Aamu alkoi aika kiinnostavasti.Siis sen jälkeen,kun sain heitettyä eskarin ja amitsun kouluun.Piti ottaa kiinni meillä hoidossa ollut kissuliini,jotta palauttaminen omistajalleen onnistuisi samalla reissulla kun meidän oma pikku paaholainen käytetään ekaa kertaa eläinlääkärissä.Pikkuinen sai tyytyä maatkustamaan peräkontin penkeillä laatikossa valjailla sidottuna,kun hoitokissu sai kissakoppamme,sen ainoan.Mutta hyvin meni matka!!!Pikkuinen pääsi sitten koppaan,kun jätimme hoitokissan pois kyydistä,mutta siis aivan uskomaattoman tyynesti hän otti autossa olon,ei siis yhtään kitinää taikka miukumista kuulunut,ja eläinlääkärin odotushuoneessakin oli niin rauhassa kopassaan.Kertakikkiaan ylpeyden aihe "mammalle" ! Kukapa sitä ei lapsistaan ylpeä olisi ;)
Pikkuinen sai siis rokotuksen ja uuden ajan sterilisaatioon kuukauden päähän.Reissu oli oikeen hyvä,jopa ennen kissan luovutusta tapahtuneet treffit onnistui,vaikka minuuttiaikataululla mentiinkin- saatiin kaupat tehtyä,minä sain Matkijanärhen miehelle ja välikausikengät eskarille.Itse en kyllä tuosta leffasta piittaa vaikka olenkin nähnyt Nälkäpelin aiemmat osat,ne vaan on liian pelottavia minulle.En tykkää pelottavista jutuista,maailmassa on muutenkin liikaa pelottavuutta,pahuutta ja surkeutta- mii laik comedies! Ja suomiviihteestä.
Hurjan kiva fiilis ollut tässä pari päivää,nautin suunnattomasti! Jaksaa jaksaa!
Nyt meille sitten tarjottiin sitä asuntoa,josta hihhuloin jo 2vko sitten.Ilmeisesti ei ole kelvannut kellekkään,miksiskälie ei?En tiedä,mutta minä yritän saada nyt näyttöä sinne,mutta täytyy sanoa,että pohjaltaan vaikuttaa niin hyvälle!
Toivotaan toivotaan.
Kummallinen päivä toden totta.Mies sai tilaamansa subbarin ja meni karhunpentujen kanssa sitä asentamaan pihalle.Salaatti tehtiin ruokailua varten,mutta ei täällä ole kukaan ruokailemassa.
On vasta tiistai,ja tuntuu että kahteen päivään on mahtunut jo koko viikko!
Pikkulapsivapaata viikonloppua odotellessa,suunniteltiin että käydään katsomassa Luokkakokous-suomiviihteen faneja kun olemme :)
Muisk!
Pikkuinen sai siis rokotuksen ja uuden ajan sterilisaatioon kuukauden päähän.Reissu oli oikeen hyvä,jopa ennen kissan luovutusta tapahtuneet treffit onnistui,vaikka minuuttiaikataululla mentiinkin- saatiin kaupat tehtyä,minä sain Matkijanärhen miehelle ja välikausikengät eskarille.Itse en kyllä tuosta leffasta piittaa vaikka olenkin nähnyt Nälkäpelin aiemmat osat,ne vaan on liian pelottavia minulle.En tykkää pelottavista jutuista,maailmassa on muutenkin liikaa pelottavuutta,pahuutta ja surkeutta- mii laik comedies! Ja suomiviihteestä.
Hurjan kiva fiilis ollut tässä pari päivää,nautin suunnattomasti! Jaksaa jaksaa!
Nyt meille sitten tarjottiin sitä asuntoa,josta hihhuloin jo 2vko sitten.Ilmeisesti ei ole kelvannut kellekkään,miksiskälie ei?En tiedä,mutta minä yritän saada nyt näyttöä sinne,mutta täytyy sanoa,että pohjaltaan vaikuttaa niin hyvälle!
Toivotaan toivotaan.
Kummallinen päivä toden totta.Mies sai tilaamansa subbarin ja meni karhunpentujen kanssa sitä asentamaan pihalle.Salaatti tehtiin ruokailua varten,mutta ei täällä ole kukaan ruokailemassa.
On vasta tiistai,ja tuntuu että kahteen päivään on mahtunut jo koko viikko!
Pikkulapsivapaata viikonloppua odotellessa,suunniteltiin että käydään katsomassa Luokkakokous-suomiviihteen faneja kun olemme :)
Muisk!
Kommentit
Lähetä kommentti