Nyt taas ei jaksais yhtään tätä maailmaa,tarvisi päästä omaan Wonderlandiin lepäämään.
Ihan liikaa ollut nyt kaikenlaista huisketta elämässä,että nyt on paukut loppu,juuri sopivasti vapun kynnykselle,niin että lapset saa taas hyvin kuivan vapun.
Kaikki vappu"valmistelut" on jäänyt,sen puoleen,olen niin tylsä tyyppi,niin ankea äiti ja ihminen,että joku vastaanväittäjä minussa kitisee aina näitä pakkojuhlia vastaan.
Jos vappu on työväen juhla,niin meidän perheestä yhden pitäisi juhlia,ja se yksikin työläinen on saikulla.
Miten serpentiini kuuluu vappuun?
Varmaan yhtä paljon kuin naapurin penskojen paukkuserpentiini meidän ikkunoihin.... :/
Nyt on kaikki voimat valutettu,ainoa mahdollisuus minulle itselleni juuri nyt,on vain olla hiljaa.
Jokainen sana on liikaa ja liian painava,en voi avata suuta sanoakseni mitään,koska suuni louskuttaisi vain sellaista paskaa ilmoille,ettei siitä hyödy kukaan.
Äärirajoille venytetty.Nyt ei veny enää yhtään.Poksahduksia on jo nähty ja kuultu,niistäkään ei hyödy kukaan,joten on viisaampaa lopettaa minun kiskominen äärirajoilleni.
Vaan uskooko sitä kukaan,kiinnostaako se ketään?
Saas nähdä.
Vappu tulee meillekkin,mutta ilman hörsellyksiä.
Jospa ensi vuonna jaksaisi ja kiinnostaisi?
Mun ongelma on aina ollut motivoitumisen vaikeus,jos ei ole mua kiinnostavaa touhua.
Minä en ole koskaan tykännyt häsätä ja laittaa mitään muuta kuin kotia.Tai omia juttujani.
Juuri nyt tuntuu,että olen kaikenkaikkiaan ihan väärässä elämässä!!!
Jospa antaisi luvan itselleen hiljentyä.
(se ei tarkoita että muut antaisi mulle sen saman luvan)
Mun ei tarvi puhua jos mä en jaksa.
(mutta miehelle iskee varmaan väistämätön keskustelun tarve juuri nyt,mistä vetoa)
Tiristämällä nyt kaikesta muusta,mä ehkä jaksan huomenna vapputoria???
Fuck the world,I´m going to Wonderland!

Kommentit
Lähetä kommentti