Siirry pääsisältöön

Jotain positiivista tänne kiitos?

Lauantaina, vietimme kolmen muksun synttäreitä. Vienolla oli viisi kaveria, mutta pojille tuli vain 2 kummallekin. Aikamoiset hulabaloot nämä saivat yhdessä aikaan, ja Vettä Kengässä- leikki oli aivan hulvatonta, kun eteisessä odotti malttamattomina viisi tyttöä, joiden nimiä emme muistaneet tällä puolen, minä ja pojat siis.Lopulta kirjoitin laput pojille, ja kun tyttö tuli kysymään Pääsenkö Taivaaseen, niin poika kysyy että mikäs sun nimi on ja jos nimi ei täsmännyt niin vettä saappaassa vaan :D Oli hauskaa.

Perinteinen musiikin pysäytys ja äkkiä istumaan määrätylle paikalle- leikkikin oli huikea menestys.
Lattialla oli tyynyjä ja leikkijien päällä välkkyi discovalo. Hauskaa oli!!

Danielin parhaat vieraat oli kumminkin kummitäti ja setä.

Mies teki taas reissun Lahteen, sinne meni nyt eka huonekalukin, neljälläkympillä ostettu Ektorpin sohva, joka oli pakko ostaa "ku halvalla sai", niinku Sulo Vileen sanoi. Ostin sen hätäseen lisäistumatilaksi olkkariin, niin tulee sitten väljemmät veet jos sattuu olemaan porukkaa enemmänkin. Myöskin todistetusti Ektorpilla on ihan hyvä nukkua, mummo ja pappa aina nukkuu meillä kulma-Ektorpilla :)

Tämä päivä taas tehty hommia eteenpäin. Eteinen on hyvin pitkälle tyhjätty ja pantu pakettiin. Alkuperäinen naulakko on laitettu takaisin, ja oma kiva Ikealainen hylly irroteltu.Yllättävän paljon täältä kyllä irtoaakin kamaa... olen vähän hämilläni ,koska vielä hetki sitten ajattelin että eihän se nyt ole kuin pakata kamat.Mutta juu, onhan se. Aika hurjasti tämä vie voimia, en kiellä, mutta en minä nyt osaa tätä negatiivisenakaan ajatella. Väsyttää ja uuvuttaa, mutta onneksi on kivojakin juttuja ja hetkiä tässä välissä.Toivon vaan, että osaan antaa lapsille mahdollisimman paljon vapaata aikaa olla vielä kamujensa kanssa. Surettaa kyllä paljon, nyt vaallankin, kun niitä kavereita on käynyt meillä paljon. Minä vaan toivon, että he lumpsahtavat hyvin uusiin luokkiinsa, saavat kavereita  ja saavat luotua uusia sosiaalisia kontakteja. Kyllä ne tärkeät ihmiset säilyy sydämissä, ja lupaan ,että paikkakuntaa en vaihda ihan helpolla. Siellä ollaan sitten ja pysytään, minne nyt mennään.

Perjantaina minulla oli Milo mukana, kun lähdimme liikenteeseen. Ajoimme optikkoliikkeen kautta korjauttamassa hänen rillit, ja sieltä sitten äidin kynilään, eli kampaajalle. Kesällähän yksi hiivatin tunari- kampaaja kyni minun hiukset aivan muodottomaksi paskaksi, ja vaikka olen nyt 3kk kasvattanut niitä, niin edelleenkään tuosta päällisosasta "ei saa vielä mitään" koska se oli ohennettu pilalle. Kyllä tämä kampaaja katseli kauhuissaan mun hiuksia kun kerroin mikä niihin iski...mutta onneksi sai sivut ja niskan siistittyä niin, että tässähän ollaan melkeen ihmisen näköisii- jos toi naamavärkki ei rupsahtaisi näin hirvittävää vauhtia!!! Minusta tuntuu että olen 4 kuukaudessa vanhentunut kaksi vuotta. No mutta se siitä, paitsi että piti kylläkin kertoa, että Milo kävi Arnoldsilla sillä välillä kun olin kampaajalla, ja hän tykkäsi kun olimme kahdestaan liikenteessä. Joten annoin itselleni sellaisen "käskyn" että minun pitää kertakaikkiaan antaa joka lapselle sitä henkilökohtaista aikaa niin paljon enemmän, nyt kun heidän koko elämänsä jää tänne, eivätkä he osaa ajatelle elämää "siellä uudessa kodissa" eikä muutenkaan futuurissa- he elävät vain tätä hetkeä, ja kokevat menetystä juuri tästä elämästä. Se on toki surullista, mutta edelleen minä sanon tämän : me tarvimme tämän muutoksen. Syytä en tiedä, enkä osaa selittää. Aika vaan loppui, täällä.

Hyvin olen saanut myytyä asioita "muuton alta" ,mutta kyllähän tässä tätä muutettavaa riittää. Kumminkin se kierrätyksen ideologia monitahoisesti, toteutuu tässä. Vanhaa pois, ja uusia värähteitä tilalle.

Pennut ovat muuten kasvaneet huikeasti, ja ovat jo pieniä seikkailijoita.
Olen vihdoin oppinut tunnistamaan heidät :)
He ovat Valkonenä, Valkoleuka,Pilkku (eli valkoinen täplä vasemmalla puolella naamaa)Näillä kolmella on valkoiset sukat sekä vatsan alunen,  ja Milla Magia, se on se musta.Kaikilla on myös hassun kirjavaa väritystä se musta turkinosa, joillakin on ihan kuin Bengalin väritystä siinä. Varmuudella on kaksi poikaa ja 1 tyttö, toinen tyttö on vähän 50/50, ja minun tunnistustaidoilla ne pitää katsoo tarkkaan ;)
Instassa on jotain kuvia.

Mutta tästä sitten vain uuteen viikkoon,ja uuteen nosteeseen taas,vaikka kintut huutaa jo armoa, enkä enää tiedä kumpaa sattuu enemmän,vasemman jalan reittä polven takia vaiko oikean jalan nilkkaa, joka on taas jäykistynyt kivusta ja kävelystä...

Paljon on tekemistä tälläkin viikolla, ja tulevana viikonloppuna lapset käyvät viimeistä kertaa isilässä näin lähimatkailuna, ja me muut käymme muuttamassa akvaarion uuteen kotiin.


PAKATTU!!!!!!!!!!!
Tämä kissa on valmis jo muuttamaan




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Psyykkisiä taitoja-THE 6 TYPES OF PSYCHIC ABILITY: HOW TO KNOW YOUR STRONGEST SENSE

Do you ever wonder how some people just seem to ‘get it?’ Perhaps they seem to ‘know’ things that would be impossible to know or even predict the future. Chances are, they’ve harnessed their inner extra-sensory talents. If you find yourself wanting to develop your own goddess-given intuitions, a good starting point is first knowing the types of main psychic capabilities. Perhaps you will discover that you are already receiving these gifts! The six main types of intuitive skills we will explore here, called the clairs (French = ‘clear’), are all about sensing and receiving spiritual information. They are related to the five physical senses, and you may find that you are most in tune with the psychic abilities that are associated with your most vivid physical senses. For example, if your eyesight is particularly keen, you may find that you are naturally clairvoyant. With some practice, anyone can tune into their natural psychic abilities! Here are the six major types: Clairvoyance - ...

Mikä on oikea valinta?

En vain osaa olla paikoillani, kun kohtaan ongelman. Minulla on sisäänrakennettu koneisto, joka lähtee raksuttamaan kiivaasti, ja kohteena on vain ja ainoastaan ratkaisu. Toisinaan pohdin hyvinkin tiiviisti erilaisia tapoja ratkaista probleemaa, jopa niin, että kaikki muu maailmassa jää toiselle sijalle, ja olen hyvin kiihtynyt ja ahdistunut, ja liki pakonomaisesti etsin ratkaisua. Hetkittäin sitten voin päästää irti niistä suitsista, joilla koitan ohjailla tilannetta. Hetkittäin siis, silloin kun haluan vähän tasausta ja silloin, kun en vain etene mihinkään. Minun mielestä ongelman ratkaisuun pyrkiminen pitäisi olla ensimäinen prioriteetti. Mikään ei ratkea mihinkäänpäin, ilman että itse pohtii, tunnustelee ja tutkiskelee asioita. Kääntelee niitä palasia erilaisiin asentoihin, ja koettaa visioida niiden tuottamat lopputulokset. Toki joskus elämä ratkaisee asioita puolestasi, mutta siihen ei kannata tuudittautua. Ratkaisu voi olla vaikka läheisen kuolema, joka lopettaa liikkeet j...

Äiti-kissa ja pentu etsivät yhteistä kotia!!!

Äiti- emo 2v ja tyttöpentu juuri 8kk täyttänyt,etsivät kotia yhdessä sisäkissoiksi. Kumpikin kulkee valjaissa ihan hyvin, ulkoilutettu vain omalla takapihalla. Ovat leikkisä ja riekkuva pari, joka myös hellii ja hoitaa toisiaan. Emo on steriloitu pentujen syntymän jälkeen. Pienikokoisia kissoja, emon paino oli sterihetkellä 2,8kg. Kissoista suojamaksu yhteensä 70€ ja luovutus/ myyntisopimus, jolla ostaja kuittaa ymmärtävänsä vastuunsa eläimen ottamisesta. Suojamaksulla varmistat, että sinulla on tulevaisuudessa varaa myös huolehtia kissasta, eläimestä huolehtiminen ei ole ilmaista. Älä ota kissaa, jos et sitoudu ymmärtämään sitä ja hoitamaan niin hyvässä kuin pahassakin. Pentu  Pentu Emo Emo