Sunnuntai aamu valkeni niin ikään aikaiseen,kuten eilinenkin.Tosin tämän aamun herätyksesä olis ollut toivomisen varaa- Ipana yrjösi sänkyynsä ja sitten kömpi meidän sängyn puolelle ja oksensi siihen.Eipä tarvinut miettiä mitä alkaa tekemään.
Sittemmin oksennettiin sohvalle ja rahille,ja Luojan kiitos niissä on pestävät päälliset.
Ei ne oksut aina voi kippoon osua.
Karhunpennut vasta sairastaa,saas nähä tarttuuko koululaisiinkin.
Mä näemmä teen kirppisostoksia netissä.Ihan vahingossa,kun halvalla saa.Kuomat ens talveks 3e Vikingin välikausikengät 6e (samat jotka ostettiin 60!! eurolla Ipanalle viime syksynä) ja Ikean Bestå kaappi,kun halvalla sai.En ihan tiedä mihin sen laitan,mutta koska säilytystila on kortilla,uskon että se paikkansa kyllä löytää.
Nyt olisi kyllä hyvä saada nuo muutamat omatkin romut myytyä
eli
jatkettava lapsensänky patjalla ja lakanasetillä ja
Peg Peregon laatumatkarattaat
-kysele jos tarvetta on!
Niin,missä se aurinko nyt on??
Meidän huudeille luvattiin aurinkoa,mutta ellei se arska ole sumuksi muuttunut,niin sitten ei näy.
Tämän takia en viitsi seurata sääennustuksia,aamulla kun ikkunasta katsoo,näkee kyllä millainen keli on :D
Ensi viikon menot meni nyt ainakin maanantaina osalta uusiksi.Karhunpennut eivät mene päikkyyn,ja mamma ei mene lääkäriin.
Kauanko sitä pitää olla karenssissa,kun on oksentanut?
Pitäisi alkaa tekemään Itse-Analyysia.
Miksi olen näin levoton,mitä asiaa elämässäni korjaan tällä ainaisella muutoksen halulla.
Vähän joka asia on mielessäni sellainen,että haluisin jotain uutta,erilaista,muutosta...
Tämä on yhden ihmisen kapina paikalleen jämähtämistä vastaan.
Onko tämä huono juttu,vai onko tää ihan normaalia?
Minkäs minä sille voin,että tunnen vaihtelevat energiat liian hyvin "ihollani" ja kuulen maailmankaikkeuden kutsun ja ohjauksen.
Jonnekin,jotakin,jotenkin...
Mut nyt jatkuu pyykkihommat sunnuntain ratoksi
Sittemmin oksennettiin sohvalle ja rahille,ja Luojan kiitos niissä on pestävät päälliset.
Ei ne oksut aina voi kippoon osua.
Karhunpennut vasta sairastaa,saas nähä tarttuuko koululaisiinkin.
Mä näemmä teen kirppisostoksia netissä.Ihan vahingossa,kun halvalla saa.Kuomat ens talveks 3e Vikingin välikausikengät 6e (samat jotka ostettiin 60!! eurolla Ipanalle viime syksynä) ja Ikean Bestå kaappi,kun halvalla sai.En ihan tiedä mihin sen laitan,mutta koska säilytystila on kortilla,uskon että se paikkansa kyllä löytää.
Nyt olisi kyllä hyvä saada nuo muutamat omatkin romut myytyä
eli
jatkettava lapsensänky patjalla ja lakanasetillä ja
Peg Peregon laatumatkarattaat
-kysele jos tarvetta on!
Niin,missä se aurinko nyt on??
Meidän huudeille luvattiin aurinkoa,mutta ellei se arska ole sumuksi muuttunut,niin sitten ei näy.
Tämän takia en viitsi seurata sääennustuksia,aamulla kun ikkunasta katsoo,näkee kyllä millainen keli on :D
Ensi viikon menot meni nyt ainakin maanantaina osalta uusiksi.Karhunpennut eivät mene päikkyyn,ja mamma ei mene lääkäriin.
Kauanko sitä pitää olla karenssissa,kun on oksentanut?
Pitäisi alkaa tekemään Itse-Analyysia.
Miksi olen näin levoton,mitä asiaa elämässäni korjaan tällä ainaisella muutoksen halulla.
Vähän joka asia on mielessäni sellainen,että haluisin jotain uutta,erilaista,muutosta...
Tämä on yhden ihmisen kapina paikalleen jämähtämistä vastaan.
Onko tämä huono juttu,vai onko tää ihan normaalia?
Minkäs minä sille voin,että tunnen vaihtelevat energiat liian hyvin "ihollani" ja kuulen maailmankaikkeuden kutsun ja ohjauksen.
Jonnekin,jotakin,jotenkin...
Mut nyt jatkuu pyykkihommat sunnuntain ratoksi
Kommentit
Lähetä kommentti