Täällä koulut järjestävät Harrastava iltapäivä- toimintaa, eli HIP- kerhoja. Niitä on joka koululla noin neljää lajia, useimmiten löytyy kokkikerho, liikkakerho,tanssikerho,ja viime syksynä taisi juuri tulla mukaan repertuaariin myös koodauskerho. Lisäksi HIP yltää liikuntakeskukseenkin, joka tarjoaa sirkus- ja parkourkerhot, ja uimahallit uintikerhoja ja jäähallit luistelukerhoja. Huikea määrä tarjolla aivan ilmaista toimintaa.
Hyvä #tampere!!!!!!!!!!!!!!!!! Aivan mahtavasti huomioitu lapset, ja tästä kiitänkin todella.
Nyt tietenkin jännittää, koska tuleva kotikaupunkimme #lahti minulla ei ole oikein mitään kuvaa asiasta. Vastaanottavan koulun rehtori on kovin laimea vastaamaan viesteihin, joten tällainen kysely esim koulun kerhoista, ei nyt ole ollenkaan hänen prioriteeteissään selkeästikään kauhean korkealla. Sen puoleen myöskään vastata, milloin voimme mennä käymään lasten tulevissa luokissa. Ainoassa sähköpostivastauksessaan hän ilmoitti "kaikessa rauhassa" miettivänsä lasten luokkasijoituksia, ja kiitteli ettei meiltä ollut kolmoselle tulossa ketään- sen luokka- asteen "seinät" olivat kuulema tulossa vastaan. OK, good for us!
Minun hommakseni jää sitten tosiaankin tämän harrastustoiminnan luominen uudessa kaupungissa.
No hätäkös tässä, kätevä emäntä ottaa ja hoitaa- mä hoidan mä hoidan. Niinhän se tähänkin saakka mennyt.Eihän siinä mitään.KUHAN vaan osaan hakea niitä harrastusjuttuja ja kerhoja, ja KUHAN niihin sitten pääsee, ja KUHAN ne ei sitten maksa monia satasia. Koska Tampereella ne kaikki on ilmaisia.
Tänä aamuna vasta tajusin, että ei piip, kyllä tämä touhu alkaa mennä uniin. Siis vaikuttaa nukkumiseen, koska aivot pyörittää karusellia yötäpäivää ja miettii siihen saakka kunnes armelias uni korjaa, jotta miten ja milloinkohan sitä pakkaisi sitä ja tätä ja tota, jaminneköhän tuo ja tuo kama nyt menee siellä. MMMMM... suoraan sanoen ei taida olla kuin 1 Hemnes- lipasto ja 3 Hemnes- pikkupöytää vailla loppusijoituskohdetta, koska eihän meillä ole juurikaan huonekaluja :D Nauran katketakseni ajatukselle, että suureen olkkariin tiputetaan Ektorpin kulmasohva ja Pienemmän mallinen Hemnesin tv-taso :D Voila, siinäpä on sun olkkaris. No ehkä mä oikeasti nautin siitä, että on tilaa huonekalujen ympärillä, nyt kun ne on liki senttisovituksella täällä.Eikä luulisi olevan vaikeaa tupsauttaa muutamaa pikkukamaa jonnekin. Paitsi ainiin, onhan meillä tuo upea eteisen kaluste, Ikealainen, joka rakennettu lattiasta kattoon menevien putkien varaan. Sillekään ei ole paikkaa, koska vastaanottavassa kodissa meillä on kyllä iso naulakko. Noo kaikki aikanaan. Laatikoihin olemme pyrkineet kirjoittamaan kohdehenkilön/ huoneen nimen. Jes. Kuulostaa ihan hyvin organisoidulle. 17.9 kun olemme pitäneen koko päivän kolmen lapsen synttäribileitä, niin sen jälkeen koko loppu huushollin saa laittaa maan tasalle, eli purkaa purettavat huonekalut, joita ei Jumalan kiitos, ole montaa!Minua rasittaa pelkkä ajatuskin niiden purkamisesta JA uudelleen kasaamisesta. Mies- parkaa.
No niin, mutta tänään on taas uusi viikko pyörähtänyt käyntiin, ja melko työteliään viikonlopun jälkeen olo ei kauhean levännyt ole.Ainoa pikkusiskoni täyttää tänään vuosia, aamulla naputtelin hänelle sentään viestillä onnittelut. Minun aikataulu alkaa labralla, sen jälkeen kissakauppaan ostamaan pet remedyä, samalla Prismassa pyörähtää ruokaostoksilla. Tapaan ysiluokkalaisen vielä koulun jälkeen, kunnes joudun lähteä pienten kanssa keskustaan, ja mies saa viedä neidin lentokentälle, koskapa lähtevät luokkaretkelle! En pääse edes saattelemaan, toisaalta varmaan ihan hyvä, hermoilisin vain ja hermostuttaisin tytön, ja toisaalta säästyn häpeältä, kun en lähde torveilemaan lentokentälle, jossa en todellakaan osaa liikkua. Juntti kun olen, niin olen lentänyt tasan 2 kertaa. Kreikkaan ja takaisin. Silloin vuonna 1989 :) Herranjestas. Pitäisi kyllä paikata tämä kammottava aukko sivistyksessä.
Mahtavaa uutta viikkoa just sulle!! Tökkää kommenttia harrastuksista ;)
Hyvä #tampere!!!!!!!!!!!!!!!!! Aivan mahtavasti huomioitu lapset, ja tästä kiitänkin todella.
Nyt tietenkin jännittää, koska tuleva kotikaupunkimme #lahti minulla ei ole oikein mitään kuvaa asiasta. Vastaanottavan koulun rehtori on kovin laimea vastaamaan viesteihin, joten tällainen kysely esim koulun kerhoista, ei nyt ole ollenkaan hänen prioriteeteissään selkeästikään kauhean korkealla. Sen puoleen myöskään vastata, milloin voimme mennä käymään lasten tulevissa luokissa. Ainoassa sähköpostivastauksessaan hän ilmoitti "kaikessa rauhassa" miettivänsä lasten luokkasijoituksia, ja kiitteli ettei meiltä ollut kolmoselle tulossa ketään- sen luokka- asteen "seinät" olivat kuulema tulossa vastaan. OK, good for us!
Minun hommakseni jää sitten tosiaankin tämän harrastustoiminnan luominen uudessa kaupungissa.
No hätäkös tässä, kätevä emäntä ottaa ja hoitaa- mä hoidan mä hoidan. Niinhän se tähänkin saakka mennyt.Eihän siinä mitään.KUHAN vaan osaan hakea niitä harrastusjuttuja ja kerhoja, ja KUHAN niihin sitten pääsee, ja KUHAN ne ei sitten maksa monia satasia. Koska Tampereella ne kaikki on ilmaisia.
Paljonko harrastuksia sinun 8-10-12v lapsilla on????????
Millaisia????
No niin, mutta tänään on taas uusi viikko pyörähtänyt käyntiin, ja melko työteliään viikonlopun jälkeen olo ei kauhean levännyt ole.Ainoa pikkusiskoni täyttää tänään vuosia, aamulla naputtelin hänelle sentään viestillä onnittelut. Minun aikataulu alkaa labralla, sen jälkeen kissakauppaan ostamaan pet remedyä, samalla Prismassa pyörähtää ruokaostoksilla. Tapaan ysiluokkalaisen vielä koulun jälkeen, kunnes joudun lähteä pienten kanssa keskustaan, ja mies saa viedä neidin lentokentälle, koskapa lähtevät luokkaretkelle! En pääse edes saattelemaan, toisaalta varmaan ihan hyvä, hermoilisin vain ja hermostuttaisin tytön, ja toisaalta säästyn häpeältä, kun en lähde torveilemaan lentokentälle, jossa en todellakaan osaa liikkua. Juntti kun olen, niin olen lentänyt tasan 2 kertaa. Kreikkaan ja takaisin. Silloin vuonna 1989 :) Herranjestas. Pitäisi kyllä paikata tämä kammottava aukko sivistyksessä.
Mahtavaa uutta viikkoa just sulle!! Tökkää kommenttia harrastuksista ;)

Kommentit
Lähetä kommentti