Eka viikko loman jälkeen oli raskas,kuten olettaa saattaa.Ipanalla oli kaksi hoitopäivää loppuviikolla.Kaikki olivat eilen NIIN valmiita alkamaan viikonlopun.
Mulla on vaan hassun hyvä olo,en huomannut nyt edes pms:stä johtuvaa suurta,tai edes keskissuurta,vitutusta taikka ahdistusta,mikä on todellakin hienoa.Toisaalta se lisää koko kuvin tulkintavaikeutta,koska muuttuja ei pysykkään samana kierrosta toiseen.Mutta se siitä,pääasia että olo pysyi suoraansanoen siedettävänä.Levottomuus on vaivannut jooinakin iltoina ja häirinnyt unia kylläkin.
Viikonloppu alakoi meillä 6.30 -siis aiemmin,kuin arkiaamut!! Ihan eppää :D
Mutta eipä siinä sen ihmeempää,nousin Ipanan kanssa ylös surutta,koska oma vireyskin oli jo hereillä.Kohta yläkerrasta tuli vahvistusta,ja minäkin hetken elbailin sohvalla kunnes puuron keittoon menin.Samalla kun puuro padassa porisi,tyhjensin tiskikonetta ja täytin mitä oli kestynyt tiskipöydälle.Mieskin iinä heräsi,vaalitti että tv oli huutanut,vaaikka mielestäni sen kyllä aika pienelle jätin.Todennäköisempi heräämissyy mielestäni olisi ollut Ipanan musisointi upo uudella sähköpianolla,joka eilen rantautui meille.Se on ostettu tuota taiteellista lasta varten,ja hänen huoneeseen se sitten sijoittuu,mutta tämä taiteellinen lapsi lähti eilen Onnibussin kyydillä 2,5 tunnin matkan "poikakaverilleen" kylään,joten hän pääsee omimaan laitteen vasta sunnuntaina.Siihen saakka "hiiret hyppii pöydällä"
Hiiristä puheen ollen,meille tulee tänään tänne uusi kissa.Tämä kissa asui meillä elämänsä ekat 12 viikkoa,koskapa on meidän oman kissamme pentu.Nyt koti johon kissa meni,joutuu luopumaan kaikista kissoistaan,niimpä ikuisen palaautusoikeuden nimissä tämä kissa muuttaa meille takaisin.Kovin lämpimästä jälleennäkemisetä tuskin voi haaveilla,koska tämän kissan sisko,joka siis jäi meille ainoana pentuna silloin,on kovin angstaava "goottikissa".Ei oikein piittaa muista kuin äidistään.Äiti on hyvin luonnikas mirri kyllä,mutta pitää tarvittavaa jöötä kaikille.Meillä on nyt vielä viikonlopun yli tyttärenkin kissa hoidossa,se palautuu tiistaina oman mammansa tykö.Sitten meillä on vielä 7kk ikäinen vauvakissa.Niin että hetken meillä on viisi kissaa,joka on kuitenkin paljon vähemmän kuin samanaikainen ennätys 9 kissaa,joista oli 4 pentua,2 hoitokissaa ja 3 omaa aikuista kissaa :) Siinä sitä ruokaa kului ja vessoja sai siivota alvariinsa...
Tässähän tämä aamu on kulunut kivasti,lapset leikkii isoilla paahvilaatikoilla!Mikä ihana leikkipaikka se onkaan.Olispa vaan tilaa missä leikkiä,nyt ne on vallanneet tv-nurkkauksen jossa lattia-alaa on huikeat 2m x 1,5m,ja toinen lattialäntti on alle 2x2m.Niin paljon tilaa löytyy alakerrasta :D
Jaaha,minusta näyttää nyt sille,että voisin aloitella tässä päivän hommia,hilpaista vaikka tuonne kodinhoitohuoneeseen pyykkihommiin,ja järjestellä vaikka tavaroita siellä paikoilleen,jotta saan raivattua mun pyykin viikkauspöydän tyhjäksi,niitä pyykkejä varten.
Oikeen hyvää viikonloppua kaikille!
Onnea on ymmärtää,että kaikki on hyvin juuri nyt <3
Mulla on vaan hassun hyvä olo,en huomannut nyt edes pms:stä johtuvaa suurta,tai edes keskissuurta,vitutusta taikka ahdistusta,mikä on todellakin hienoa.Toisaalta se lisää koko kuvin tulkintavaikeutta,koska muuttuja ei pysykkään samana kierrosta toiseen.Mutta se siitä,pääasia että olo pysyi suoraansanoen siedettävänä.Levottomuus on vaivannut jooinakin iltoina ja häirinnyt unia kylläkin.
Viikonloppu alakoi meillä 6.30 -siis aiemmin,kuin arkiaamut!! Ihan eppää :D
Mutta eipä siinä sen ihmeempää,nousin Ipanan kanssa ylös surutta,koska oma vireyskin oli jo hereillä.Kohta yläkerrasta tuli vahvistusta,ja minäkin hetken elbailin sohvalla kunnes puuron keittoon menin.Samalla kun puuro padassa porisi,tyhjensin tiskikonetta ja täytin mitä oli kestynyt tiskipöydälle.Mieskin iinä heräsi,vaalitti että tv oli huutanut,vaaikka mielestäni sen kyllä aika pienelle jätin.Todennäköisempi heräämissyy mielestäni olisi ollut Ipanan musisointi upo uudella sähköpianolla,joka eilen rantautui meille.Se on ostettu tuota taiteellista lasta varten,ja hänen huoneeseen se sitten sijoittuu,mutta tämä taiteellinen lapsi lähti eilen Onnibussin kyydillä 2,5 tunnin matkan "poikakaverilleen" kylään,joten hän pääsee omimaan laitteen vasta sunnuntaina.Siihen saakka "hiiret hyppii pöydällä"
Hiiristä puheen ollen,meille tulee tänään tänne uusi kissa.Tämä kissa asui meillä elämänsä ekat 12 viikkoa,koskapa on meidän oman kissamme pentu.Nyt koti johon kissa meni,joutuu luopumaan kaikista kissoistaan,niimpä ikuisen palaautusoikeuden nimissä tämä kissa muuttaa meille takaisin.Kovin lämpimästä jälleennäkemisetä tuskin voi haaveilla,koska tämän kissan sisko,joka siis jäi meille ainoana pentuna silloin,on kovin angstaava "goottikissa".Ei oikein piittaa muista kuin äidistään.Äiti on hyvin luonnikas mirri kyllä,mutta pitää tarvittavaa jöötä kaikille.Meillä on nyt vielä viikonlopun yli tyttärenkin kissa hoidossa,se palautuu tiistaina oman mammansa tykö.Sitten meillä on vielä 7kk ikäinen vauvakissa.Niin että hetken meillä on viisi kissaa,joka on kuitenkin paljon vähemmän kuin samanaikainen ennätys 9 kissaa,joista oli 4 pentua,2 hoitokissaa ja 3 omaa aikuista kissaa :) Siinä sitä ruokaa kului ja vessoja sai siivota alvariinsa...
Tässähän tämä aamu on kulunut kivasti,lapset leikkii isoilla paahvilaatikoilla!Mikä ihana leikkipaikka se onkaan.Olispa vaan tilaa missä leikkiä,nyt ne on vallanneet tv-nurkkauksen jossa lattia-alaa on huikeat 2m x 1,5m,ja toinen lattialäntti on alle 2x2m.Niin paljon tilaa löytyy alakerrasta :D
Jaaha,minusta näyttää nyt sille,että voisin aloitella tässä päivän hommia,hilpaista vaikka tuonne kodinhoitohuoneeseen pyykkihommiin,ja järjestellä vaikka tavaroita siellä paikoilleen,jotta saan raivattua mun pyykin viikkauspöydän tyhjäksi,niitä pyykkejä varten.
Oikeen hyvää viikonloppua kaikille!
Onnea on ymmärtää,että kaikki on hyvin juuri nyt <3

Kommentit
Lähetä kommentti