Siirry pääsisältöön

I love my home!

..mutta en kyllä laittaisi niitä mauttomia HOME kylttejä seinilleni,se on jotenkin kamalan irvokasta,vallankin ottaen huomioon suomenkielisen merkityksen.No joo,olen outo,mutta niin onnellinen :P

Juu,laitan pari kuvaa kotoa.Sain ne vaihteeksi raivattua siihen kuntoon että kehtaa kuvata.Keittiö koki hieman muodonmuutosta sillä välin kun mies oli kasaamassa meidän kissatarhaa ulkona.Kun hän meni ulos,sanoin ,että menen vielä vähän pötköttämään,koska kroppa oli jotenkin hitsin kankeana yön jäljiltä.Ensinnäkin heräsin siihen,että mua sattui unessani selkään,ja selkäkipuunhan mä heräsinkin.Lisäksi olin aikamoisia pelottavia actionunia muutenkin katsellut,ja täytyyä sanoa,ettei siinä kauheen levollisena herää,jos on unissaan saanut pelätä henkensä edestä.Noh,joo.6.30 oli kello kun Ipana halusi herättää minut.Sanoin,että herätä iskä ja hänhän herätti.Iskä oli mennyt klo 20 nukkumaan,minä sen sijaan yritin myös,mutta erinäiset syyt häiritsi,mm se,että yksi kissa oli päässyt kävelylenkillä karkuun tytöltä,sillä viisiin,että oli sitten flexeineen päivineen päässyt.Sitä siinä ilta surtiin ja etsittiin,pimeän tultua todettiin että pakko jatkaa aamulla.Minä sitten heräsin terassin kolinaan,ja siellähän se kissa odotti kotiin pääsyä.Ilman valjaita ja flexiä,eli ne on nyt sitten jossain,mihin kissa jäänyt kiinni (ehkä) mutta onneksi pääsi irti valjaista,jotka oli kyllä löysät,koska isomman kissan mitoilla oli säädöt.

Niin siis minä jäin katselemaan ohjelmia senkin jälkeen,kun kissa pääsi kotiin.Menin kaiketi 23 jälkeen yrittämän uudelleen nukkumista,joten tuumin,että mies on nukkunut tarpeeksi kello 6.30 :)
Reiluu ;)

Minun piti mennä maate,mutta "siitä se idea sitten lähti",eli siitä,kun häiriinnyin eteisen matosta.Kieputin sen pois paikaltaan ja nakkasin terassille.Sitten pääsin keittiön lattian siivoamaan hyvin,ja raastamaan sieltä isoa mattoa pois,koska halusin kokeilla kävisikö sellainen eteisen koko lattian peittävä matto tuohon,ja juu,passeli oli.Sitten kun pöytä oli houkuttelevasti siinä ja tuolit hujan hajan,ajattelin,josko kokeilisi nostaa jatkopalan paikoilleen...Ennen kuin päätin jättää pöydän suurennetuksi,mallailin sitä tuolla minikeittiössä,ja kun olin tyytyväinen,laitoin pöytäliinan päälle ja muut tykötarpeetkin.Sitten mietin että minkäs maton minä tuohon nyt laittaisin- tuumin josko sitä Ikeasta katsoisi,kun sinne ollaan kuitenkin menossa- mutta keksinkin että HAA,minun lapsuusajan matot!Nepä pääsee nyt käyttöön.Yksi keittiöön,ja yksi olkkarin ruokaryhmän alle :)
Tarina kertoo,että joku mies on ne kutonut minulle tilaustyönä,kun halusin vaaleanpunaiset matot <3
Ikää ehkä 10-12v,joten onhan noilla matoilla jo ikää,ja uskollisena ne on kulkeneet mun mukana siitä saakka,kun olen kotoa muuttanut pois.Välillä ne on jossain varastossa ja välillä käytössä,mutta koskaan ne ei minun hallinnasta lähde.

Mies tuli sisään,kun kissatarha oli pystyssä,ja totesi,että ai sinä menit lepäämään ;)
No menin,menin :D Vähän taas homma karkasi lapasesta,mutta ei paha.Tätä juuri koitin selittää edellisessä postauksessa,että kun se inspis iskee,niin sitten taas jaksaa touhuta ja toteuttaa ne ideansa ja visionsa.


Keittiön jatkettava pöytä haettiin Hämeenkyröstä joltain vintiltä,ja tuolit on Ikealaiset,jotka ostin törkeän halvalla,koska  myyjä vain ei jaksanut kiristää niitä käyttökuntoon.Ne on ihanat,ja nuo puunväriset ovat viel kevyetkin.


Pirttipöytä taas on miehen peruja,yhtä vanha kuin mies itsekin,Tuolit on taas ikivanhasta ruokaryhmästä,jotka halusimme säästää,koska ne on ihanan kulahtaneet,ja pöytä lahjoitettiin sitten ihan lähipiiriin.Tällaisia keräilykaluja meillä.
Akvaario meille tosiaan tuli viikko sitten sunnuntaina,ja ehdin tässä viikolla sinne hakea jo uusia asukkejakin.
Siellä on nyt 3 Platya
3 miljoonakalaa 
3 monnia ja
3 rapua :)

Ikeassa kävimme taas tänään lauantaireissulla.
Käytiin syömässä ja Karhunpennut pääsivät tunniksi leikkipaikkaan.Ja me muut surffasimme tunnin tavaratalossa,ja haaveilimme ja ihailimme,ja toki sitä tuli mukanatuomisiakin,kuten nyt arvata saattaa.

Miehellä on kevättä rinnassa,ja haluaa puuhastella koko ajan jotain.
Kissatahraa
Nyt hän osti käsittelemättömiä lautoja ja hyllytukia,ja maalailee nyt lautoja ja niistä sitten rakennellaan kevyt "tv-taso" seinälle kiinnitetyn tv alle.
Ideana on tämän kodin kevennys monilta osin.
Myyntiin lähtenee siis tuo senkki,jos raaskin ,ja haaveilen myös lasivitriinin myymisestä,mutta katsoo nyt miten alkaa silmä sairastaa ;) 

Jaaha,nyt siirryn "helpdeskin" ominaisuuteen tietoturva-asioissa,tsau!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Psyykkisiä taitoja-THE 6 TYPES OF PSYCHIC ABILITY: HOW TO KNOW YOUR STRONGEST SENSE

Do you ever wonder how some people just seem to ‘get it?’ Perhaps they seem to ‘know’ things that would be impossible to know or even predict the future. Chances are, they’ve harnessed their inner extra-sensory talents. If you find yourself wanting to develop your own goddess-given intuitions, a good starting point is first knowing the types of main psychic capabilities. Perhaps you will discover that you are already receiving these gifts! The six main types of intuitive skills we will explore here, called the clairs (French = ‘clear’), are all about sensing and receiving spiritual information. They are related to the five physical senses, and you may find that you are most in tune with the psychic abilities that are associated with your most vivid physical senses. For example, if your eyesight is particularly keen, you may find that you are naturally clairvoyant. With some practice, anyone can tune into their natural psychic abilities! Here are the six major types: Clairvoyance - ...

Mikä on oikea valinta?

En vain osaa olla paikoillani, kun kohtaan ongelman. Minulla on sisäänrakennettu koneisto, joka lähtee raksuttamaan kiivaasti, ja kohteena on vain ja ainoastaan ratkaisu. Toisinaan pohdin hyvinkin tiiviisti erilaisia tapoja ratkaista probleemaa, jopa niin, että kaikki muu maailmassa jää toiselle sijalle, ja olen hyvin kiihtynyt ja ahdistunut, ja liki pakonomaisesti etsin ratkaisua. Hetkittäin sitten voin päästää irti niistä suitsista, joilla koitan ohjailla tilannetta. Hetkittäin siis, silloin kun haluan vähän tasausta ja silloin, kun en vain etene mihinkään. Minun mielestä ongelman ratkaisuun pyrkiminen pitäisi olla ensimäinen prioriteetti. Mikään ei ratkea mihinkäänpäin, ilman että itse pohtii, tunnustelee ja tutkiskelee asioita. Kääntelee niitä palasia erilaisiin asentoihin, ja koettaa visioida niiden tuottamat lopputulokset. Toki joskus elämä ratkaisee asioita puolestasi, mutta siihen ei kannata tuudittautua. Ratkaisu voi olla vaikka läheisen kuolema, joka lopettaa liikkeet j...

Äiti-kissa ja pentu etsivät yhteistä kotia!!!

Äiti- emo 2v ja tyttöpentu juuri 8kk täyttänyt,etsivät kotia yhdessä sisäkissoiksi. Kumpikin kulkee valjaissa ihan hyvin, ulkoilutettu vain omalla takapihalla. Ovat leikkisä ja riekkuva pari, joka myös hellii ja hoitaa toisiaan. Emo on steriloitu pentujen syntymän jälkeen. Pienikokoisia kissoja, emon paino oli sterihetkellä 2,8kg. Kissoista suojamaksu yhteensä 70€ ja luovutus/ myyntisopimus, jolla ostaja kuittaa ymmärtävänsä vastuunsa eläimen ottamisesta. Suojamaksulla varmistat, että sinulla on tulevaisuudessa varaa myös huolehtia kissasta, eläimestä huolehtiminen ei ole ilmaista. Älä ota kissaa, jos et sitoudu ymmärtämään sitä ja hoitamaan niin hyvässä kuin pahassakin. Pentu  Pentu Emo Emo