Tyttärelle noussut lämpöä maanantaina. No voisin jopa melkein väittää, että tämä 37.2- 37.8 välillä hoipparoiva lämpöily voisi olla jopa stressireaktio, vähän niinkuin psykosomaattista oiretta. Olihan siinä aikamoinen paukku sulateltavaksi, ja samaan aikaan muuttopuuhat pyörimässä.
Minulla itsellä nosti lämpöä myös viikonloppuna. Sitten se ikäänkuin laski, mutta tänään ja eilen olen ollut tosi poikki taas, kertakaikkiaan voimat valunut viemäriin, ja tarvinnut ottaa päivällä noin tunnin välikuolemat (eli päiväunia) No kun tänään nousin, niin tytär sanoi että mittaa lämpösi. No yllättäen löytyi hiukan lämpöä, minkä voi olettaa johtuvan stressistä. Muita oireita ei ole.
Olen yrittänyt kuulostella kroppaa, ja tunnustella, olenko kauhean kireänä , mutta omasta mielestä en. Mieli ja ajatuksetkin on omasta mielestäni ihan jees, en tunne pingottelua, mutta väsynyt olen.
Paskamaisen väsynyt!!!
Ystävä kävi lapsineen kylässä tiistaina. Heitä varten saimme siivottua alakerran tuvanpuolen inhimilliseen kuntoon- ihan silläkin fiiliksellä, että on kivempi itsekin olla täällä laatikoiden keskellä, kun on edes tuo keittiönpuoli jotenkuten fiksun näköinen,. Vallankin ruokapöydän siisteys on itselle sellainen tärkeä juttu, että se kun on siisti ja koristettu muutamalla "pikkuiloisella" esim Mariskoolilla ja kynttilällä, niin fiilis on ihan jo siitä ilosta paljon parempi. Heidän käynti oli todella kivaa vaihtelua tähän väliin, jossa kaikki pyörinyt vain muuton ja siihen liittyvien juttujen ympärillä.
Tänään on päiväkodilla liikuntapainotteinen tapahtuma. "Jee" - näillä voimilla. No toivottavasti iskä jaksaa kulkea Ipanan kanssa.
Daniel on iltakoulussa pyöräretkellä ja Vieno tanssikerhossa. Milo kaverillaan- hän näemmä viettää kaiken ajan nyt ystäviensä kanssa, mikä onkin tietenkin kivaa ja samalla minua harmittaa, että olen näin itsekkään päätöksen tehnyt.
Tänäänkään tuskin tarvii haaveilla kahdenkeskisestä ajasta miehen kanssa, kun kummatkin ollaan varmaan aika vahvasti nukkumiseenpäin kalleellaan :/
Huomenna pitää jaksaa armoton shoppailu suorittaa, koska lauantaina on ne lasten kaverisynttärit, ja minä en ole muistanut vieläkään varata kerhohuonetta... huoh. Mutta monta muuta asiaa olen muistanut, ja hoitanutkin. Puhelu uuden koulun reksille- check. Lapsille on luokat katsottuina ja tutustumispäivä sovittu. Vakuutukset check. Laaja kotivakuutus, joka alkaa jo muuttopäivänä, ja kattaa siis muuttovahingot sekä uuden kodin vakuutuksen. Kysytty autovakuutusten bonuksien siirroista ja seisontavakuutuksesta ,check.
Mitäköhän olen unohtanut...
Lastenkutsuille saan kyllä käyttää varmaan kaikki resurssini, että osaan miettiä, mitä kannattaisi hankkia kolmelle kattaukselle...
Ja sitten ne ongintajutut.
Tänään harjoittelin shoppailun iloja ostamalla uuden mikron. Asiakasomistajapäivät antoivat meille parikymppiä alennusta :)
Yksi pikkuiloinen jonka ostin ,on tää
Minulla itsellä nosti lämpöä myös viikonloppuna. Sitten se ikäänkuin laski, mutta tänään ja eilen olen ollut tosi poikki taas, kertakaikkiaan voimat valunut viemäriin, ja tarvinnut ottaa päivällä noin tunnin välikuolemat (eli päiväunia) No kun tänään nousin, niin tytär sanoi että mittaa lämpösi. No yllättäen löytyi hiukan lämpöä, minkä voi olettaa johtuvan stressistä. Muita oireita ei ole.
Olen yrittänyt kuulostella kroppaa, ja tunnustella, olenko kauhean kireänä , mutta omasta mielestä en. Mieli ja ajatuksetkin on omasta mielestäni ihan jees, en tunne pingottelua, mutta väsynyt olen.
Paskamaisen väsynyt!!!
Ystävä kävi lapsineen kylässä tiistaina. Heitä varten saimme siivottua alakerran tuvanpuolen inhimilliseen kuntoon- ihan silläkin fiiliksellä, että on kivempi itsekin olla täällä laatikoiden keskellä, kun on edes tuo keittiönpuoli jotenkuten fiksun näköinen,. Vallankin ruokapöydän siisteys on itselle sellainen tärkeä juttu, että se kun on siisti ja koristettu muutamalla "pikkuiloisella" esim Mariskoolilla ja kynttilällä, niin fiilis on ihan jo siitä ilosta paljon parempi. Heidän käynti oli todella kivaa vaihtelua tähän väliin, jossa kaikki pyörinyt vain muuton ja siihen liittyvien juttujen ympärillä.
Tänään on päiväkodilla liikuntapainotteinen tapahtuma. "Jee" - näillä voimilla. No toivottavasti iskä jaksaa kulkea Ipanan kanssa.
Daniel on iltakoulussa pyöräretkellä ja Vieno tanssikerhossa. Milo kaverillaan- hän näemmä viettää kaiken ajan nyt ystäviensä kanssa, mikä onkin tietenkin kivaa ja samalla minua harmittaa, että olen näin itsekkään päätöksen tehnyt.
Tänäänkään tuskin tarvii haaveilla kahdenkeskisestä ajasta miehen kanssa, kun kummatkin ollaan varmaan aika vahvasti nukkumiseenpäin kalleellaan :/
Huomenna pitää jaksaa armoton shoppailu suorittaa, koska lauantaina on ne lasten kaverisynttärit, ja minä en ole muistanut vieläkään varata kerhohuonetta... huoh. Mutta monta muuta asiaa olen muistanut, ja hoitanutkin. Puhelu uuden koulun reksille- check. Lapsille on luokat katsottuina ja tutustumispäivä sovittu. Vakuutukset check. Laaja kotivakuutus, joka alkaa jo muuttopäivänä, ja kattaa siis muuttovahingot sekä uuden kodin vakuutuksen. Kysytty autovakuutusten bonuksien siirroista ja seisontavakuutuksesta ,check.
Mitäköhän olen unohtanut...
Lastenkutsuille saan kyllä käyttää varmaan kaikki resurssini, että osaan miettiä, mitä kannattaisi hankkia kolmelle kattaukselle...
Ja sitten ne ongintajutut.
Tänään harjoittelin shoppailun iloja ostamalla uuden mikron. Asiakasomistajapäivät antoivat meille parikymppiä alennusta :)
Yksi pikkuiloinen jonka ostin ,on tää
Korvakuumemittari on vanha, mutta sitäkin tarpeellisempi vekotin ollut tässä viimeiaikaisten lämpöjen tarkkailussa.

Kommentit
Lähetä kommentti