Tälle se nyt alkaa näyttää,seuraavan kuukauden täällä, kun muuttolaatikoita tuli, ja alettu pakkaamaan. Minua ei kyllä eilen kuitenkaan napannut pakaamiset, olin varmaan jo liikaa ajatellut asiaa :D
Mietin vaan, että miksi ei voi vaan olla vähän omia kamoja, tyyliin vaatteet, jokaisella. Mutta minullakin -voi herranjestas sentään - kannan mukana lapsena/nuorena kirjoitettuja päivyreitä, muistikirjoja - MITÄ ihmettä? Lasten neuvolakortit... synttärionnittelukortteja...mutta ne on niitä muistoja. Entäpä lasten koulussa tekemät askartelut, piirustukset, maalaukset...MITÄ niille pitäisi tehdä?? Niitäkin on laatikollisia.
Myytävää ja lahjoitettavaa ilmaantuu yllättävän paljon, mutta se nyt on ollut tiedossa, koska olen tiedostanut haalineeni kaikenlaista tavaraa liikaa nurkkiini (esimerkiksi Tupperware- kamaa, kaikenlaisia superturhakkeita, jotka on kyllä markkinoitu niin että ne helpottaa elämää- kukaan ei vaan maininnut millainen helvetti siitäkin tulee,kun niitä leikkureita ja vatkuleita on kaapit täynnä, etkä jaksa muuta kuin käsivispilän kaivaa sen kermasi vatkaamiseen...)
Suhdanne on ollut toki laskeva aina vuoden 2013 muutosta saakka, mutta vajaassa 3 vuodessa en ole vieläkään saanut laskettua ylimääräisen kaman määrää siinä määrin, että voisin olla ylpeä siitä, ja helpottunut ylimääräisen tavaran energioiden mukana raahaamisesta.
No, harjoitukset jatkuvat :)
Fiilikset ovat haikeat, mutta olen yrittänyt pitää itseni autopilotilla, ja tehdä vain asioita eteenpäin. Nyt ei ole aika, eikä aikaa, jäädä tuleen makaamaan. Minun pitää ohjata ja kannatella kaikkea tässä paletissa. Paljon painolastia kohdistuu nyt tähän aikaan, aikaan ennenkuin muutto on konkreettisesti ohi, mutta sitten palaset alkavatkin lipua kuin itsestään paikoilleen. Ei hätää, tässä on nyt vain hiukan kireää neljä viikkoa.
Mutta siis APUA!!!!!!!!
Sitä ottaisin vastaan, jos joku sitä tarjoaisi. Mutta en kehtaa pyytää ketään auttamaan, en kehtaa pyytää itselleni helpotusta taikka huojennusta, koska itsehän olen sotkuni aiheuttanut.
Joten ei muutakuin kiltisti laatikko kouraan ja pakkaamaan :)
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty, eikö niin? No siihen ajatukseen turvautuen ;)
B-A-I .

Kommentit
Lähetä kommentti