Äidin irvikuva olen tälläkin hetkellä.
Ei auttanut vaikka mies lähti,olen edelleen paska mutsi.
Äreä ja kireä,hermostun melkein heti jos mukulat ei usko puhetta,en jaksaisi toitottaa samaa asiaa monta kertaa ja sitten ärähdän,
Kiusaan itseäni viesteillä miehen kanssa,ihan tyhmää.Mitä meinaan,kysyn itseltäni.Ärsyttävää!!!
Haluisin mun elämän takaisin,haluisin leikata miehestä ne paskat osat pois,mitkä pilas meidän elämän.
Ja oon niin vihainen että hän pilasi avioliiton.Pakottaa minut rikkomaan valani,en kestä.
Avioliitto on niin tärkeä juttu mulle :( Se on ihan mieletön lupaus.Oikeasti ottaa niin päähän.
Tunnen ihan hirveää ärsytystä miestä kohtaan,en voi ees sanoin kuvailla.
Haluisin olla sille ihan hirveän ilkeä :(
Mutta ikävää tämäkin,on ikävä siis.Helpotti omaa oloa kun viestitteli,vaikka sitten ketuttikin sata kertaa enemmän.Tuntuu että mut on niin petetty,niin kusetettu,ja toisella on nyt mukavaa.
Halutaan tavata muksuu kun itselle sopii.... kun äiti on ensin viimeisillä voimillaan hoitanut lapsia kamalan surun keskellä.
Mutta mä oonkin nainen,mies ei kai tällaiseen kykenisi edes? Ne ehkä sitten vaan surisi,ja lapset sais olla kuin on.No niinhän minäkin,suren vähän joka käänteessä,vaan kumminkin on homman pyörittävä muksuille.Mutta joo,se maksaa.Oon äree ja kiree,siis entistä paskempi.
Ajatus jopa että lapset pois,jonnekin muualle,että saan surra.
Tällaiseen paskaliemeen minut laittoi mies,joka omien sanojensa mukaan rakastaa minua.
KYLLÄ ON RAKKAUS KUMMALLISEKSI MUUTTUNU,jotten sanois.
Halpahalli kamaa suorastaan.
Mun kokeilut on kokeiltu ja tää sortti piisas nyt mulle.
Nyt koitan taas nukkua hiukan,on niinku "vähän" menny yhdyskuntapalvelukseen mun yön nukkumiset...
bai.
Ei auttanut vaikka mies lähti,olen edelleen paska mutsi.
Äreä ja kireä,hermostun melkein heti jos mukulat ei usko puhetta,en jaksaisi toitottaa samaa asiaa monta kertaa ja sitten ärähdän,
Kiusaan itseäni viesteillä miehen kanssa,ihan tyhmää.Mitä meinaan,kysyn itseltäni.Ärsyttävää!!!
Haluisin mun elämän takaisin,haluisin leikata miehestä ne paskat osat pois,mitkä pilas meidän elämän.
Ja oon niin vihainen että hän pilasi avioliiton.Pakottaa minut rikkomaan valani,en kestä.
Avioliitto on niin tärkeä juttu mulle :( Se on ihan mieletön lupaus.Oikeasti ottaa niin päähän.
Tunnen ihan hirveää ärsytystä miestä kohtaan,en voi ees sanoin kuvailla.
Haluisin olla sille ihan hirveän ilkeä :(
Mutta ikävää tämäkin,on ikävä siis.Helpotti omaa oloa kun viestitteli,vaikka sitten ketuttikin sata kertaa enemmän.Tuntuu että mut on niin petetty,niin kusetettu,ja toisella on nyt mukavaa.
Halutaan tavata muksuu kun itselle sopii.... kun äiti on ensin viimeisillä voimillaan hoitanut lapsia kamalan surun keskellä.
Mutta mä oonkin nainen,mies ei kai tällaiseen kykenisi edes? Ne ehkä sitten vaan surisi,ja lapset sais olla kuin on.No niinhän minäkin,suren vähän joka käänteessä,vaan kumminkin on homman pyörittävä muksuille.Mutta joo,se maksaa.Oon äree ja kiree,siis entistä paskempi.
Ajatus jopa että lapset pois,jonnekin muualle,että saan surra.
Tällaiseen paskaliemeen minut laittoi mies,joka omien sanojensa mukaan rakastaa minua.
KYLLÄ ON RAKKAUS KUMMALLISEKSI MUUTTUNU,jotten sanois.
Halpahalli kamaa suorastaan.
Mun kokeilut on kokeiltu ja tää sortti piisas nyt mulle.
Nyt koitan taas nukkua hiukan,on niinku "vähän" menny yhdyskuntapalvelukseen mun yön nukkumiset...
bai.
Kommentit
Lähetä kommentti