Se on minun alaani!
Useimmiten ehkä,kai,positiivinen hulluus.Niinkuin nytkin,kun totesin että alampa tässä joutessani tyhjentää kämppää liioista huonekaluista ja muustakin roinasta.Nyt on useampi huonekalu jo lähdössä,ja avot miten tuntuu kivalle :) Jospa alkais "ilma kiertää" tässäkin talossa!Rahallisesti tämä ei leiville lyö,mutta ööö,kuka siitä rahasta niin piittaa?Kun sitä on,sitä voi käyttää ilostamiseen elämisen lissäksi ja kun sitä ei ole,niin sitten keskityttään olennaiseen.Pikkuinen extra mikä tästä tulee...uskon ettei ole sijoitusvaikeuksia ;)
Meitin isäntä teloi käpälänsä töissä,ja odottaa nyt jänteen korjausleikkausta sairaalassa.Meillä on siis ainakin 50% buustattu iltahulabaloo täällä.Teinit vähän ohjaa yläkertaa,eräille velipoijjiille meinaa vaan tulla tappeluu koko ajan,joten tunnelma on vähintäänkin kiusallisen raskas.
****
Koettu välikuolema ja yöunet,kiitos tästä hetkestä ja melkein virkeistä aivoista.
Nyt siis koululainenkin kotosalla eilen alkaneen vatsataudin takia,ja pienempi toipilas.Päivän menu: pullaa ja suklaata,ja ihan mitä vaan herkkua mikä maistuu,koska ruokahalut ihan pohjassa.
Mies palautui keskiviikkona kotiin leikatulla käpälällä,ja on nyt kuukauden meidän ilona kotona.
Myyntisaldo: kaksi hyllykköä ,SkipHopin Apina-talutusreppu,ja Little People-leluja
Huoh.
****
Perjantai:
Plaah,loppukin jengi toki sairastui,ja viimeisin eilen automatkan aikana alkoi voida pahoin,oli onni että pahoinvointi alkoi tuntua ennen kuin jätin penskalastia isilän pihaan,sillä olisi ollut kurjaa viedä muksu sinne sairastamaan,ja saada huudot isältä päälleni,miksi tuon sairaan muksun hänen riesaksi...
Samalla reissulla hain siis uuden,eli käytetyn tv-tason,ihanan valkopetsatun Hemnes-tason! Olipa vaan kikkailua saada se autoon,kas kun mun autoni takakontti ei aukia!Sähkölukko lie hajonnut taikka muuta mukavaa,mutta kiusallista todellakin.Onneksi tv-taso sopi jut eikä melkeen auton takapenkeille.
Ennen kuin sain kipattua edes 2 lasta viettämään viikonloppua isän kanssa,teimme erinäisiä ylimääräsiä lenkkejä.Mm jouduimme käydä ostamassa lahjan tytön kaverille,koska hän sittenkin pääsi kaverisynttäreille,koska isä suostui kuskaamaan (I wonder why,yleensä ei sitten kirveelläkään vie mihinkään) ja nostamassa rahaa tv-tasoa varten.Sitten jatkoimme matkaa,ja hetken kuluttua tuli mieleeni tiedustella,että mitähän se neiti oli valinnut synttärivaatetukseksi,ja kuulin karmaisevaa faktaa siitä,että lapseni aikoi tässä säässä kipittää paljain kintuin,siis peittämättömin kintuin sinne lyhyessä hameessa.Totesin että ei käy.Tyttö oli hävittänyt ulkohousunsa jossain välissä,joten niitäkään ei sitten ollut suojaksi laittaa.Pähkäsin että saanko tarvitsemiani esim leggareita taikka sukkiksia jostain isän lähikaupasta matkan varrelta,vai joudunko kiertämään lähimmän kauppa-alueen kautta.Todettiin sittemmin sairastuneen teinin kanssa,että joo,viddu sentäs,joudumme kieppaamaan isoille kaupoille saadaksemme tarvitsemamme.
Meillä kävi kyllä onni onnettomuudessa,koskapa ennätysajassa löysimme tarvitut,ne ulkohousutkin,jotka olivat alennetut,ja edelleen 50% alennetut,eli maksoivat huikeat 6e.Juhlasukatkin ostettiin,koska pahimman skenaarion mukaan hän olisi mennyt likapohjaisilla sukilla sinne juhliin :S
Ilta tehtiin kuolemaa sohvalla.Teini raatoili naama valkoisena ja me aikuiset raatoiltiin leffan ääressä (Esa ja Vesa)
Lauantai:
Akvaarion kalat on kuolleet.Perkeleen kuollut rapu jota ei löydetty eikä havaittu siis kuolleen,pilasi veden ,sairastutti kalat ja vain 2 Platya jäi henkiin.PRKL.Nyt operaatio tyhjennä akvaario,pese kaikki tuotteet,vaihda ja koveta vesi uudelleen ja ja ja...ja joskus sitten haetaan uusia kaloja.Perkeleen rapu.Oon vihannut niitä lähtökohtaisesti alusta saakka.
Mutta joo,lähdimme traditionaaliselle lauantain shoppailureissulle Idiootti helvettiin,ensin tankkasimme kalainfoa eläinkaupassa ja shoppasimme kalajuttuja,sitten seuraava paikka olikin LIndex,jonka läpi kaahasin tuulispään lailla tullen ulos kassilisen kanssa,kaikkea jännää tarttui mukaan,siis oli niin pakko ostaa kun oli -70% alella kaikkee :)
Eilen samaten kävin ensikertaa tuppukylämme Seppälässä,jossa on juuri tyhjennysmyynti,joska kyseinen pulju lopetetaan täältä tuppukylästä.Niin ikään ison kassillisen kanssa tulin sielä ulos :)
Satasella tuli "säästettyä",kuten yhden muksuni kummitäti aina sanoo,mietittävänä on,olisiko muuten tullut ostettua lainkaan mitään ryysyjä,jolloin säästö olis ollut vain 100e,ja toisaalta se,jos noi kaikki olisi ostanut normaalihinnoin,väitän että ero nyt maksettuun summn olisi ollut huikea.Olis oikeesti pitänyt ihan laskea!Ja nauttia säästöstä :D
Lindexiltä kaahasimme BR-leluihin,se on kuopuksemme lempipaikka,onhan hän oikeen "kantis"
Nyt ei keksinyt mitä haluaa,muuta kuin niitä kalliita "popotteja" joita tyhmät iskä ja äiskä ei nyt ostaneet kumminkaan.Päättämisenvaikeuden takia lähdimme tyhjin käsin pois,ja itkuksihan se sitten lopulta meni.
Kotiinmenomatkalla "poikettiin" kylässä,olipa vaan virkistävää rupatella ihan livenä ihmisten kanssa,uskomatonta että tällainen kotitonttukin siitä vielä nauttii.
Huomenna pitäis tulla hakemaan tuo meidän entinen tv-taso,eli tuo heeeeeeemmmmmmetin painava,mutta arvokas ja ihan kauniskin,senkki,jonka myin polkuhintaan,ihan vain siitä ilosta,että sen aika oli nyt lähteä meiltä.Johan se noin 2,5v olikin meidän ilona
Nämä nihkeät (ahtaat,niukat,pienet) nurkat saavat aikaan käänteisesti positiivisia juttuja,kun joudun ns.väkisin karsimaan tavaraa.
Tavaran karsiminen tekee HYVÄÄ
kodin ilme ja ilmasto kevenee
luopumisen harjoitteleminen on terveellistä JA niin palkitsevaa
ja-ja-ja
Olo onnellinen.Eipä tässä muuta :)
Useimmiten ehkä,kai,positiivinen hulluus.Niinkuin nytkin,kun totesin että alampa tässä joutessani tyhjentää kämppää liioista huonekaluista ja muustakin roinasta.Nyt on useampi huonekalu jo lähdössä,ja avot miten tuntuu kivalle :) Jospa alkais "ilma kiertää" tässäkin talossa!Rahallisesti tämä ei leiville lyö,mutta ööö,kuka siitä rahasta niin piittaa?Kun sitä on,sitä voi käyttää ilostamiseen elämisen lissäksi ja kun sitä ei ole,niin sitten keskityttään olennaiseen.Pikkuinen extra mikä tästä tulee...uskon ettei ole sijoitusvaikeuksia ;)
Meitin isäntä teloi käpälänsä töissä,ja odottaa nyt jänteen korjausleikkausta sairaalassa.Meillä on siis ainakin 50% buustattu iltahulabaloo täällä.Teinit vähän ohjaa yläkertaa,eräille velipoijjiille meinaa vaan tulla tappeluu koko ajan,joten tunnelma on vähintäänkin kiusallisen raskas.
****
Koettu välikuolema ja yöunet,kiitos tästä hetkestä ja melkein virkeistä aivoista.
Nyt siis koululainenkin kotosalla eilen alkaneen vatsataudin takia,ja pienempi toipilas.Päivän menu: pullaa ja suklaata,ja ihan mitä vaan herkkua mikä maistuu,koska ruokahalut ihan pohjassa.
Mies palautui keskiviikkona kotiin leikatulla käpälällä,ja on nyt kuukauden meidän ilona kotona.
Myyntisaldo: kaksi hyllykköä ,SkipHopin Apina-talutusreppu,ja Little People-leluja
Huoh.
****
Perjantai:
Plaah,loppukin jengi toki sairastui,ja viimeisin eilen automatkan aikana alkoi voida pahoin,oli onni että pahoinvointi alkoi tuntua ennen kuin jätin penskalastia isilän pihaan,sillä olisi ollut kurjaa viedä muksu sinne sairastamaan,ja saada huudot isältä päälleni,miksi tuon sairaan muksun hänen riesaksi...
Samalla reissulla hain siis uuden,eli käytetyn tv-tason,ihanan valkopetsatun Hemnes-tason! Olipa vaan kikkailua saada se autoon,kas kun mun autoni takakontti ei aukia!Sähkölukko lie hajonnut taikka muuta mukavaa,mutta kiusallista todellakin.Onneksi tv-taso sopi jut eikä melkeen auton takapenkeille.
Ennen kuin sain kipattua edes 2 lasta viettämään viikonloppua isän kanssa,teimme erinäisiä ylimääräsiä lenkkejä.Mm jouduimme käydä ostamassa lahjan tytön kaverille,koska hän sittenkin pääsi kaverisynttäreille,koska isä suostui kuskaamaan (I wonder why,yleensä ei sitten kirveelläkään vie mihinkään) ja nostamassa rahaa tv-tasoa varten.Sitten jatkoimme matkaa,ja hetken kuluttua tuli mieleeni tiedustella,että mitähän se neiti oli valinnut synttärivaatetukseksi,ja kuulin karmaisevaa faktaa siitä,että lapseni aikoi tässä säässä kipittää paljain kintuin,siis peittämättömin kintuin sinne lyhyessä hameessa.Totesin että ei käy.Tyttö oli hävittänyt ulkohousunsa jossain välissä,joten niitäkään ei sitten ollut suojaksi laittaa.Pähkäsin että saanko tarvitsemiani esim leggareita taikka sukkiksia jostain isän lähikaupasta matkan varrelta,vai joudunko kiertämään lähimmän kauppa-alueen kautta.Todettiin sittemmin sairastuneen teinin kanssa,että joo,viddu sentäs,joudumme kieppaamaan isoille kaupoille saadaksemme tarvitsemamme.
Meillä kävi kyllä onni onnettomuudessa,koskapa ennätysajassa löysimme tarvitut,ne ulkohousutkin,jotka olivat alennetut,ja edelleen 50% alennetut,eli maksoivat huikeat 6e.Juhlasukatkin ostettiin,koska pahimman skenaarion mukaan hän olisi mennyt likapohjaisilla sukilla sinne juhliin :S
Ilta tehtiin kuolemaa sohvalla.Teini raatoili naama valkoisena ja me aikuiset raatoiltiin leffan ääressä (Esa ja Vesa)
Lauantai:
Akvaarion kalat on kuolleet.Perkeleen kuollut rapu jota ei löydetty eikä havaittu siis kuolleen,pilasi veden ,sairastutti kalat ja vain 2 Platya jäi henkiin.PRKL.Nyt operaatio tyhjennä akvaario,pese kaikki tuotteet,vaihda ja koveta vesi uudelleen ja ja ja...ja joskus sitten haetaan uusia kaloja.Perkeleen rapu.Oon vihannut niitä lähtökohtaisesti alusta saakka.
Mutta joo,lähdimme traditionaaliselle lauantain shoppailureissulle Idiootti helvettiin,ensin tankkasimme kalainfoa eläinkaupassa ja shoppasimme kalajuttuja,sitten seuraava paikka olikin LIndex,jonka läpi kaahasin tuulispään lailla tullen ulos kassilisen kanssa,kaikkea jännää tarttui mukaan,siis oli niin pakko ostaa kun oli -70% alella kaikkee :)
Eilen samaten kävin ensikertaa tuppukylämme Seppälässä,jossa on juuri tyhjennysmyynti,joska kyseinen pulju lopetetaan täältä tuppukylästä.Niin ikään ison kassillisen kanssa tulin sielä ulos :)
Satasella tuli "säästettyä",kuten yhden muksuni kummitäti aina sanoo,mietittävänä on,olisiko muuten tullut ostettua lainkaan mitään ryysyjä,jolloin säästö olis ollut vain 100e,ja toisaalta se,jos noi kaikki olisi ostanut normaalihinnoin,väitän että ero nyt maksettuun summn olisi ollut huikea.Olis oikeesti pitänyt ihan laskea!Ja nauttia säästöstä :D
Lindexiltä kaahasimme BR-leluihin,se on kuopuksemme lempipaikka,onhan hän oikeen "kantis"
Nyt ei keksinyt mitä haluaa,muuta kuin niitä kalliita "popotteja" joita tyhmät iskä ja äiskä ei nyt ostaneet kumminkaan.Päättämisenvaikeuden takia lähdimme tyhjin käsin pois,ja itkuksihan se sitten lopulta meni.
Kotiinmenomatkalla "poikettiin" kylässä,olipa vaan virkistävää rupatella ihan livenä ihmisten kanssa,uskomatonta että tällainen kotitonttukin siitä vielä nauttii.
Huomenna pitäis tulla hakemaan tuo meidän entinen tv-taso,eli tuo heeeeeeemmmmmmetin painava,mutta arvokas ja ihan kauniskin,senkki,jonka myin polkuhintaan,ihan vain siitä ilosta,että sen aika oli nyt lähteä meiltä.Johan se noin 2,5v olikin meidän ilona
Nämä nihkeät (ahtaat,niukat,pienet) nurkat saavat aikaan käänteisesti positiivisia juttuja,kun joudun ns.väkisin karsimaan tavaraa.
Tavaran karsiminen tekee HYVÄÄ
kodin ilme ja ilmasto kevenee
luopumisen harjoitteleminen on terveellistä JA niin palkitsevaa
ja-ja-ja
Olo onnellinen.Eipä tässä muuta :)
Kommentit
Lähetä kommentti