Kaveri oli blondannut hiuksensa jollain ammoniakittomalla aineella,ja lämäissyt päälle shokkipinkkiä- puoli päätä.No minä tietty,joka rakastan olla kummajaisen näköinen,innostuin laakista.Toisekseen minulla on pinttynyt himotus blondiin lettiin,vaikka se ei todistettavasti minulle sovi.Korkeintaan raidat.
Kumminkin sain vappuruokaostoksilla kauhean himotuskohtauksen,ja tuijottelin tiukasti tätä blondia hiusväriä hyllyssä.Mutta sitten iski hirvitys...mitä jos mun hiukset tulee entistä kamalammaksi,nyt kun värityksenä on haalistunut punainen ja 5cm juurikasvu omaa maantienharmaata :) Mietin jos tukka olisi juuresta blondi,ja loppu olisi vaaleanpunaista..Mutta kun se ei olisi vaaleanpunaista,vaan kulahtanutta vanhaa punaista kumminkin.
Sitten mietin että jospa vain koittais tasailla omaa väriä,ja ostaa posautin vaalean ruskean väärin.
Laimeeta!
Kotona tajusin,etten todellakaan aio laittaa mitään noin laimeeta omaan päähän,räyh!
Samalla mielessä vilisi kuvat hiuksista 3v sitten,silloin kun ne oli ihan poikatukaksi leikattuina viimeisen kerran kuopuksen ristiäisiä varten.Sen jälken päätin,etten enää leikkaa hiuksia :) Ja nyt ne on tällaiset,pitkät roippanat...
Eli kriisiä pukkaa.
Luulen että tuhlaan rahaani opetuskampaamoon,tai sitten annan ne olla,kyllähän ne pääasiassa pysyy päässä,mitä nyt pesun jälkeen lähtee tukuittain että viemäri on mustanaan karvaa.
Mistähän tää karvanlähtö johtuu,vai onko perinteinen karvanvaihto kevään kunniaksi???
Mistä naisille aina pulpahtaakaan nämä tukkakriisit?
Minun miestäni ainakaan ei juuri kiinnosta millainen kuontalo hänellä on,mutta minua senkin edestä,ja alun vieno vihjailu "voisit tehdä tolle jotain" kovenee asteittain,niin että jonain kertana taas kun menemme saunaan ja minä menen sinne edellä,hän tulee kohta karvattomana perässä.Siinä lähtee sitten hiukset ja parta samalla ja myötähäpeän määrää voi vain arvailla :)
Onneksi näkymä on jo viikon päästä parempi,kahden viikon päästä vielä parempi.
Hiusjutuissa kannattaisikin muistaa yksi lohduttava tosiasia:
letti on uusiutuva luonnonvara.
Jos menee oikeen päin persettä väri,niin eikun leikkuri käteen ja sentin siili pelastaa elämän :D
Kukahan sitten tuntisi myötähäpeää?
Jään siis pohtimaan karvapolitiikkaani vielä toviksi.Kumpa olisi vahva visio,kuten oli talvella,kun halusin lilat hiukset,ja sain lilat hiukset.
Ehkäpä jo ensi viikolla saan idean.
Sitä odotellessa sutaisen karvapehkoni kireälle ponnarille ja jatkan kotihommia
-ehkä kumminkin kurvaan munkkikahvin kautta keittiössä ottamassa vauhtia.
JEE,vielä huominen vapaata lapsillakin,ja päästään pitkästä aikaa kyläilemään lasten isänpuolen sukulaisiin!
***************
Päivitys 16.32
Päätin sitten mennä ammattilaisen käsittelyyn,ja tein nettiajanvarauksen juuri aiheena folioraidat.Uskon että ne on jokatapauksessa kivemmat/paremmat kuin se,että itse tämmäisin jonkun mitäänsanomattoman värin päähäni,ja katuisin.
Nyt mulla on jotain kivaa odotettavissa ens viikon perjantaille ;)
Kotona hommia saatu taas eteenpäin,rappuihin tulevat tilkkeet,siis öö rappuväleihin laitettavat laudat,on nyt maalattu.Totesin vain,että niitä olisi sitten saanut samalla höökällä tehdä kaikkiin rappuväleihin,mutta saahan niitä lisää.Luulen että saadaan ne laitettua tänään,kunhan kuivahtavat.Valkoista kuultopetsiä,tai jotain tuollaista se oli,millä ne on maalattu.
Rappujen allehan mä ostin vaaleanpunaisen Malm-lipaston,ihan siitä ilosta kun sängynrunkokin on Malm,vaikka vannoin etten ko.sarjaa enää tähän tupaan tuo.Elikkäs alkovi alkaa olla hyvällä mallilla.Yksi verhotanko täytyy vielä laittaa,se on jäänyt tekemättä,kun kohta on hiukan haastava.Vielä kun keksisi jotain hyvää äänieristystä
tuohon alkoviin...uhkasin niittipyssyllä ampuilla kankaalla päällystettyä styroks levyä rappujen alapintoihin,auttaiskohan se????Tuo betoninen rappuhalli on kyllä kanssa yksi kaikukoppa,onkohan se akustiikkalevy kallistakin???
Kokoajan päässä raksuttaa,vaikkei aina ihan kirkkaimmin loistakkaan.
Kumminkin sain vappuruokaostoksilla kauhean himotuskohtauksen,ja tuijottelin tiukasti tätä blondia hiusväriä hyllyssä.Mutta sitten iski hirvitys...mitä jos mun hiukset tulee entistä kamalammaksi,nyt kun värityksenä on haalistunut punainen ja 5cm juurikasvu omaa maantienharmaata :) Mietin jos tukka olisi juuresta blondi,ja loppu olisi vaaleanpunaista..Mutta kun se ei olisi vaaleanpunaista,vaan kulahtanutta vanhaa punaista kumminkin.
Sitten mietin että jospa vain koittais tasailla omaa väriä,ja ostaa posautin vaalean ruskean väärin.
Laimeeta!
Kotona tajusin,etten todellakaan aio laittaa mitään noin laimeeta omaan päähän,räyh!
Samalla mielessä vilisi kuvat hiuksista 3v sitten,silloin kun ne oli ihan poikatukaksi leikattuina viimeisen kerran kuopuksen ristiäisiä varten.Sen jälken päätin,etten enää leikkaa hiuksia :) Ja nyt ne on tällaiset,pitkät roippanat...
Eli kriisiä pukkaa.
Luulen että tuhlaan rahaani opetuskampaamoon,tai sitten annan ne olla,kyllähän ne pääasiassa pysyy päässä,mitä nyt pesun jälkeen lähtee tukuittain että viemäri on mustanaan karvaa.
Mistähän tää karvanlähtö johtuu,vai onko perinteinen karvanvaihto kevään kunniaksi???
Mistä naisille aina pulpahtaakaan nämä tukkakriisit?
Minun miestäni ainakaan ei juuri kiinnosta millainen kuontalo hänellä on,mutta minua senkin edestä,ja alun vieno vihjailu "voisit tehdä tolle jotain" kovenee asteittain,niin että jonain kertana taas kun menemme saunaan ja minä menen sinne edellä,hän tulee kohta karvattomana perässä.Siinä lähtee sitten hiukset ja parta samalla ja myötähäpeän määrää voi vain arvailla :)
Onneksi näkymä on jo viikon päästä parempi,kahden viikon päästä vielä parempi.
Hiusjutuissa kannattaisikin muistaa yksi lohduttava tosiasia:
letti on uusiutuva luonnonvara.
Jos menee oikeen päin persettä väri,niin eikun leikkuri käteen ja sentin siili pelastaa elämän :D
Kukahan sitten tuntisi myötähäpeää?
Jään siis pohtimaan karvapolitiikkaani vielä toviksi.Kumpa olisi vahva visio,kuten oli talvella,kun halusin lilat hiukset,ja sain lilat hiukset.
Ehkäpä jo ensi viikolla saan idean.
Sitä odotellessa sutaisen karvapehkoni kireälle ponnarille ja jatkan kotihommia
-ehkä kumminkin kurvaan munkkikahvin kautta keittiössä ottamassa vauhtia.
JEE,vielä huominen vapaata lapsillakin,ja päästään pitkästä aikaa kyläilemään lasten isänpuolen sukulaisiin!
***************
Päivitys 16.32
Päätin sitten mennä ammattilaisen käsittelyyn,ja tein nettiajanvarauksen juuri aiheena folioraidat.Uskon että ne on jokatapauksessa kivemmat/paremmat kuin se,että itse tämmäisin jonkun mitäänsanomattoman värin päähäni,ja katuisin.
Nyt mulla on jotain kivaa odotettavissa ens viikon perjantaille ;)
Kotona hommia saatu taas eteenpäin,rappuihin tulevat tilkkeet,siis öö rappuväleihin laitettavat laudat,on nyt maalattu.Totesin vain,että niitä olisi sitten saanut samalla höökällä tehdä kaikkiin rappuväleihin,mutta saahan niitä lisää.Luulen että saadaan ne laitettua tänään,kunhan kuivahtavat.Valkoista kuultopetsiä,tai jotain tuollaista se oli,millä ne on maalattu.
Rappujen allehan mä ostin vaaleanpunaisen Malm-lipaston,ihan siitä ilosta kun sängynrunkokin on Malm,vaikka vannoin etten ko.sarjaa enää tähän tupaan tuo.Elikkäs alkovi alkaa olla hyvällä mallilla.Yksi verhotanko täytyy vielä laittaa,se on jäänyt tekemättä,kun kohta on hiukan haastava.Vielä kun keksisi jotain hyvää äänieristystä
tuohon alkoviin...uhkasin niittipyssyllä ampuilla kankaalla päällystettyä styroks levyä rappujen alapintoihin,auttaiskohan se????Tuo betoninen rappuhalli on kyllä kanssa yksi kaikukoppa,onkohan se akustiikkalevy kallistakin???
Kokoajan päässä raksuttaa,vaikkei aina ihan kirkkaimmin loistakkaan.
Kommentit
Lähetä kommentti