4- vuotiaallemme pitäisi ostaa kengät.
Nykyiset ovat kärjestä liki puhki, ainakin erittäin kuluneet, kaikki päällismateriaalit rikki siis.
Kengät näyttävät tosi karseille. Lisäksi ne on isoveljen kengät, ja numeroa liian isot.
Kahdet aiemmat kengät, piipin kalliit Vikingin lenkkarit ja vähemmän kalliit Leviksen kangastennarit, hän sai täysin tuhottua. Yhdessä kesässä. Parissa kuukaudessa.
OIKEASTI!
Ja nämä veljeltä napatut lenkkaritkin...ei niille kyllä enää oikein kehtaisi julkisesti kulkea, vaan ei huvittais enää laittaa lanttiakaan kenkiin, jotka pikkumies tuhoaa heti.
Tapa millä hän tuhoaa kengät on perinteinen tämänikäisen lapsen tapa.
Jarrutetaan karusellissa, keinussa...pyöräillessä. Kontataan kivikolla..kyllä ne kärjet siitä kuluu, elleivät metallia ole.
Eilen City Marketissa kolasin kenkähyllyjä. Alennuksia on lenkkareista ihan kivasti, mutta silti 19-25 euroa kengistä, jotka ovat esittelykunnossa vain hetken, ei nappaa. Ja kumminkin olisi kiva, kun kulkee muksun kanssa vaikka kaupassa, että olisi säädylliset kengät jalassa.
Hoh hoijaa.
Ajattelin siis mennä kirpparille tässä viikonloppuna, koska mies uhosi lähteä ajelemaan tulevaan kotikaupunkiimme viemään kuormaa. Minulla ei sille reissulle nyt huvitusta riitä.
Prinsessa numero 2 tuli tänään Saksasta kotiin, ehjinnahoin, ja monta kokemusta rikkaampana. Äitinsä lailla oli kokenut hämmentävänä erilaiset tavat ja ihmiset, ja vallankin sen, että englantia ei ollut tarjottu juurikaan kieleksi saksanmaalla, vaan tiiviisti oli yritetty saksaa puhua.
Tämä kuulostaa kyllä sille, että meidän pitää ehdottomasti alkaa harrastamaan matkailua enemmän. Vaikka kotimaan reissailu onkin kivaa, mutta eittämättä ulkomaanmatkailu avartaisi enemmän.
Mutta ne kengät.
Ostoslistalla. Tänä viikonloppuna! Kirppikseltä (saahan sitä aina toivoa)
Mukavaa viikonloppua just sulle !
Nykyiset ovat kärjestä liki puhki, ainakin erittäin kuluneet, kaikki päällismateriaalit rikki siis.
Kengät näyttävät tosi karseille. Lisäksi ne on isoveljen kengät, ja numeroa liian isot.
Kahdet aiemmat kengät, piipin kalliit Vikingin lenkkarit ja vähemmän kalliit Leviksen kangastennarit, hän sai täysin tuhottua. Yhdessä kesässä. Parissa kuukaudessa.
OIKEASTI!
Ja nämä veljeltä napatut lenkkaritkin...ei niille kyllä enää oikein kehtaisi julkisesti kulkea, vaan ei huvittais enää laittaa lanttiakaan kenkiin, jotka pikkumies tuhoaa heti.
Tapa millä hän tuhoaa kengät on perinteinen tämänikäisen lapsen tapa.
Jarrutetaan karusellissa, keinussa...pyöräillessä. Kontataan kivikolla..kyllä ne kärjet siitä kuluu, elleivät metallia ole.
Eilen City Marketissa kolasin kenkähyllyjä. Alennuksia on lenkkareista ihan kivasti, mutta silti 19-25 euroa kengistä, jotka ovat esittelykunnossa vain hetken, ei nappaa. Ja kumminkin olisi kiva, kun kulkee muksun kanssa vaikka kaupassa, että olisi säädylliset kengät jalassa.
Hoh hoijaa.
Ajattelin siis mennä kirpparille tässä viikonloppuna, koska mies uhosi lähteä ajelemaan tulevaan kotikaupunkiimme viemään kuormaa. Minulla ei sille reissulle nyt huvitusta riitä.
Prinsessa numero 2 tuli tänään Saksasta kotiin, ehjinnahoin, ja monta kokemusta rikkaampana. Äitinsä lailla oli kokenut hämmentävänä erilaiset tavat ja ihmiset, ja vallankin sen, että englantia ei ollut tarjottu juurikaan kieleksi saksanmaalla, vaan tiiviisti oli yritetty saksaa puhua.
Tämä kuulostaa kyllä sille, että meidän pitää ehdottomasti alkaa harrastamaan matkailua enemmän. Vaikka kotimaan reissailu onkin kivaa, mutta eittämättä ulkomaanmatkailu avartaisi enemmän.
Mutta ne kengät.
Ostoslistalla. Tänä viikonloppuna! Kirppikseltä (saahan sitä aina toivoa)
Mukavaa viikonloppua just sulle !

Kommentit
Lähetä kommentti