Ostin pari kuukautta sitten ensimäisen androidini,enkä tietenkään halvimmasta päästä ostanutkaan.Tykkään siitä,koska se on Googlen kanssa niin käsikädessä kulkeva vehje.
Mieleeni juolahti aika pöllö ajatus,koska pääasiassa puhelimeni on surffilautani,ja harvakseltaan edes puhelutoimintoja tarvin,että jotta koska kun,jos vaikka pärjäisi kaiken nettailunsa ja puhelunsa ihan tabilla ;)
Nämä on ihan tyypillisiä ajatusvirtojani,että supistetaan asiat -tilanteet mahdollisimman kompaktiin muotoon,niin että ne ovat helposti pyöriteltäviä.
Tabihan on ihan nykyaikainen vehje,jolla saa kyllä ihmisen kiinni kun niin vaan sovitaan.On erilaisia apseja ja mahdollisuuksia- ja on tietty niitäkin jotka haluavat vain soittaa :) ja sitä varten pitää olla tietenkin puhemahdollisuuskin.
En tiedä miten hermostuttavaa se lopulta olisi kuskata tabia käsilaukussa? Tosin merkitsen puhelimeni kalenteriinkin nykyään suoraan kaikki jutut,vaikka minulla on kyllä extrakaunis "paperikalenterikin",siinä mallissa vain ei ole muistutustoimintoa :)
***************
Eilen Sulo-kissa muutti uuteen kotiinsa,ainoaksi kissaksi.
Kova ikävä tulee hienoa kissaa,ihan hurjaa.Sulo on meidän oman kissamme pentu,ja ihan sellaista "omaa perhettä".Ehtihän Sulo asua meillä nyt 2kk kun hänen alkuperäinen omistajansa joutui luopumaan,ja ehdin tutustua tähän hurmaavaan ja sosiaaliseen kissaan.Pystyn takaamaan,että Sulosta on hirveästi iloa uudelle emännälleen,ja toivon että heille muodostuu syvä rakkaussuhde,niinkuin minulla ehti muodostua näiden 2kk aikana.
Sniif.
Taidankin laittaa heti viestiä,kuinka Sulon eka ilta meni ;)
Kissoista puheenollen.Minulle ilmoitettiin,että pitää purkaa kissatarha joka rakennettiin valmiista elementeistä tuohon talon seinustalle niin että kodinhoitohuoneesta pääsi siihen.
RUMASANA.
Se nyt kuulema rumentaakin julkisivua,ihan kuin täällä korvessa joku olisi katsomassa julkisivua...niin että hyvää päivää vain.Takapihalle parvekkeen alle sen saisi rakentaa,paha juttu vain,että siihen ollaan rakennettu terassi!!!
PRKL,oikeasti ottaa nuppiin!!
Ja kissoja ottaa kohta kanssa nuppiin,kun aitaus menee.PIIP.
Sen jälkeen en enää suosi kissojen vapaata ulkoiluakaan täällä,kun poikamme löysi meidän yhden kissan lehtiROSKIKSESTA!! Niin että...joku kiva ihminenhän sen kissan on sinne nakannut.
************
Joo,tuli taas asuntotarjous.saas nähdä milloin ehdimme sitä katsomaan,riippuu nykyisestä asukkaasta.
Pohjaltaan olisi taas kiinnostava kämppä,menetämme kyllä pihan jos sinne menemme,sille pihapläntille mahtuu vain terassi.Mutta jos muuten natsaa,niin mikä ettei.Katsotaan.Taas jännitystä siis elämään...(en olisi ehkä tarvinnut)
Juuri ollaa saatu kiva alkovi rakennettua meille,olenkohan kuvia laittanut lopputuloksesta...
Tässä vielä olkkarikuvaa,kun mietin millainen matto tuohon kävisi/sopisi...
Aina jotain miettimässä,aina jotain säätämässä.
Voisko sitä laittaa itsensä virransäästötilaan,kun tuntuu tuo akku kuluvan niin joutusaa tällä menolla????
Nyt valmistautumaan taas lähtöön,ja illalla on Ipanan kevätjuhlat,jo toiset!!
Vuosi sitten sää kyllä suosi,että ihan hiki oli,nyt sitten sataa vettä,ja ulkojuhlat taas ;)
Extremee?
Mieleeni juolahti aika pöllö ajatus,koska pääasiassa puhelimeni on surffilautani,ja harvakseltaan edes puhelutoimintoja tarvin,että jotta koska kun,jos vaikka pärjäisi kaiken nettailunsa ja puhelunsa ihan tabilla ;)
Nämä on ihan tyypillisiä ajatusvirtojani,että supistetaan asiat -tilanteet mahdollisimman kompaktiin muotoon,niin että ne ovat helposti pyöriteltäviä.
Tabihan on ihan nykyaikainen vehje,jolla saa kyllä ihmisen kiinni kun niin vaan sovitaan.On erilaisia apseja ja mahdollisuuksia- ja on tietty niitäkin jotka haluavat vain soittaa :) ja sitä varten pitää olla tietenkin puhemahdollisuuskin.
En tiedä miten hermostuttavaa se lopulta olisi kuskata tabia käsilaukussa? Tosin merkitsen puhelimeni kalenteriinkin nykyään suoraan kaikki jutut,vaikka minulla on kyllä extrakaunis "paperikalenterikin",siinä mallissa vain ei ole muistutustoimintoa :)
***************
Eilen Sulo-kissa muutti uuteen kotiinsa,ainoaksi kissaksi.
Kova ikävä tulee hienoa kissaa,ihan hurjaa.Sulo on meidän oman kissamme pentu,ja ihan sellaista "omaa perhettä".Ehtihän Sulo asua meillä nyt 2kk kun hänen alkuperäinen omistajansa joutui luopumaan,ja ehdin tutustua tähän hurmaavaan ja sosiaaliseen kissaan.Pystyn takaamaan,että Sulosta on hirveästi iloa uudelle emännälleen,ja toivon että heille muodostuu syvä rakkaussuhde,niinkuin minulla ehti muodostua näiden 2kk aikana.
Sniif.
Taidankin laittaa heti viestiä,kuinka Sulon eka ilta meni ;)
Voi SULO,niin ikävä tuli jo :(
Kissoista puheenollen.Minulle ilmoitettiin,että pitää purkaa kissatarha joka rakennettiin valmiista elementeistä tuohon talon seinustalle niin että kodinhoitohuoneesta pääsi siihen.
RUMASANA.
Se nyt kuulema rumentaakin julkisivua,ihan kuin täällä korvessa joku olisi katsomassa julkisivua...niin että hyvää päivää vain.Takapihalle parvekkeen alle sen saisi rakentaa,paha juttu vain,että siihen ollaan rakennettu terassi!!!
PRKL,oikeasti ottaa nuppiin!!
Ja kissoja ottaa kohta kanssa nuppiin,kun aitaus menee.PIIP.
Sen jälkeen en enää suosi kissojen vapaata ulkoiluakaan täällä,kun poikamme löysi meidän yhden kissan lehtiROSKIKSESTA!! Niin että...joku kiva ihminenhän sen kissan on sinne nakannut.
************
Joo,tuli taas asuntotarjous.saas nähdä milloin ehdimme sitä katsomaan,riippuu nykyisestä asukkaasta.
Pohjaltaan olisi taas kiinnostava kämppä,menetämme kyllä pihan jos sinne menemme,sille pihapläntille mahtuu vain terassi.Mutta jos muuten natsaa,niin mikä ettei.Katsotaan.Taas jännitystä siis elämään...(en olisi ehkä tarvinnut)
Juuri ollaa saatu kiva alkovi rakennettua meille,olenkohan kuvia laittanut lopputuloksesta...
Tässä vielä olkkarikuvaa,kun mietin millainen matto tuohon kävisi/sopisi...
Aina jotain miettimässä,aina jotain säätämässä.
Voisko sitä laittaa itsensä virransäästötilaan,kun tuntuu tuo akku kuluvan niin joutusaa tällä menolla????
Nyt valmistautumaan taas lähtöön,ja illalla on Ipanan kevätjuhlat,jo toiset!!
Vuosi sitten sää kyllä suosi,että ihan hiki oli,nyt sitten sataa vettä,ja ulkojuhlat taas ;)
Extremee?


Kommentit
Lähetä kommentti