Siirry pääsisältöön

Karhu karhu mur mur!

Sunnuntai.
Taas ollaan pakattu. Sitten vähän syöty. Kohta saunotaan. Pyykkikone hurisee tasaisesti jo kolmatta koneellista. Alakerta on kaaoksessa,ja minä inhoan tätä kaaosta!

Ipana on nyt yksin joutunut leikkimään kun sisarukset on isilässä,toiseksi viimeistä kertaa tässä kaupungissa asumisemme aikana. Tai viimeistä, mikäli ovat saaneet tarpeekseen isin vaimosta,joka kohtelee heitä räikeän epätasa-arvoisesti verrattuna omiin lapsenlapsiinsa. Aihe oli puuheussa koko matkan,kun eilen ajelin viemään heitä. Tulevaisuudessa 1 päivän tapaamisia en ala edes toteuttaa ,koska bussimatka kestää 2 tuntia yhteen suuntaan ja kustantaakin jonkin verran. Toivon että isä voisi joskus tehdä niitä 1pv vierailuja meillepäin,mutta tuskin,sillä yhteistyö tähänkin asti,nämä reilu 7 erovuotta,on näyttänyt linjan. Harmi. Minulla eikä miehelläni olisi mitään sitä vastaan.

Ipanalla on siis karhuhattu ja käpälät päällä kun viilettää pihalla. Tässä pihassa on lapsia,uuden kodin ainakaan omassa pihassa ei juurikaan ole, mutta saman kadun varrella on monta muutakin taloa ja onhan sitten kerho!
Miten omakotitaloissa asuvat lapset löytävät leikkikavereita ulkoa???
Onneksi siinä on kuulema puistoja lähellä,jossa voimme sitten notkua,kun molemmat vanhemmat ovat alkuun työttömiä.

Ipana on niin söötti karhu.
Tulimme laivalta kerran ja poikkesimme Helsingissä  H&M:lle ennen kuin bussilla lähdimme kotiinpäin, ja lapset saivat valita jotain mitä tarvitsivat. Vieno osti joulujuhlamekon ja Samuel karhuhatun. Muut eivät tainneet oikein löytää mitään ja kaksi vanhinta olivat karanneet Game Stoppiin .Kivoja muistoja :D

Sunnuntain vähemmän kiva operaatio on avata minun vanha puhelin,jonka piirretyn koodin olen unohtanut. Puhelin pitäisi antaa pojalle kunhan saisi sen auki!!!! Että hyvät on suojaukset älyluureissa kun ei itsekään sisään pääse :(
Olisko kellään neuvoja- puhelin on Sony Xperia m2 aqua

Nyt taitaa meidän bastu palaa eli kipaisen löylyyn pesemään välillä pakkaushikiä pois.

Mukavaa sunnuntain jatkoa ja errrrittäin kivaa ensi viikon alkua!!!!

BAIKS

Kommentit