Pitää vielä kirjoittaa sananen siitä,kun eilen törmäsin Play-kaupassa Bloggerin kännysoftaan.Tottakai latasin sen heti,mutta kokeilin nyt aamulla vasta.Itseasiasssa yritin tuota nettipäiväkirja -postausta kirjoittaa sillä,mutta ohjelma hävitti tekstini,kun kävin välisivulla muualla,tarkoituksena kopioida tekstipätkä muualta siihen.Eli tekstit hävisi ja vastassa oli blanco sivu- aloitappa siitä.No empä aloittanut,vaan kaivoin koneen esiin :) Tämä on tuttua puuhaa; aamukahvi ja läppäri,rikkumaton yhdistelmä.
Eli siis miinuksia tuli heti tästä jutusta,ja multisämplääjä ei varmaan muista tätä seuraavalla kerralla,vaan hävittää monta hyvää ajatusta tällä tavalla.
Kuvan liittäminen oli helppoa,mutta ainakin editori näkymässä kuva oli vain musta laatikko,joten en tiedä olisiko tullut kuva mukana vai ei.
Softa mainosti että voi ottaa kuvan suoraan kameralla,mutta minulla ei ainakaan onnistunut.
Nytkö se hetken ilo vaihtuikin jo pettymykseen?
Voi kyynel.
Jatkan testailuja :)
Eli siis miinuksia tuli heti tästä jutusta,ja multisämplääjä ei varmaan muista tätä seuraavalla kerralla,vaan hävittää monta hyvää ajatusta tällä tavalla.
Kuvan liittäminen oli helppoa,mutta ainakin editori näkymässä kuva oli vain musta laatikko,joten en tiedä olisiko tullut kuva mukana vai ei.
Softa mainosti että voi ottaa kuvan suoraan kameralla,mutta minulla ei ainakaan onnistunut.
Nytkö se hetken ilo vaihtuikin jo pettymykseen?
Voi kyynel.
Jatkan testailuja :)
Kommentit
Lähetä kommentti