
Törmäsin tällaiseen eilen,ja olin hyvin hämmästynyt.
Olen tottunut lukemaan tältä julkaisijalta positiivisia,kivoja juttuja,ja tällainen kannanotto hämmästytti melkoisesti.
Tätä oli kommentoitu mm sillä,että FB on sosiaalinen media,eikä päiväkirja.
Jokaisella on oikeus käyttää sosiaalista mediaa omiin tarkoituksiinsa,kunhan se ei loukkaa ketään ja mukaelee muutenkin lainsäädäntöjä.
Mitä se kertoo valittajasta,jos hän narisee jonkun toisen päivityksistä?
Eikö ollut mieleistä sisältöä,mutta pakko vain seurata mit tämä henkilö tekee?
FB:ssä on julkaisun yläreunassa klipsi,josta voi ilmoittaa ettei halua tämän julkaisijan postauksia nähdä,niin yksinkertaista.
Entäpäs sitten Instagram,jossa jaetaan kuvina omaa elämää.Joku haluaa julkaista omakuvia,joku muunlaisia paloja elämästään tai asioista joista pitää-nauttii...
Tietenkin on paikkoja,jotka on luotu nimenomaan nettipäiväkirjoille,niinkuin tämä Bloggerkin on.Ymmärrän kyllä,ettei kaikki halua kirjoittaa yhtä asiaa tuonne,toista tänne,ja kolmanneksi vielä jakaa kuvia Instagramiin,kun omaa kattavan kanavan,joka mahdollistaa kaiken teknisesti.Jos haluaa käyttää yhtä kanavaa,kai se on ihan ok? Sitten on meitä multisämplääjiä,joilla on 5 sometiliä ja blogi ja whatsappi ja ja ja,ja sekin on kai okei?
Sosiaalinen media on juuri sellainen,kun haluat sen olevan,ja näyttää toisille.
Se mukaelee persoonaasi joiltain puittein jokatapauksessa.Joku kertoo paljon,joku kertoo vähän,ja joku ei mitään- jakaa vain tuollaisia ajatustauluja Facebookinsa täyteen.
Pitäisikö niistäin alkaa valittaa,kuten valittajat valittaa toisten valokuvista ja kertomuksista?
Minun mottoni tähän on
deal with it,or get lost!
Maailma ei kaipaa pikkuasioista nulputtajia.
Kommentit
Lähetä kommentti