Ohhoh,sepäs sattui.
Onneksi olin muutamia päiviä aiemmin tehnyt päätöksen,että seuraava kerta on viimeinen.
En missään nimessä uskonut että se seuraava kerta tulisi niin nopeasti.Kaikki piti olla kivasti,touhuttiin juttuja kotona jne.
Mutta ne näkymättömät voimat jotka piinaa joitakin ihmisiä,jostain tuntemattomista syistä,mutta joiden (niiden syiden) nimi on kuitenkin "sinun syy" "miksi sinä et" "näin ei olisi tapahtunut jos sinä et olisi sitä-tätä-tota"
Syiden nimiä,joita en tunne.
Miten voi olla jonkun muun syy,jos käsi nousee tekemään pahaa?
Näyttämään "omaa voimaansa ja erinomaisuuttaan"
pelottamaan
uhkaamaan
alistamaan
Minun järkeeni ei mene,joten on parempikin että tuonsortin ihmiset eivät enää näille huudeille lähesty,ikinä koskaan milloinkaan enää,minun ja perheeni elämää.
Vapaus,mille se tuntuu?
Ehkä sille,ettei tarvii koko ajan kuulostella,tapahtuuko jotain epämiellyttävää,epäoikeudenmukaista...
vaikkapa lapsen haukkumista,kiroamista lapselle,kyttäämistä-ahdistelua kun ei toimi juuri niinkuin käskee
Eikä tarvi pelätä sitä,kun alkaa vastaan sanomaan älytöntä toimintaa vastaan,että koti hajotettaisi koska "en ole hiljaa" ja tottele absoluuttisesti hirmuvallan alla.
Kun ihmisten välit menee valtataisteluksi,eikä oikeus pääse tapahtumaan,se on erittäin epäterve yhtälö.
Ehkä emme saaneet apua -ei kaikki ole niin mustavalkoista
Minun tahtotila kesti kauan,mutten saanut sille mitään vastetta,vaan tilanteet jatkuivat aina vain samalla kaavalla,ja aina oli minun syy että alkoi tapahtua.
Nyt on pakko ajatella omaa ja lasten terveyttä ja turvallisuutta,vaikka se tarkoittaakin radikaalia muutosta elämässä.
Montaa ihmistä sattuu ja moni varmaan miettii jäleenpäin,miksi.
Lapset toivottavasti rentoutuvat
Minä toivottavasti rentoudun
Minä toivottavasti opin näkemään elämän kauneuden näinkin,vaikka en voi enää elää niiden satunnaisten onnen hetkien avulla,sillä se toinenpuoli oli liian raskasta ja pelottavaa.
Vapaus.
En tiedä mille se tuntuu,mutta nythän minulla on kai- loppu elämä- aikaa fiilistellä mille se tuntuu.

Kommentit
Lähetä kommentti