ongelma on
"vesi hanhen selässä"
Pysyykö? -no ei pysy
Eli kaikki apu jota ollaan jo saatu/voitais saada yhdessä/jota mies voisi saada itselleen kun vaan viitsisi hakea....,valuu hukkaan,koska mies on kuin hanhi,ei se ota vastaan asioita niin että sisäistäisi ne oikeesti.Jotkut ei vaan pääse yli hallinnan halustaan,eivätkä ymmärrä kuin tärkeää on kohdella muita nätisti- ja olla provosoitumatta kaikesta naurettavasta.
Eilen pari settiä taas lapsellista menoa,ja mulla ei taas juuri oo sanoja mitä sanoisin.
Haluisin vaan häipyä,enkä koskaan tulla takaisin.Näin tekisinkin ellei ois lapsia.
Haaveilen sellaisesta että me vaan kadottaisi,mutta enhän mä voi jättää asuntoa hänen armoille,koska mun nimillä,minä vastuussa kaikesta mitä hän hajottaa!
plaah.
Voima voima voima,missä oot,mikset auta mua toimimaan..
"vesi hanhen selässä"
Pysyykö? -no ei pysy
Eli kaikki apu jota ollaan jo saatu/voitais saada yhdessä/jota mies voisi saada itselleen kun vaan viitsisi hakea....,valuu hukkaan,koska mies on kuin hanhi,ei se ota vastaan asioita niin että sisäistäisi ne oikeesti.Jotkut ei vaan pääse yli hallinnan halustaan,eivätkä ymmärrä kuin tärkeää on kohdella muita nätisti- ja olla provosoitumatta kaikesta naurettavasta.
Eilen pari settiä taas lapsellista menoa,ja mulla ei taas juuri oo sanoja mitä sanoisin.
Haluisin vaan häipyä,enkä koskaan tulla takaisin.Näin tekisinkin ellei ois lapsia.
Haaveilen sellaisesta että me vaan kadottaisi,mutta enhän mä voi jättää asuntoa hänen armoille,koska mun nimillä,minä vastuussa kaikesta mitä hän hajottaa!
plaah.
Voima voima voima,missä oot,mikset auta mua toimimaan..
Kommentit
Lähetä kommentti