Peili RÅGRUND 39e
Lisähyllyt käsittelemätöntä hyllylevyä yht 4e
Pumppupullo saippualle ja hammasharjamuki yht 7e
DRAGAN laatikot 2pkl 10e
LILLHOLMEN-lamppu 10e
LILLHOLMEN wc-paperipidike (ei näy kuvassa) 8e
Seinämaalit (valkoinen+ turkoosi) yht noin 20e,eli maalin kulutus oli noin 1,5l
LOVE-naulakko (oli jo aiemmin ostettu,muttei ollut löytänyt paikkaansa vielä) 8e
Kranssi made by lapsonen 10v (äitienpäivälahja)
sydännaulakko vanhoja peruja,korukoukuksi
MOLGER-hylly 40e (tämä oli jo)
BYHOLMA koreja,vanhat nämäkin (ei ole enää valkoisena Ikeassa)
VIRRING-matto,oli jo (10e)
Saan noin-summaksi 100e,mitä kustansi vessantuunaus laskien mukaan nämä hankitut jutut.Ilme kirkastui ja tuli siisti alakerran vessa.
Mii laik :)
Eipä tässä taas muuta tällä erää.
Päätä särkee monettakohan päivää...
ai niin!
vaihdoin tabletti-elämään :)
testing testing




Kommentit
Lähetä kommentti