Kummallinen raskaus
Välillä toisenkin blogin juttuja siis jaan tässä. Lue jos asioiden tarkastelu henkimaailman kantilta kiinnostaa
******************************************************************************
Urasuunnittelu käy kiivaana. Mahdollisuuksia tuntuu suorastaan pursuvan eteen. Teen niin tai näin, siiis kunhan TEEN, on työtä ja touhua tiedossa. Mielenkiintoista.
Muuttovalmistelut käyvät niinikään kuumina, ja häiritsevät meidän molempien yöunia. Olemme jotenkin ihme stressissä koko ajan, vaikka näennäisesti cooleja. Silti olemme illalla yliväsyneitä, emmekä osaa nukkua. Action- unet on riesana ainakin minulla, ja viime yönä, piiiiitkästä aikaa, Daniel tuli kainaloon, ja kertoi nähneensä huonoja unia. No Samuelin peti oli vapaa, koska Herra Samuel nukkui jälleen meidän välissä, joten Daniel sai mennä hänen sänkyyn loppuyöksi. Se kelpasi ja riitti hänelle huonon unen hoidoksi.
Prinsessa Ruusunen, eli Vieno, nuorin prinsessani ,täyttää tänään ensimäisen kymppinsä.
WAUUUUUUU,
Välillä toisenkin blogin juttuja siis jaan tässä. Lue jos asioiden tarkastelu henkimaailman kantilta kiinnostaa
******************************************************************************
Urasuunnittelu käy kiivaana. Mahdollisuuksia tuntuu suorastaan pursuvan eteen. Teen niin tai näin, siiis kunhan TEEN, on työtä ja touhua tiedossa. Mielenkiintoista.
Muuttovalmistelut käyvät niinikään kuumina, ja häiritsevät meidän molempien yöunia. Olemme jotenkin ihme stressissä koko ajan, vaikka näennäisesti cooleja. Silti olemme illalla yliväsyneitä, emmekä osaa nukkua. Action- unet on riesana ainakin minulla, ja viime yönä, piiiiitkästä aikaa, Daniel tuli kainaloon, ja kertoi nähneensä huonoja unia. No Samuelin peti oli vapaa, koska Herra Samuel nukkui jälleen meidän välissä, joten Daniel sai mennä hänen sänkyyn loppuyöksi. Se kelpasi ja riitti hänelle huonon unen hoidoksi.
Prinsessa Ruusunen, eli Vieno, nuorin prinsessani ,täyttää tänään ensimäisen kymppinsä.
WAUUUUUUU,
Onnea Onnea Ruusunen !!!
10 vuotta prinsessaelämää
Synttäreitä tosiaan juhlitaan sitten kimpassa velipoikien keralla reilun viikon päästä.
Prinsessani numero yksi käväisi maanantaina meillä prinssinsä keralla Turusta saakka. Toivat muuttolaatikoita :)
Prinsessa numero kaksi lensi Saksaan illalla silloin maanantaina.
Samaan aikaan kun pakkaan roinia (sillä kyllä minä ihmettelen miten paljon kaikkea voi ihmisellä olla, on paperikamaa ja yksintein on yksi muuttolaatikollinen aiheena "vauvamuistot", herranjestas sentään...) , yritän myydä asioita pois täältä. Kauppa käy kiivaana, ulosheittohintaan vaan.
Jeps mutta täpätäänpäs nyt tämän aamupäivän kertomukset tähän. Ehdin jo välissä siivota vessan ja olkkarin ja nyt kun olen saanut taas hien pintaan niin hiukka lepoa.Daniel tulee tunnin päästä koulusta ja sitten käymme kuulemassa perheneuvolassa vielä loppupalautteet käynneistä. Opettajan kanssa eilen juttelinkin samalla kun vein hänelle vähän tarjottavaa pojan läksiäisjuhlaan koululle. Riippuu siis hyvin paljon opettajasta ja luokkakoosta, miten poitsu selviää. Taidollisesti hyvää tasoa, mutta kun ne muurahaiset siellä pepun alla kutkuttaa ja saa levottomuutta aikaan.
Keveää keskiviikkoa sullekin :)

Kommentit
Lähetä kommentti