miksi mun silmieni taakse piirtyy kuvana esiin ne mantelinmalliset silmät,joissa väreilee kyyneleet.
Miksi mä tunnen ja tiedän että hän "tietää taas",hän suree.
Sureeko menetettyä perhettä ja rakkautta,lastaan?
Sureeko menetettyä kiinnekohtaa elämässä,tuttua turvallista ja helppoa elämää,jossa saattoi voimiaan näytellä..
Yhtä kaikki.
Ikävä on :(
4. päivä vasta....
Miksi mä tunnen ja tiedän että hän "tietää taas",hän suree.
Sureeko menetettyä perhettä ja rakkautta,lastaan?
Sureeko menetettyä kiinnekohtaa elämässä,tuttua turvallista ja helppoa elämää,jossa saattoi voimiaan näytellä..
Yhtä kaikki.
Ikävä on :(
4. päivä vasta....
Kommentit
Lähetä kommentti