Kyllä on ärsyttävän tiukkaan juurtunut tuo pelottelu tästä päivästä.Ihmeellisiä kummallisia menneiden aikojen uskomuksiin liittyviä.
Siis tottakai numero 13 luo oman energiansa tähän päivään,mutta niin se luo joka tapauksessa,oli se viikonpäivä siinä kohtaa mikä tahansa.
Minä olen tullut äidiksi ekaa kertaa 13. päivänä,joka tarjoittaa sitä,että lapsellani on väistämättä synttäreitä joskus ollut perjantaina 13.päivänä.
13 on minulle sellaienn jännä muutoksen energialuu,se on ns epäsymmetrinen luku,pariton,siitä muodostuu aina epätäsmällinen kuvio,millaisia vain elementtejä käyttää sen "rakentamiseen".Tai ei ihan- siitä saa ainakin 13 palikalla ympyrän muotoon asetellun, monikokulmion?En nyt jaksa laskea.Mutta kumminkin,se on ihan ystävällinen luku minulle :)
Viikonloppu alkaa,vapaus koittaa, laulaa Robinkin.
Kolme muksua lähtee isäviikonlopulle tänään niin,että isä hakee heidät.Tää on ihan ennenkuulumatonta,mutta tietty kivaa lapsille vähän erilailla matkustaa,kun isän työautolla pääsevät.
Itse joudun kumminkin sinne suuntaan ajella,koska olen varannut tavaroita sieltäpäin,ja ihan tarkoituksella olin sopinut nouson tälle päivää.Mutta ajellaan nyt sitten muuten vaan sinne :)
Ja lauantaina leffaan,ja vkl ehkä kissa-aitauksen kasaamista ym.Vaikuttaa siis ihan kivalle vapaalle viikonlopulle,ja kelitkin näyttää kauniille.
Vähän alkaa jännittää tietenkin tuo tuleva siitepölykausi,vaikka siitä on nyt lupailtu keveämpää kuin viime keväänä (joka oli siis aivan tappava mulle) Lääkitykset muistettava laittaa ajan tasalle jne.ja tehtävä eloonjäämissuunnitelma sen varalle,että minua tarvittaisi paaljon pihalla,jossa en tosiaankaan oleskele mikäli siitepölyä tupruilee paljonkin.Mukavaa tietty on,että noita koivuja on pölisemässä ihan omassakin pihassa :D
Ei vitsi,kello on vasta vähän päälle 10,ei mikään ihme että hämmästyiss,koska tuntuu että olen ollut hereillä jo sikakauan.6.15 se tosiaankin oli,kun Ipana ilmoitti että nyt noustaan.Ei toi töykeästi,hän on todella hienovarainen sanoissaan,joten senkään vuoksi en voi vastustaa kun hän ilmoittaa että haluaa nousta ja että äidinkin olisi syytä nousta samalla :D Ihana ipana.Ja tänään ei edes väsyttänyt nousta,siksikin oli oikeen kivasti alkanut aamu.
Amitsu kävelytti eskarin päiväkotiin tuohon 200 metrin päähän,ja itse lähti ajotunnille,eli ei tarvinut kyytiä kouluunkaan,auto sai siis jäädä piuhan päähän vielä lämmittelemään. -6 se näytti tänä aamuna,ihan hullua!Iltapäivällä sitten on taas jo kuuma.
Nyt lopetan tämän ihme jaaritukseni ja koitan miettiä,josko saisi sudittua vielä kassillisen kamaa,ja sitten nakittaa tuo "Hirvi" aka esikoiseni joka tuli eilen taan käymään,niin tekemään varastokeikkaa...mitä niitä käyttämättömiä juttuja sisätiloissa liottamaan,kun varastokin on keksitty.
HYVÄÄ VIIKONLOPPUA,pals!
Siis tottakai numero 13 luo oman energiansa tähän päivään,mutta niin se luo joka tapauksessa,oli se viikonpäivä siinä kohtaa mikä tahansa.
Minä olen tullut äidiksi ekaa kertaa 13. päivänä,joka tarjoittaa sitä,että lapsellani on väistämättä synttäreitä joskus ollut perjantaina 13.päivänä.
13 on minulle sellaienn jännä muutoksen energialuu,se on ns epäsymmetrinen luku,pariton,siitä muodostuu aina epätäsmällinen kuvio,millaisia vain elementtejä käyttää sen "rakentamiseen".Tai ei ihan- siitä saa ainakin 13 palikalla ympyrän muotoon asetellun, monikokulmion?En nyt jaksa laskea.Mutta kumminkin,se on ihan ystävällinen luku minulle :)
Viikonloppu alkaa,vapaus koittaa, laulaa Robinkin.
Kolme muksua lähtee isäviikonlopulle tänään niin,että isä hakee heidät.Tää on ihan ennenkuulumatonta,mutta tietty kivaa lapsille vähän erilailla matkustaa,kun isän työautolla pääsevät.
Itse joudun kumminkin sinne suuntaan ajella,koska olen varannut tavaroita sieltäpäin,ja ihan tarkoituksella olin sopinut nouson tälle päivää.Mutta ajellaan nyt sitten muuten vaan sinne :)
Ja lauantaina leffaan,ja vkl ehkä kissa-aitauksen kasaamista ym.Vaikuttaa siis ihan kivalle vapaalle viikonlopulle,ja kelitkin näyttää kauniille.
Vähän alkaa jännittää tietenkin tuo tuleva siitepölykausi,vaikka siitä on nyt lupailtu keveämpää kuin viime keväänä (joka oli siis aivan tappava mulle) Lääkitykset muistettava laittaa ajan tasalle jne.ja tehtävä eloonjäämissuunnitelma sen varalle,että minua tarvittaisi paaljon pihalla,jossa en tosiaankaan oleskele mikäli siitepölyä tupruilee paljonkin.Mukavaa tietty on,että noita koivuja on pölisemässä ihan omassakin pihassa :D
Ei vitsi,kello on vasta vähän päälle 10,ei mikään ihme että hämmästyiss,koska tuntuu että olen ollut hereillä jo sikakauan.6.15 se tosiaankin oli,kun Ipana ilmoitti että nyt noustaan.Ei toi töykeästi,hän on todella hienovarainen sanoissaan,joten senkään vuoksi en voi vastustaa kun hän ilmoittaa että haluaa nousta ja että äidinkin olisi syytä nousta samalla :D Ihana ipana.Ja tänään ei edes väsyttänyt nousta,siksikin oli oikeen kivasti alkanut aamu.
Amitsu kävelytti eskarin päiväkotiin tuohon 200 metrin päähän,ja itse lähti ajotunnille,eli ei tarvinut kyytiä kouluunkaan,auto sai siis jäädä piuhan päähän vielä lämmittelemään. -6 se näytti tänä aamuna,ihan hullua!Iltapäivällä sitten on taas jo kuuma.
Nyt lopetan tämän ihme jaaritukseni ja koitan miettiä,josko saisi sudittua vielä kassillisen kamaa,ja sitten nakittaa tuo "Hirvi" aka esikoiseni joka tuli eilen taan käymään,niin tekemään varastokeikkaa...mitä niitä käyttämättömiä juttuja sisätiloissa liottamaan,kun varastokin on keksitty.
HYVÄÄ VIIKONLOPPUA,pals!

Kommentit
Lähetä kommentti