eipä pitänyt näin kauaa lomailla blogista,vaikka lomaa olikin viime viikko,lapsilla ainakin.
Vietettiin kyllä oikeastaan ihan kiva loma,ma-ke reissuiltiin ja tapasin ihan törkeän pitkästä aikaa kahta ihanaa ihmistä,ja ihanaa oli huomata että kyllä ne sydämet sykki edelleen samaan tahtiin,vaikka aikaa olikin kulunut :)
Keskiviikko iltana palattiin kotiin ja perjantaihin saakka olikin hulinaa,kunnes taas osa tenavista meni isiviikonlopulle.Me loput sitten taidettiin tuhlata puolen kuun rahat kahdessa päivässä?
Uusi viikko valkeni visiitillä psykiatrisen sh:n luona.Minusta alkaa enenevässä määrin tuntua sille,että mun diagnoosi on vain "liian raskas elämä" "paljon kuormitusta menneisyydessä" "liian vaativa" jne.Mutta niin,eipä se haittaa,en minä oo dignoosin nälkäinen,kivempihan se olis olla jaksava ja kestävä ja iloinen ja siis terve.Mutta tällä hetkellä en ole enää Äiti-Iloinen,mikä olen ollut aina numero seiskaan saakka.Lapsi seiskaan siis.Olisi pitänyt ymmärtää lopettaa,koska 7 on ollut aina mulle jotenkin lempiluku,heh heh.Kahdeksan oli jo vähän liikaa ;) Mutta juu,jutellaan nyt parin vko välein,ellei taas tule peruutuksia.Se on ihan kivaa,jutella.Hän ei tuomitse,hän ei sano että kyllä sun nyt pitää ja sinusta kiinni ja tee itse itsesi hyväksi nyt tämä ja tämä...Huh miten sainkaan siitä tarpeekseni.Parempi ettei edes mieti,niin alkaa hermoa korventaa.
Eilen viimeinkin tein taas hiukan kotona juttuja.Haluisitko tehdä vaimosi iloiseksi- kysymys tuotti toivotun lopputuloksen,ja mies purki ylimääräisen sängyn joka pakattiin meidän sängyn alle,kuinkas muutenkaan.Sängyn paikalle raahasin olkkarista senkin,ja käänsin olkkarin ruokailuryhmän taas toiseen asentoon- johan se on joulusta saakka noin ollutkin!On taas vähän vaihtelua.
Tänään on minunkin kyllä poistuttava uudelleenkin torpasta,koska "pakko" käydä kirppiksellä uudelleen-eilen siis käytiin-koska jäi vaivaamaan yksi lamppu. Ja jos se ei ole siellä enään,niin sitten se ei ollut minulle tarkoitettu.Sitten viimeinkin jos pääsisi Mustiin ja Mirriin hakemaan uutta hiekkaa :) Nuo roikaleet taisivat kyllästyä tuohon ekopellettiin,koskapa tuo paakkuuntuva on käyttöasteeltaan extrasuosittua.
Jaa-a,toivottavasti loppupv menee yhtä kivasti,ainakin on mukava noste tässä päivässä.
Hyvää alkanutta viikkoa,kuulumisiin!
Kommentit
Lähetä kommentti