Siirry pääsisältöön

Uusi viikko, uudet energiat

Tässä aamulla sain laskeutua omaan rauhaan, kun ympäriltä ihmiset lähtivät, kuka töihin, kouluun,harjoitteluun. Jäin yksin ihmettelemään elämää, kirjoittelemaan vähän viestejä, ja sitten selaamaan nettiä. Päätin käydä vierailulla omassa blogissakin :)

Tutkailin sitä arvioivasti, ja minusta tuntui, ettei se ihan ilmennä sitä, mitä minä olen. Ja koska olen älyttömän totuudelliseen elämään sitoutunut, halusin tehdä muutoksen. Ei ollut vaikeaa kuulla muutoksen ääntä, vaan tämä kiviteema tuli kyllä ihan itsekseen. Kun mietin, mitä tämä minun elämäni on, sain kuvan helminauhasta. Minun helminauhani on tehty pienistä kivistä, ja halusin kuvaan lisätä muita hoito- ja terapiakiviäni, muutaman niistä ;) Keskellä niitä on Rakkaus, vihkisormukseni, jossa on ihana kranaattikivi. Samaa kiveä minulla on riipuksessakin.

Halusin kuvata tämän, ja tällä lailla avata myös muille sitä, mitä minä olen. Oikealta minältäni.
Kuvissa esiintyy myös joutsenet, joista tuli joskus viime kesänä sellaiset "Rakkauslinnut" minulle ja miehelleni. Me ihastuimme yhtä aikaa niihin. Oli minulla ollut joutsenet kuvioissa mukana jo aiemminkin, koska sivustoni ja palveluni oli hetken nimellä "Valon lintu", ja joutsenet ovat valon lintuja. Viimeisessä kuvassa edelleen päivänkakkarat, jotka mieheni ja kuopus minulle antoivat eräänä tärkeänä hetkenä. Sain niitä kaksi, ja nämä kaksi symboloivat minulle tosi suurta asiaa. Kuvissa siis esiintyy kolme minulle tärkeää, läheistä, minua kuvaavaa juttua, ja olenkin tosi iloinen, että muokkasin tätä headeria nyt. Se on nyt juuri kuin minä :)

Kun asettelin kiviä ja helminauhaani kuvausta varten, sain taas hirveästi energiaa. Tuntuu että väreilen jotenkin korkealla, pää pilvissä. Sisin on tyyni ja onnellinen, kasvot hymyssä.
Eilisen raskaan päivän jälkeen tämä olotila tuntuu taivaalle. Kuitenkaan minulla ei ole mikään sähköjänis olo, vaan voimakas.
Tästä on pakko sanoa tämä Kiitos ääneen, sillä meille annetaan, mitä tarvimme, kunhan vain voimme asettaa omat värähteet kulemaan sen. Kiitos! Hoidin kaiketi hommaani hyvin eilen, kun sain tällaisen ihanan tankkauksen tälle päivälle.

**********************
Sitten hieman maallisempaa.
Kävimme eilen Ikeassa. Kattilaostoksilla!
Meidän uudessa kodissa on induktioliesi, ja totesimme, ettei meillä ole ainuttakaan magneettista kattilaa. Hyvät Hackmanin kattilat periytyvät nyt poikaselle, joka viimeiseksi muutti kotoa. Niistä kattiloista on kyllä jakaa muillekin omissa koloissaan asuville ;) Mutta ostimme eilen siis uuden setin, jossa oli paistinpannukin mukana. Myös sellaisen kätevät pastaosan ostimme, jossa voi keittää pastat, ja nostaa sen vain ylös jolloin vesi jää kattilaan, ja pastan voi huuhdella suoraan siinä lävikössä. Ihan mielettömän näppärä, ja ihan vahingossa löysin kun Ikean nettisivuja pläräsin yhtenä päivänä
Tässä kuva siitä, jos suakin kiinnostaa :)

Stabil, 7,99 €

Juu pari keittiötarviketta myös piti ostaa, koska olen niin paljon lahjoittanut noille lapsilleni nyt kaikkea. Viikonloppuna lähti vanha Tupperin tuplalävikkö toisen matkaan ja toiselle meni MittaMari :) Ihan mahtavaa että tuota ylimääräistä lähtee, voi kuinka vähällä sitä ihminen tuleekaan toimeen, oikeesti!!!

Yhden asian jätin vähän varaukseen Ikea- reissulta. ..

Hemnes- kirjahylly! 

Meillä ei ole olohuoneen kalusteita kuin Hemnes tv taso, kulmasohva ja no, se ei tällä hetkellä edes ole olohuoneessa, mutta Hemnes lipasto. Jos, siis nimenomaan JOS näyttää sille, että tilaa on ikäänkuin liikaa, niin tällaisen voisin haluta. Petsattuna tietenkin. Tilaan sen sitten miehen mukana viimeisenä päivänä, kun hän jättää asuntomme, ja kaupunkimme, ja ajelee uuteen kotiin. 
Siis jos ;) 

Muuta materiaan liittyvää olisi se, että pitäisi osata nyt valita uusi pesukone ja kuivausrumpu, koska jos en ole aiemmin kertonut, niin kaikki isot kodinkoneemme lahjoitetaan omissa kodeissaan asuville lapsille. Tiskikone menee esikoiselle, kuivausrumpu kakkoselle ja pesukone kolmannelle. Minusta on todella ihanaa, että voin näin auttaa heitä eteenpäin, edes materian tasolla. Sanotaan nyt näin, että uuteen verraten jokaisen muksun säästö nyt saatavilla laitteilla on noin 400€ per nuppi. Ei paha. Mutta minulle ilo. 
Ja toki on kivaa, näppärää ja helppoa, kun voi tilata uudet laitteet suoraan uuteen kotiin..
kunhan siis saan päätettyä perukoneen ja kuivurin. 
Mutta sen tiedän, että Samsungia ne ovat :)

Nyt alan valmistautua taas lähtemään verikokeille. Olisi INR, ja verenkuva ja viimeinen hcg ennen jälkitarkastusta. Phuuh.

Mahtavaa alkanutta viikkoa juuri Sulle
 Bless You!



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Psyykkisiä taitoja-THE 6 TYPES OF PSYCHIC ABILITY: HOW TO KNOW YOUR STRONGEST SENSE

Do you ever wonder how some people just seem to ‘get it?’ Perhaps they seem to ‘know’ things that would be impossible to know or even predict the future. Chances are, they’ve harnessed their inner extra-sensory talents. If you find yourself wanting to develop your own goddess-given intuitions, a good starting point is first knowing the types of main psychic capabilities. Perhaps you will discover that you are already receiving these gifts! The six main types of intuitive skills we will explore here, called the clairs (French = ‘clear’), are all about sensing and receiving spiritual information. They are related to the five physical senses, and you may find that you are most in tune with the psychic abilities that are associated with your most vivid physical senses. For example, if your eyesight is particularly keen, you may find that you are naturally clairvoyant. With some practice, anyone can tune into their natural psychic abilities! Here are the six major types: Clairvoyance - ...

Mikä on oikea valinta?

En vain osaa olla paikoillani, kun kohtaan ongelman. Minulla on sisäänrakennettu koneisto, joka lähtee raksuttamaan kiivaasti, ja kohteena on vain ja ainoastaan ratkaisu. Toisinaan pohdin hyvinkin tiiviisti erilaisia tapoja ratkaista probleemaa, jopa niin, että kaikki muu maailmassa jää toiselle sijalle, ja olen hyvin kiihtynyt ja ahdistunut, ja liki pakonomaisesti etsin ratkaisua. Hetkittäin sitten voin päästää irti niistä suitsista, joilla koitan ohjailla tilannetta. Hetkittäin siis, silloin kun haluan vähän tasausta ja silloin, kun en vain etene mihinkään. Minun mielestä ongelman ratkaisuun pyrkiminen pitäisi olla ensimäinen prioriteetti. Mikään ei ratkea mihinkäänpäin, ilman että itse pohtii, tunnustelee ja tutkiskelee asioita. Kääntelee niitä palasia erilaisiin asentoihin, ja koettaa visioida niiden tuottamat lopputulokset. Toki joskus elämä ratkaisee asioita puolestasi, mutta siihen ei kannata tuudittautua. Ratkaisu voi olla vaikka läheisen kuolema, joka lopettaa liikkeet j...

Äiti-kissa ja pentu etsivät yhteistä kotia!!!

Äiti- emo 2v ja tyttöpentu juuri 8kk täyttänyt,etsivät kotia yhdessä sisäkissoiksi. Kumpikin kulkee valjaissa ihan hyvin, ulkoilutettu vain omalla takapihalla. Ovat leikkisä ja riekkuva pari, joka myös hellii ja hoitaa toisiaan. Emo on steriloitu pentujen syntymän jälkeen. Pienikokoisia kissoja, emon paino oli sterihetkellä 2,8kg. Kissoista suojamaksu yhteensä 70€ ja luovutus/ myyntisopimus, jolla ostaja kuittaa ymmärtävänsä vastuunsa eläimen ottamisesta. Suojamaksulla varmistat, että sinulla on tulevaisuudessa varaa myös huolehtia kissasta, eläimestä huolehtiminen ei ole ilmaista. Älä ota kissaa, jos et sitoudu ymmärtämään sitä ja hoitamaan niin hyvässä kuin pahassakin. Pentu  Pentu Emo Emo