..mutta en kyllä laittaisi niitä mauttomia HOME kylttejä seinilleni,se on jotenkin kamalan irvokasta,vallankin ottaen huomioon suomenkielisen merkityksen.No joo,olen outo,mutta niin onnellinen :P
Juu,laitan pari kuvaa kotoa.Sain ne vaihteeksi raivattua siihen kuntoon että kehtaa kuvata.Keittiö koki hieman muodonmuutosta sillä välin kun mies oli kasaamassa meidän kissatarhaa ulkona.Kun hän meni ulos,sanoin ,että menen vielä vähän pötköttämään,koska kroppa oli jotenkin hitsin kankeana yön jäljiltä.Ensinnäkin heräsin siihen,että mua sattui unessani selkään,ja selkäkipuunhan mä heräsinkin.Lisäksi olin aikamoisia pelottavia actionunia muutenkin katsellut,ja täytyyä sanoa,ettei siinä kauheen levollisena herää,jos on unissaan saanut pelätä henkensä edestä.Noh,joo.6.30 oli kello kun Ipana halusi herättää minut.Sanoin,että herätä iskä ja hänhän herätti.Iskä oli mennyt klo 20 nukkumaan,minä sen sijaan yritin myös,mutta erinäiset syyt häiritsi,mm se,että yksi kissa oli päässyt kävelylenkillä karkuun tytöltä,sillä viisiin,että oli sitten flexeineen päivineen päässyt.Sitä siinä ilta surtiin ja etsittiin,pimeän tultua todettiin että pakko jatkaa aamulla.Minä sitten heräsin terassin kolinaan,ja siellähän se kissa odotti kotiin pääsyä.Ilman valjaita ja flexiä,eli ne on nyt sitten jossain,mihin kissa jäänyt kiinni (ehkä) mutta onneksi pääsi irti valjaista,jotka oli kyllä löysät,koska isomman kissan mitoilla oli säädöt.
Niin siis minä jäin katselemaan ohjelmia senkin jälkeen,kun kissa pääsi kotiin.Menin kaiketi 23 jälkeen yrittämän uudelleen nukkumista,joten tuumin,että mies on nukkunut tarpeeksi kello 6.30 :)
Reiluu ;)
Minun piti mennä maate,mutta "siitä se idea sitten lähti",eli siitä,kun häiriinnyin eteisen matosta.Kieputin sen pois paikaltaan ja nakkasin terassille.Sitten pääsin keittiön lattian siivoamaan hyvin,ja raastamaan sieltä isoa mattoa pois,koska halusin kokeilla kävisikö sellainen eteisen koko lattian peittävä matto tuohon,ja juu,passeli oli.Sitten kun pöytä oli houkuttelevasti siinä ja tuolit hujan hajan,ajattelin,josko kokeilisi nostaa jatkopalan paikoilleen...Ennen kuin päätin jättää pöydän suurennetuksi,mallailin sitä tuolla minikeittiössä,ja kun olin tyytyväinen,laitoin pöytäliinan päälle ja muut tykötarpeetkin.Sitten mietin että minkäs maton minä tuohon nyt laittaisin- tuumin josko sitä Ikeasta katsoisi,kun sinne ollaan kuitenkin menossa- mutta keksinkin että HAA,minun lapsuusajan matot!Nepä pääsee nyt käyttöön.Yksi keittiöön,ja yksi olkkarin ruokaryhmän alle :)
Tarina kertoo,että joku mies on ne kutonut minulle tilaustyönä,kun halusin vaaleanpunaiset matot <3
Ikää ehkä 10-12v,joten onhan noilla matoilla jo ikää,ja uskollisena ne on kulkeneet mun mukana siitä saakka,kun olen kotoa muuttanut pois.Välillä ne on jossain varastossa ja välillä käytössä,mutta koskaan ne ei minun hallinnasta lähde.
Mies tuli sisään,kun kissatarha oli pystyssä,ja totesi,että ai sinä menit lepäämään ;)
No menin,menin :D Vähän taas homma karkasi lapasesta,mutta ei paha.Tätä juuri koitin selittää edellisessä postauksessa,että kun se inspis iskee,niin sitten taas jaksaa touhuta ja toteuttaa ne ideansa ja visionsa.
Juu,laitan pari kuvaa kotoa.Sain ne vaihteeksi raivattua siihen kuntoon että kehtaa kuvata.Keittiö koki hieman muodonmuutosta sillä välin kun mies oli kasaamassa meidän kissatarhaa ulkona.Kun hän meni ulos,sanoin ,että menen vielä vähän pötköttämään,koska kroppa oli jotenkin hitsin kankeana yön jäljiltä.Ensinnäkin heräsin siihen,että mua sattui unessani selkään,ja selkäkipuunhan mä heräsinkin.Lisäksi olin aikamoisia pelottavia actionunia muutenkin katsellut,ja täytyyä sanoa,ettei siinä kauheen levollisena herää,jos on unissaan saanut pelätä henkensä edestä.Noh,joo.6.30 oli kello kun Ipana halusi herättää minut.Sanoin,että herätä iskä ja hänhän herätti.Iskä oli mennyt klo 20 nukkumaan,minä sen sijaan yritin myös,mutta erinäiset syyt häiritsi,mm se,että yksi kissa oli päässyt kävelylenkillä karkuun tytöltä,sillä viisiin,että oli sitten flexeineen päivineen päässyt.Sitä siinä ilta surtiin ja etsittiin,pimeän tultua todettiin että pakko jatkaa aamulla.Minä sitten heräsin terassin kolinaan,ja siellähän se kissa odotti kotiin pääsyä.Ilman valjaita ja flexiä,eli ne on nyt sitten jossain,mihin kissa jäänyt kiinni (ehkä) mutta onneksi pääsi irti valjaista,jotka oli kyllä löysät,koska isomman kissan mitoilla oli säädöt.
Niin siis minä jäin katselemaan ohjelmia senkin jälkeen,kun kissa pääsi kotiin.Menin kaiketi 23 jälkeen yrittämän uudelleen nukkumista,joten tuumin,että mies on nukkunut tarpeeksi kello 6.30 :)
Reiluu ;)
Minun piti mennä maate,mutta "siitä se idea sitten lähti",eli siitä,kun häiriinnyin eteisen matosta.Kieputin sen pois paikaltaan ja nakkasin terassille.Sitten pääsin keittiön lattian siivoamaan hyvin,ja raastamaan sieltä isoa mattoa pois,koska halusin kokeilla kävisikö sellainen eteisen koko lattian peittävä matto tuohon,ja juu,passeli oli.Sitten kun pöytä oli houkuttelevasti siinä ja tuolit hujan hajan,ajattelin,josko kokeilisi nostaa jatkopalan paikoilleen...Ennen kuin päätin jättää pöydän suurennetuksi,mallailin sitä tuolla minikeittiössä,ja kun olin tyytyväinen,laitoin pöytäliinan päälle ja muut tykötarpeetkin.Sitten mietin että minkäs maton minä tuohon nyt laittaisin- tuumin josko sitä Ikeasta katsoisi,kun sinne ollaan kuitenkin menossa- mutta keksinkin että HAA,minun lapsuusajan matot!Nepä pääsee nyt käyttöön.Yksi keittiöön,ja yksi olkkarin ruokaryhmän alle :)
Tarina kertoo,että joku mies on ne kutonut minulle tilaustyönä,kun halusin vaaleanpunaiset matot <3
Ikää ehkä 10-12v,joten onhan noilla matoilla jo ikää,ja uskollisena ne on kulkeneet mun mukana siitä saakka,kun olen kotoa muuttanut pois.Välillä ne on jossain varastossa ja välillä käytössä,mutta koskaan ne ei minun hallinnasta lähde.
Mies tuli sisään,kun kissatarha oli pystyssä,ja totesi,että ai sinä menit lepäämään ;)
No menin,menin :D Vähän taas homma karkasi lapasesta,mutta ei paha.Tätä juuri koitin selittää edellisessä postauksessa,että kun se inspis iskee,niin sitten taas jaksaa touhuta ja toteuttaa ne ideansa ja visionsa.
Keittiön jatkettava pöytä haettiin Hämeenkyröstä joltain vintiltä,ja tuolit on Ikealaiset,jotka ostin törkeän halvalla,koska myyjä vain ei jaksanut kiristää niitä käyttökuntoon.Ne on ihanat,ja nuo puunväriset ovat viel kevyetkin.
Pirttipöytä taas on miehen peruja,yhtä vanha kuin mies itsekin,Tuolit on taas ikivanhasta ruokaryhmästä,jotka halusimme säästää,koska ne on ihanan kulahtaneet,ja pöytä lahjoitettiin sitten ihan lähipiiriin.Tällaisia keräilykaluja meillä.
Akvaario meille tosiaan tuli viikko sitten sunnuntaina,ja ehdin tässä viikolla sinne hakea jo uusia asukkejakin.
Siellä on nyt 3 Platya
3 miljoonakalaa
3 monnia ja
3 rapua :)
Ikeassa kävimme taas tänään lauantaireissulla.
Käytiin syömässä ja Karhunpennut pääsivät tunniksi leikkipaikkaan.Ja me muut surffasimme tunnin tavaratalossa,ja haaveilimme ja ihailimme,ja toki sitä tuli mukanatuomisiakin,kuten nyt arvata saattaa.
Miehellä on kevättä rinnassa,ja haluaa puuhastella koko ajan jotain.
Kissatahraa
Nyt hän osti käsittelemättömiä lautoja ja hyllytukia,ja maalailee nyt lautoja ja niistä sitten rakennellaan kevyt "tv-taso" seinälle kiinnitetyn tv alle.
Ideana on tämän kodin kevennys monilta osin.
Myyntiin lähtenee siis tuo senkki,jos raaskin ,ja haaveilen myös lasivitriinin myymisestä,mutta katsoo nyt miten alkaa silmä sairastaa ;)
Jaaha,nyt siirryn "helpdeskin" ominaisuuteen tietoturva-asioissa,tsau!
Kommentit
Lähetä kommentti