En osaa tehdä kiukkuhymiöö,mutta kyllä on taas hermoa kivistänyt itselläkin tämän viikon,oikeastaan eilisestä kun tuli ilmoitus,että meidän pitää purkaa vaivalla väsäämämme kissojen ulkoiluaitaus,koska se rumentaa JULKISIVUA!
Jumalauta,kenen silmää se nyt sairastaa,ilmeisesti jonkun,kun on nähty vaiva valittamisesta.
Olin niin onnessani kun rakennettiin tuo kissakoppi,jossa voi antaa niiden hengailla vapaana,kiipeillä ym.Mutta onhan se nyt kamalaa kun tollanen kissakoppi on pykätty asuntomme seinää vasten.
Tehtiin se siksi,kun löysimme kissamme roskiksesta!
Joku kiva ihminen siis laittanut vapaana kulkevan kissan sinne,eli ei todellakaan voi kissoja pitää vapaana ulkona,ihmiset on niin hulluja,että kun luontokappale saadaan kiinni,niin sitä kiusataan rääkätään ja jopa tapetaan.
Minun eka kissa teki elämänsä suhteen väärän virheen,antaen itsensä kiinni vieraalle,joka katkoi takajalan.Kissa ei koskaan toipunut siitä,kuihtui pois ja sitten hänet piti päästää sateenkaaren toiselle puolen.Ja esimerkkejä on paljon.
Mutta...ulkoiluaitaus ei saa olla,koska se on RUMA.
Mietin,laitanko vielä kipakan sähköpostin takaisinpäin tästä ja uhkailen vaikka kissojensuojelu yhdistyksellä tms ;)
No mutta yksi niitti lisää arkkuun,jonne on tämän kämpän kohtalo nakattu.
Onneksi on muitakin vaihtoehtoja,kun vaan osaisi päättää!!! Ja kun pääsisi vain sanomaan että TON mä otan,eikä niin että hattu kourassa odotellaan tuomiota,voinko olla niin hyvä vuokralainen,jolle voi vuokrata asuntoa.
No onneksi olen ainakin Tampereen vuokra-asuntojen silmissä potentiaalinen ,koskapa tarjouksia satelee,ja poika,siis mies varmaankin,jonka kanssa sähköpostia vaihdellaan asian tiimoilta,varmasti tietää jo että olen hiukkasen vaativa.
Toisille piisaa se,että asunto on kiva,mutta mulle pitää myös pihan,ympäristön olla kiva ja lapsiystävällinen ja ehkä tärkein,pikkulasten koulumatka! Tämä on perimän taakkaa,kuulin jo pienestä pitäen äidiltä että lapsen koulumatka on tärkeä ;)
Minulla oli ala-asteelle alle kilsa, 5-6 luokat kävin noin 2 kilsan päässä ja 7 luokasta alkaen mun koulumatka oli vähän yli 3 kilsaa.Itse en ehkä voisi hyväksyää noin pitkiä matkoja omille kullannupuille,vaikkakin hyötyliikunta olisi nykypennuille enemmän kuin tarpeen...
Olen kumminkin epävarma alueesta jolla asunto sijaitsee,joten otin taas oikotien ja vuokraovenkin avukseni.Löytyi mahtava omakotitalo,jossa hommat vaan natsasi.Mutta hirvittää noissa okt:ssa ne huollot ym,kun on esimerkiksi Tampereen asuntojen asukas,niin riittää kilautus huoltoyhtiöön,ja homma toimii.Parhaimmassa tapauksessa oma mies huoltaa juuri omaakin asuintaloa,tai ainakin voi töistä tuoda suoraan tarvittavat jutut,jos nyt sattuu korjattavaa ym olemaan.Selkeä etu!!!
Mutta kun en osaa päättää!!!
Kerroinko jo maanantaisesta hoitopalaverista psykiatrisella?
No ei mussa vissiin suurta vikaa ole,vähän masista joka on joko syy taikka seuraus,eli joko mä oon masentunut tästä vaikeasta elämästäni,taikka sitten mun elämä on näin vaikeaa ja raskasta koska oon masentunut.Mutta psyk saikkarilla juttelukäynnit jatkuu,eikä kukaan edes ehdotellut lääkkeitä.
Idols-Antti Railion haastattelu oli kyllä myös ajatuksia kirvoittava ,kuunteleppa!
Antti Railio Iskelmän haastattelussa
"- Välillä menee niinkin kovaa, että tehdään sitä sun tätä. Sitten ollaankin ihan taas - naps - voimat pois . Kulutetaan oma supervoimavara loppuun."
Toi sitaatti kuulostaa niin minulta.Toisinaan on voimaa,ideaa,intoa vaikka mihin,eikä mikään mahti maailmassa saa minua pysähtymään.
Sitten loppuu bensa,ruho ei liiku mihinkään,sattuu joka paikkaan,väsyttää,vituttaa,ahdistaa...
Mutta näillä puheilla jatketaan taas joku päivä,kohta tulee nepsy-ohjaaja meille kotikäynnille.
Ensin ruokaa huiviin että saan pään "selväksi" -> diabetes :P
Jumalauta,kenen silmää se nyt sairastaa,ilmeisesti jonkun,kun on nähty vaiva valittamisesta.
Olin niin onnessani kun rakennettiin tuo kissakoppi,jossa voi antaa niiden hengailla vapaana,kiipeillä ym.Mutta onhan se nyt kamalaa kun tollanen kissakoppi on pykätty asuntomme seinää vasten.
Tehtiin se siksi,kun löysimme kissamme roskiksesta!
Joku kiva ihminen siis laittanut vapaana kulkevan kissan sinne,eli ei todellakaan voi kissoja pitää vapaana ulkona,ihmiset on niin hulluja,että kun luontokappale saadaan kiinni,niin sitä kiusataan rääkätään ja jopa tapetaan.
Minun eka kissa teki elämänsä suhteen väärän virheen,antaen itsensä kiinni vieraalle,joka katkoi takajalan.Kissa ei koskaan toipunut siitä,kuihtui pois ja sitten hänet piti päästää sateenkaaren toiselle puolen.Ja esimerkkejä on paljon.
Mutta...ulkoiluaitaus ei saa olla,koska se on RUMA.
Mietin,laitanko vielä kipakan sähköpostin takaisinpäin tästä ja uhkailen vaikka kissojensuojelu yhdistyksellä tms ;)
No mutta yksi niitti lisää arkkuun,jonne on tämän kämpän kohtalo nakattu.
Onneksi on muitakin vaihtoehtoja,kun vaan osaisi päättää!!! Ja kun pääsisi vain sanomaan että TON mä otan,eikä niin että hattu kourassa odotellaan tuomiota,voinko olla niin hyvä vuokralainen,jolle voi vuokrata asuntoa.
No onneksi olen ainakin Tampereen vuokra-asuntojen silmissä potentiaalinen ,koskapa tarjouksia satelee,ja poika,siis mies varmaankin,jonka kanssa sähköpostia vaihdellaan asian tiimoilta,varmasti tietää jo että olen hiukkasen vaativa.
Toisille piisaa se,että asunto on kiva,mutta mulle pitää myös pihan,ympäristön olla kiva ja lapsiystävällinen ja ehkä tärkein,pikkulasten koulumatka! Tämä on perimän taakkaa,kuulin jo pienestä pitäen äidiltä että lapsen koulumatka on tärkeä ;)
Minulla oli ala-asteelle alle kilsa, 5-6 luokat kävin noin 2 kilsan päässä ja 7 luokasta alkaen mun koulumatka oli vähän yli 3 kilsaa.Itse en ehkä voisi hyväksyää noin pitkiä matkoja omille kullannupuille,vaikkakin hyötyliikunta olisi nykypennuille enemmän kuin tarpeen...
Olen kumminkin epävarma alueesta jolla asunto sijaitsee,joten otin taas oikotien ja vuokraovenkin avukseni.Löytyi mahtava omakotitalo,jossa hommat vaan natsasi.Mutta hirvittää noissa okt:ssa ne huollot ym,kun on esimerkiksi Tampereen asuntojen asukas,niin riittää kilautus huoltoyhtiöön,ja homma toimii.Parhaimmassa tapauksessa oma mies huoltaa juuri omaakin asuintaloa,tai ainakin voi töistä tuoda suoraan tarvittavat jutut,jos nyt sattuu korjattavaa ym olemaan.Selkeä etu!!!
Mutta kun en osaa päättää!!!
Kerroinko jo maanantaisesta hoitopalaverista psykiatrisella?
No ei mussa vissiin suurta vikaa ole,vähän masista joka on joko syy taikka seuraus,eli joko mä oon masentunut tästä vaikeasta elämästäni,taikka sitten mun elämä on näin vaikeaa ja raskasta koska oon masentunut.Mutta psyk saikkarilla juttelukäynnit jatkuu,eikä kukaan edes ehdotellut lääkkeitä.
Idols-Antti Railion haastattelu oli kyllä myös ajatuksia kirvoittava ,kuunteleppa!
Antti Railio Iskelmän haastattelussa
"- Välillä menee niinkin kovaa, että tehdään sitä sun tätä. Sitten ollaankin ihan taas - naps - voimat pois . Kulutetaan oma supervoimavara loppuun."
Toi sitaatti kuulostaa niin minulta.Toisinaan on voimaa,ideaa,intoa vaikka mihin,eikä mikään mahti maailmassa saa minua pysähtymään.
Sitten loppuu bensa,ruho ei liiku mihinkään,sattuu joka paikkaan,väsyttää,vituttaa,ahdistaa...
Mutta näillä puheilla jatketaan taas joku päivä,kohta tulee nepsy-ohjaaja meille kotikäynnille.
Ensin ruokaa huiviin että saan pään "selväksi" -> diabetes :P
Kommentit
Lähetä kommentti