Vitsi mä rrrrrrrakastan tota Hemnesin tv-tasoa!!
Kattokaa nyt kuin söpösti se käy tohon!
Joo leffasunnuntai menossa,ja kone on laitettu rumasti tohon (normaalisti hdmi-piuha menee takana eikä tossa edessä) mutta pakko oli nyt räppästä kuva kumminkin.
Edellinen tv-taso aka.senkki haettiin tänään,jee! Ostaja oli tyytyväinen,aikoo tehdä sille sen,mitä itse suunnittelin,eli maalata valkoiseksi.No mutta mulla on muitakin proggiksia ja se kalu oli aikansa täyttänyt mun kotona,niin että oli aika jo vaihtaa vähänn ilmastoo.
Mutta näin,pikku hiljaa muutetaan kotia,koska nämä nurkat ei tästä lavene,joten kaman on vähennyttävä.
Kattokaa nyt kuin söpösti se käy tohon!
Joo leffasunnuntai menossa,ja kone on laitettu rumasti tohon (normaalisti hdmi-piuha menee takana eikä tossa edessä) mutta pakko oli nyt räppästä kuva kumminkin.
Edellinen tv-taso aka.senkki haettiin tänään,jee! Ostaja oli tyytyväinen,aikoo tehdä sille sen,mitä itse suunnittelin,eli maalata valkoiseksi.No mutta mulla on muitakin proggiksia ja se kalu oli aikansa täyttänyt mun kotona,niin että oli aika jo vaihtaa vähänn ilmastoo.
Mutta näin,pikku hiljaa muutetaan kotia,koska nämä nurkat ei tästä lavene,joten kaman on vähennyttävä.
Kommentit
Lähetä kommentti