Jussstttt.
Tässä välissä pitää järjestää vielä Vienon Milon ja Danielin kaverisynttärit. Ne pidetään 17. Päivänä,kaikki samana päivänä! Päätin siis tappaa itseni kertalaakilla ,saman päivän aikana :) Samaan aikaan mies lupasi heittää peräkärrykeikan uudelle kodille,aika taktista.
No pakkaamiset on hyvällä mallilla. Minulla on oikeastaan vain 1 ongelma: minne vien ksiken sen roinan jota en mukaan ota??????
Se roina sisältää vaikka ja mitä,alkaen verhoista ja lasten leluista ja kamoista. Roskat on sitten erikseen ,ja sitäkin tulee kiitettävästi.
Minä yritän luvata nyt,pyhääkin pyhemmin,että roinapaljous tulee vähenemään entisestään.
Mitä teen lasteni vanhoille vauvapeitoille?????
Ihan oikeasti!!!!
Itse vaalin hellyydellä pientä peittoa joka oli aikoinaan ollut minun äitiyspakkauksessa vuonna 1972. Silloin äitiyspakkaukseen kuului emalivati vauvan pesua varten,huopa,flanellipeite,vaippaharsoja ja jos oikein muistan,kangasta vauvan vaatteiden valmistamiseen. Niin ja lakanatkin. Paljon on pakkaus muuttunut ruhtinaalliseen suuntaan!
Mutta siis,mitä tehdä vauvapeitteille? Ei niillä käyttöä ole,mutta tunnearvoa. Samoin kuin minulla on valikoituja vauvanvaatteita säästettynä kaikilta,ja mieti miten voisin muka luopua niistä? Ajattelin että niitä on kiva sitten antaa lapsille,sitten joskus kun heillä on omia lapsia.
Samoin kuin lasten työt,piirustukset,maalaukset.
Väitän,että tiettyjä juttuja vaan on pakko säästää.
Mitä mieltä olette??????
Koti saatu siis kaaokseen parissa päivässä, mutta tässä vaiheessa olo on vielä hyvinkin toiveikas ;)
Jatkamme harjoituksia ja odottelen ruokaa.
Ai niin,terassi on jo purettu :D
Kommentit
Lähetä kommentti